וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוקד על המגרש": גם ביוון התרשמו מ"השואו של תמיר בלאט"

הרכז הישראלי ממשיך לככב בפתיחת העונה המפתיעה של אלבה: "יפה לראות את הביטחון שלו". גם יובל זוסמן קיבל מחמאות: "משתפר"

קליפ סיכום היום בספורט, 20.10/ספורט1

פתיחת העונה הפנטסטית של תמיר בלאט נמשכת. אמש (רביעי) רשם הרכז הישראלי משחק מצוין נוסף ביורוליג, כשהצעיד את אלבה ברלין יחד עם לוק סיקמה הוותיק והטוב לניצחון 65:94 על פנאתינייקוס - הניצחון הגבוה ביותר של אלבה ביורוליג מאז ומעולם. בלאט סיים עם 15 נקודות (4 מ-7 ל-3, 3 מ-3 מהקו) ו-7 אסיסטים ב-26 דקות, ואחרי שלושה משחקים ביורוליג - בכולם אלבה ניצחה - הוא מעמיד ממוצעים של 10.7 נקודות עם 40% מהשלוש, לצד 6.8 אסיסטים.

בלאט ניתח את המשחק בסיום ואמר: "עשינו ריצת 0:17 בפתיחת הרבע השלישי, והיא זו שכנראה הכריעה את המשחק. זה עזר לנו לקבל ביטחון בחצי השני, אבל אני חושב שמתחילת המשחק שיחקנו בגישה הנכונה. אנחנו משקיעים הרבה מאמץ בהגנה ומניעים את הכדור כמו שצריך בהתקפה, כמו תמיד. אנחנו פשוט רוצים להפוך את החברים שלצידנו לטובים יותר, גם היום עשינו את זה".

שחקן אלבה ברלין תמיר בלאט מול שחקן פנאתינייקוס יורגוס פאפאיאניס. מתוך האתר הרשמי של אלבה ברלין, אתר רשמי
השמיד את המצ' אפ שלו. בלאט אמש/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של אלבה ברלין

בתקשורת היוונית התרשמו מהיכולת של בלאט וכתבו שפאריס לי, רכז פנאתינייקוס, "לא היה מסוגל לעצור אותו". "בלאט רוקד על המגרש", כתבו באתר נוסף ביוון.

"יפה לראות את הביטחון שלו, שמפצה על המחסור בסנטימטרים ואתלטיות", כתבו באיטליה, והחמיאו גם ליובל זוסמן שקלע 10 נקודות: "הוא הולך ומשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully