וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן נצמדה לנאפולי בפסגה עם 1:4 על מונצה, 3:4 דרמטי לאינטר

האלופה הביסה את הקבוצה של הבעלים המיתולוגי לשעבר, סילביו ברלוסקוני, מצמד של דיאס ושערים נוספים של אוריגי ולאאו. מחיטריאן (90+5) סידר לנראזורי ניצחון משוגע על פיורנטינה

תקציר: פיורנטינה - אינטר 4:3/ספורט1

המחזור ה-11 בליגה האיטלקית המשיך היום (שבת) כאשר האלופה מילאן הביסה בקלות 1:4 את מונצה והתקרב לנאפולי המוליכה. סגניתה אינטר שמטה יתרון 0:2 ו-2:3 אבל ניצחה 3:4 דרמטי את פיורנטינה בפירנצה.

צפו בניצחון הגדול של מילאן

תקציר: מילאן - מונצה 1:4/ספורט1
שחקן מילאן רפאל לאאו. GettyImages
ניצחון רביעי רצוף למילאן. רפאל לאאו/GettyImages

מילאן - מונצה 1:4

ללא מייק מניאן שצפוי להיעדר מהמונדיאל בעקבות פציעה שתשבית אותו עד 2023, הקבוצה של סטפאנו פיולי רשמה ניצחון רביעי ברציפות עם רביעייה לקבוצה של הבעלים לשעבר, סילביו ברלוסקוני. הרוסונרי עלו זמנית למקום השני ונצמדו עם אותו מספר נקודות לנאפולי המוליכה.

החגיגה של האלופה התחיל בדקה ה-16 כשברהים דיאס דהר לאורך כל חצי המגרש של האורחת וכבש מקרוב את שער היתרון של מילאן. בדקה ה-41 הקשר הספרדי הוסיף את השני אחרי בישול של דיבוק אוריגי שכבש בעצמו בדקה ה-65. פיליפו ראנוקיה צמצם בדקה ה-70 עם כדור חופשי אדיר מרחוק, אבל רפאל לאאו כבש את שערו החמישי העונה בדקה ה-84 וחתם את התוצאה בסן סירו. המארחת שוב נושפת בעורפה של נאפולי, מונצה נותרה במקום ה-14.

לאוטרו מרטינס חוגג עם ניקולה בארלה אינטר. רויטרס
נראה מצוין לפני המונדיאל. לאוטרו/רויטרס

צפו בריברי נפרד מהמגרשים

פרנק ריברי הנרגש, במשחקו האחרון בקריירה במדי סלרניטנה/ספורט1

פיורנטינה - אינטר 4:3

אינטר עושה חיל בליגת האלופות והיא בדרך הבטוחה לשמינית הגמר על חשבון ברצלונה, אבל בליגה הולך לה הרבה יותר קשה וגם הניצחון בפירנצה הושג בקושי רב. זה התחיל מצוין מבחינת סגנית האלופה, שעלתה ליתרון מהיר מאוד משער של בארלה כבר אחרי שתי דקות. לאוטרו מרטינס, שבישל את הראשון הכפיל כבר בדקה ה-15 אחרי סלאלום ומבצע אישי יחיד. אלא שהמארחת לא נבהלה ובדקה ה-33 ארתור קבראל צימק בפנדל. ג'ונתן איקונה, שהחליף בדקה השמינית את ניקו גונסאלס שנפצע, השווה ל-2:2 אחרי שעה של משחק עם בעיטה יפה לחיבורים. אינטר הגבירה את הלחץ ובדקה ה-73 לאוטרו מרטינס החזיר את היתרון בפנדל מדוייק. גמור? ממש לא קרוב. לוקה יוביץ' המחליף כבש בחצי מספרת מתוך הרחבה וקבע 3:3 בדקה ה-90. אלא שהשופט הוסיף למשחק הזה חמש דקות ובדקה האחרונה של תוספת הזמן הנריך מחיטריאן קיבל כדור רוחב מבארלה, ניצל הרחקה רעה מאוד של לורנצו ונוטי ווסידר לקבוצתו שלוש נקודות שקירבו אותה למקום הרביעי.

סלרניטנה - ספציה 0:1
לסלרניטנה: פסקל מאזוקי (48)

פרנק ריברי לא הצליח לעצור היום את הדמעות, כשנפרד מהכדורגל באופן רשמי. ריברי, מכוכביה הגדולים של נבחרת צרפת ושל באיירן מינכן שאיתה זכה בכל תואר אפשרי ב-12 שנותיו במועדון בין 2007 ל-2019, סבל ממספר פציעות בשנה האחרונה בסלרניטנה ואתמול הודיע דרך הרשתות החברתיות על תליית הנעליים: "הכדור נעצר, אבל הרגשות בתוכי לא. תודה לכל מי שהיה שותף למסע הנהדר". היום הוא עלה לדשא, וכאשר זכה לתשואות חמות מהקהל המקומי הזיל דמעה נרגשת.

משחקי יום ראשון באיטליה

אודינזה - טורינו (13:30, ספורט2)
בולוניה - לצ'ה (16:00)
אטאלנטה - לאציו (19:00, ספורט4)
רומא - נאפולי (21:45, ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully