וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת במקום השני למרות 1:1, כפר קאסם ונוף הגליל הפסידו

המלאבסים איבדו נקודות ברמה"ש אך עקפו זמנית את עכו ויפו, טבריה ואום אל פאחם חגגו על שתי המאכזבות, נצרת ורמת גן ניצחו

קליפ סיכום היום בספורט, 20.10/ספורט1

המחזור העשירי בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם חמישה מפגשים, כאשר במוקד הפועל פתח תקוה עלתה באופן זמני למקום השני עם 1:1 מול הפועל ניר רמת השרון. הפועל נוף הגליל ומ.ס. כפר קאסם המאכזבות המשיכו בפתיחת העונה החלשה עם הפסדים להפועל אום אל פאחם ועירוני טבריה בהתאמה, בעוד הפועל רמת גן גברה על הפועל ראשון לציון ומכבי אחי נצרת ניצחה את הפועל עפולה.

עופר טסלפפה מאמן הפועל פתח תקוה. דני מרון
במקום השני, בינתיים. טסלפפה/דני מרון

הפועל ניר רמת השרון - הפועל פתח תקוה 1:1

המלאבסים אמנם סיימו את יום המשחקים במקום השני כפי שרצו, אך איבדו שתי נקודות חשובות במאבקי הצמרת ויקוו להפסדים של הפועל עכו ומכבי יפו בשני כדי להישאר שם. בשער הראשון שהובקע באחד מבין חמשת המשחקים, מתן פלג העלה את האורחת ליתרון דקה לתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה, אך נתנאל חגאני קבע חלוקת נקודות בדקה ה-72.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'ניה ברקמן שחקן הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
נוף הגליל ממשיכה לאכזב. ברקמן/מאור אלקסלסי

הפועל נוף הגליל - הפועל אום אל פאחם 2:0

הקבוצה שירדה מליגת העל בסיום העונה שעברה שוב מסתבכת בתחתית, אך הפעם בליגת המשנה. ירון הוכנבוים ששב למועדון עימו הוא הפך למזוהה לא מצליח בינתיים להביא את הבשורה, ומי שחגגה זו קבוצתו של אדהם האדיה שחגג ניצחון שני מאז הגיע לתפקיד. את השער הראשון. של הקבוצה שתפגוש את מכבי תל אביב בסיבוב ח' של גביע המדינה הבקיע בדקה ה-50 ריף מסיקה, אחד מגיבורי הניצחון המפתיע על הצהובים בגביע לפני שלוש שנים. ארבע דקות לתוך תוספת הזמן איתי טאקו הכפיל את התוצאה.

שחקני מכבי אחי נצרת חוגגים עם אנס דאבור. ברני ארדוב
חזרו לנצח בליגה. שחקני אחי נצרת חוגגים/ברני ארדוב

מכבי אחי נצרת - הפועל עפולה 0:2

ימים ספורים אחרי ניצחון הבכורה בתפקיד עם 0:1 על הפועל אזור מליגה ב', אלדד שביט חוגג ניצחון ראשון גם בליגה. הירוקים שמו סוף לתקופה החלשה עם ארבעה הפסדים רצופים ואפס שערי זכות, כאשר נואף בזיע (54) ואמג'ד סלימאן (78) קבעו את תוצאת המשחק.

הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן 1:0

האורדונים אמנם סיימו את דרכם בגביע עם 3:0 למכבי פתח תקוה, אך המשיכו בבריכה מתחתית הליגה הלאומית עם ניצחון שלישי ברציפות, הפעם על חשבון הכתומים. מבצע אישי של נירן רוטשטיין הסתיים בשער הניצחון בדקה ה-78, ושלוש הנקודות היקרות אפשרו לרמת גן לעקוף את ראשון לציון ולהיצמד לאום אל פאחם שבמקום המוביל בסיום העונה הסדירה לפלייאוף העליון.

אופיר מזרחי, עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
העולה החדשה מתבססת בחלק העליון. מזרחי/מאור אלקסלסי

עירוני טבריה - מ.ס. כפר קאסם 0:2

הקבוצה שפספסה ברגע האחרון את העלייה לליגת העל בעונה שעברה מתרגלת למציאות החדשה מתחת לקו האדום. יזן נאסר השאיר את האורחת בעשרה שחקנים כשהורחק בדקה ה-42, וחמש דקות לתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה אופיר מזרחי קבע 0:1 לטבירה מהנקודה הלבנה. חוליו סזאר, מגיבורי עליית הליגה של בניי ריינה אשתקד, הכפיל בדקה ה-65 וביסס את מקומה של טבריה בתמונת הצמרת.

יתר משחקי המחזור ביום שני:

מכבי פתח תקוה - מכבי יפו (19:00)
הפועל עכו - בני יהודה תל אביב (19:00)
הפועל אדומים אשדוד - הפועל כפר סבא (19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully