וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסר מזל: דני אבדיה נפצע במשחק הראשון של העונה

הישראלי שפספס את משחקי ההכנה בעקבות פציעה אחרת, פתח בחמישייה של וושינגטון והספיק לקלוע 4 נקודות לפני שנקע את הקרסול בניצחון 107:114 על אינדיאנה. אבדיה קיבל אישור לחזור לשחק במחצית השנייה, אבל המאמן העדיף לא לסכן אותו. ביל וקוזמה כיכבו

דני אבדיה וקריסטאפס פורזינגיס באימון קליעות/מתוך טוויטר

בעונה שעברה היה דני אבדיה אחד מחמישה שחקנים בלבד בכל ה-NBA ששותפו בכל אחד מ-82 המשחקים בעונה הרגילה. הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא נפצע כבר במשחק הראשון של העונה החדשה, וממשיך לסבול מחוסר מזל. לפחות וושינגטון שלו ניצחה 107:114 את אינדיאנה, והמתיקה מעט את הערב המתסכל של הישראלי.

אבדיה התאושש רק בימים האחרונים מפציעה אחרת במפשעה, שגרר מהופעותיו עם נבחרת ישראל ביורובאסקט, וקיבל ממאמנו ווס אנסלד ג'וניור את המקום בחמישייה. הוא הספיק לשחק 8 דקות ולקלוע 4 נקודות (1 מ-1 מהשדה, 2 מ-2 מהעונשין) לפני שסובב את הקרסול הימני בשלהי הרבע השני, אחרי ניסיון לעצור את שחקן הפייסרס כריס דוארטה בהגנה.

השניות הראשונות אחרי הפציעה נראו מדאיגות מבחינת אבדיה, שנאנק מכאבים וקם מהפרקט רק בעזרת חבריו לקבוצה, אולם אחר כך הוא צעד בכוחות עצמו לחדר ההלבשה. בצילום שנערך לו התברר שמדובר בנקע קל בלבד, ובהמשך אף קיבל אבדיה אישור לחזור לפרקט, אולם אנסלד ג'וניור העדיף לא לסכן אותו. ייתכן שכבר במשחק הבא, בלילה שבין שישי לשבת מול שיקגו, אבדיה יחזור.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Andy Lyons, GettyImages
לא לפתיחה הזו היא פילל. אבדיה בפעולה הלילה/GettyImages, Andy Lyons

כך או אחרת, במעט הדקות שאבדיה קיבל, יכולנו לקבל רמז על התפקיד שמיועד לו העונה. אבדיה כאמור שימש על תקן הסמול פורוורד הפותח, והועדף על פני המצטרף הטרי וויל בארטון בעיקר משיקולים של התאמה ליתר שחקני החמישייה, ומסיבות הגנתיות. הוא מיעט לגעת בכדור בדקות בהן שיחק, אבל קיבל כמו במשחקים רבים בשנתיים הקודמות בוויזארדס, הוצמד לגארד המוביל של היריבה בהגנה, במקרה הזה טייריס הליברטון של הפייסרס.

גם בלי אבדיה, הוויזארדס עשו את המוטל עליהם והראו דומיננטיות ברוב שלבי המשחק. אחרי רבע אחד הם הובילו ביתרון דו ספרתי, ועמדו בניסיונות הקאמבק של הפייסרס בהמשך, כשהיתרון שלהם לא יורד מחמש נקודות לאורך כל המחצית השנייה, עד חצי דקה לסיום - אז בראדלי ביל סגר עניין מהקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן אינדיאנה פייסרס טייריס הליברטון. רויטרס
כיכב, והפסיד. הליברטון הלילה/רויטרס

ביל סיים כקלע המוביל של וושינגטון עם 23 נקודות לצד 6 אסיסטים. קייל קוזמה קלע נקודה אחת פחות ממנו וסיים עם דאבל-דאבל כשתרם גם 13 ריבאונדים, וגם דניאל גאפורד (17), קריסטאפס פורזינגיס (15 ו-10 ריבאונדים) ודלון רייט (12) הגיעו לספרות כפולות. את הפייסרס הוביל טייריס הליברטון עם 26 ו-7 ריבאונדים, והרוקי בנדיקט מטורין נראה טוב מאוד וסיים עם 19 ו-7 ריבאונדים מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully