וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר בלאט בכושר הטוב בחייו: "יש עליו יותר אחריות, הוא נהנה מזה"

הרכז הצעיד את אלבה לניצחון נוסף על אף החיסורים הרבים, המאמן הסיר בפניו את הכובע ויודע: כשהפצועים יחזרו, תהיה סביבו דילמה

קליפ סיכום היום בספורט, 18.10/ספורט1

תמיר בלאט ממשיך את פתיחת העונה המצוינת שלו, ומקבל יותר ויותר קרדיט באלבה ברלין. הרכז בן ה-25 הצעיד את הקבוצה לרבע גמר הגביע הגרמני עם ניצחון 95:98 על בון, והשכיח את הפציעות וההיעדרויות של גארדים בכירים ממנו בסגל. המשחק אתמול היה המשך ישיר ליכולת של בלאט בתקופה האחרונה: בשני המשחקים הראשונים של העונה ביורוליג הוא העמיד ממוצעים של 14.5 נקודות ו-6.5 אסיסטים, ובמחזור האחרון הוביל את אלבה לניצחון חוץ גדול על מילאנו, שמסומנת כמועמדת בכירה לפיינל פור.

אתמול הוא קלע 23 נקודות (8 מ-13 מהשדה), חילק 7 אסיסטים והוריד 6 ריבאונדים, וניצח בדו קרב של הרכזים נמוכי הקומה את טי ג'יי שורטס מבון, שאמנם צלף 35 נקודות אבל החטיא את הזריקה האחרונה והפסיד.

בגרמניה החמיאו לבלאט ש"רשם משחק מפלצתי, עם המון לב", ומאמן אלבה ישראל גונסאלס גם שמר לו מילים חמות. "יש הרבה אחריות על הכתפיים של תמיר בתקופה האחרונה, בגלל הפציעות של מאודו לו וג'יילין סמית'. בינתיים נראה שהוא נהנה מזה ועומד באתגר, במיוחד בצד ההתקפי".

תמיר בלאט, אלבה ברלין. Boris Streubel, GettyImages
פורח. בלאט/GettyImages, Boris Streubel

בלאט היה למעשה הרכז הבריא היחיד בסגל של אלבה אתמול, ויכולת השיא שלו גורמת למאמן גונסאלס כאב ראש חיובי. כשמאודו לו יחזור וכשג'יילין סמית' יהיה בכשירות מלאה, הדקות של בלאט עלולות להצטצמם והמומנטום שלו עשוי להיבלם. "אלו צרות טובות מבחינתי. תמיר בכושר נהדר, והוא ימשיך לקבל קרדיט", אמר גונסאלס, שגם הודה ליובל זוסמן על העבודה ההגנתית: "הטלתי עליו את המשימה לשמור על טי ג'יי שורטס, הגארד הבכיר של בון, שחקן שקשה מאוד לעצור. למרות שלא היה לו קל ולמרות שזה לא מצ' אפ אידיאלי עבורו, הוא עשה את כל המאמצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully