וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה הרגיע: "פציעה קלה". תפקידו המסתמן: "הדבק המושלם"

הפורוורד העביר מסר מרגיע אחרי שנפצע בקרסול ושיחק 8 דקות בלבד בניצחון על אינדיאנה: "יכולתי לחזור לדקות האחרונות, שמח שזה לא משהו רציני". אחרי שקיבל את המקום בחמישייה, בארצות הברית בטוחים: "הוא מסוגל לאזן את הכוכבים בשני צידי המגרש"

קליפ סיכום היום בספורט, 20.10/ספורט1

דני אבדיה מרגיע: הפציעה לא רצינית. פורוורד וושינגטון פתח הלילה (בין רביעי לחמישי) את עונתו השלישית ב-NBA ברגל שמאל, אחרי שנחבל בקרסול הימני בשלהי הרבע השני של המשחק נגד אינדיאנה, ולא חזר לשחק. אבדיה הספיק לשחק 8 דקות ולקלוע 4 נקודות (1 מ-1 מהשדה, 2 מ-2 מהעונשין) לפני שנחבל בניסיון לשמור על כריס דוארטה מהפייסרס.

ברגעים הראשונים נרשמה מעט חרדה, כשאבדיה נראה נאנק מכאבים ומחזיק את האיזור בו נפצע בתור רוקי, מה שגרם לו להחמיץ את החלק האחרון של העונה. אלא שאבדיה התאושש במהירות יחסית, צעד בכוחות עצמו לחדר ההלבשה ולקראת סיום המשחק כבר קיבל אישור לחזור לשחק. המאמן ווס אנסלד ג'וניור בחר לא לסכן אותו, והבהיר ש"הוא היה יכול לחזור למגרש ברמה העקרונית".

גם אבדיה עצמו התייחס לפציעה בסיום ואמר ש"יכולתי לשחק בדקות האחרונות אם היו זקוקים לי. טוב לדעת שלא מדובר בפציעה רצינית".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
זנב לאריות. אבדיה/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

כך או כך, 8 הדקות של אבדיה הספיקו לכתבי וושינגטון כדי לנתח את התפקיד המסתמן שלו בפאזל החדש של הוויזארדס העונה. אבדיה קיבל את הקרדיט להיות הסמול פורוורד הפותח, עמדה שלא היה ברור עד הרגע האחרון על ידי מי תאויש. אנסלד ג'וניור התלבט בין אבדיה לבין וויל בארטון שהצטרף הקיץ, אבל בסופו של דבר הפור נפל על הישראלי, למרות שהחמיץ את ארבעת המשחקים של הקבוצה בקדם העונה בשל פציעה במפשעה שסחב מהיורובאסקט.

בוושינגטון ניתחו את המשמעות לכך, ומשוכנעים שזה מרמז רבות על התפקיד שמייעד המאמן לאבדיה. "היו כל מיני סימני שאלה בנוגע לזהות השחקן שצריך לפתוח בעמדת הסמול פורוורד. מבחינתי, זה די פשוט - אבדיה שחקן עם אוריינטציה הגנתית, שיודע להניע כדור בהתקפה. הוא יוסיף איזון חשוב לחמישייה, בשני צידי המגרש", ניתח כתב "האתלטיק" ג'וש רובינס.

הכתב צ'ייס יוז כתב ב"NBC" ש"אבדיה נראה די טוב כל עוד היה על הפרקט, והראה כרגיל זריזות רגליים בהגנה. הוא קיבל את המשימה לשמור על טייריס הליברטון, והיו לו רגעים יפים מולו". עוד נכתב ב-"NBC" ש"הבשורה הגדולה בנוגע לרוטציה של אנסלד ג'וניור הייתה הכניסה של אבדיה לחמישייה. הייתה סיבה להאמין שוויל בארטון יקבל את התפקיד הזה, במיוחד לאור החיסורים של אבדיה ממשחקי קדם העונה, אבל בסופו של דבר וושינגטון הלכה על הסייז וההגנה של אבדיה. זה הגיוני, משום שאבדיה מסוגל להיות הדבר המושלם שיחבר בין שחקני האחורי לשחקני הקו הקדמי. מונטה מוריס, בראדלי ביל, קייל קוזמה וקריסטאפס פורזינגיס זקוקים לשחקן שמסוגל לקחת על עצמו משימות הגנתיות קשות, ואבדיה יכול לעשות את זה מול שחקנים בכמה עמדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully