וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המופע של תמיר בלאט. משחק הצהרה": הישראלי כובש את היורוליג

הרכז גרף מחמאות אחרי שהוביל את אלבה ברלין לניצחון גדול במילאנו: "מוכיח שהוא שייך לרמה הזו", התלהבו באירופה. השחקן הצטנע: "לא אני ניצחתי, אלא המאמץ הקבוצתי"

תקציר: הפועל תל אביב - לונדון ליונס 59:76/ספורט1

כנראה שחזינו אמש (שישי) במשחק ההכתרה הסופית של תמיר בלאט כרכז יורוליג מן המניין. ערב אדיר של רכז נבחרת ישראל סידר לאלבה ברלין ניצחון חוץ יקר במיוחד, 74:80 על אולימפיה מילאנו בתום הארכה, שהשאיר את הגרמנים במאזן נקי מהפסדים בתום המחזור השני ביורוליג. בלאט, שבילה 31 דקות על הפרקט - יותר מכל שחקני אלבה, קלע את שמונה הנקודות האחרונות של קבוצתו במשחק (מתוך 10 בסך הכל בהארכה), כולל שתי שלשות שסגרו עניין, ובנוסף מסר תשעה אסיסטים והוריד חמישה ריבאונדים.

"זה לא אני אישית שניצחתי את המשחק, אלא המאמץ הקבוצתי", הצטנע בלאט בסיום המשחק. "עשינו עבודה גדולה בהגנה ושמרנו על קצב גבוה בהתקפה, ואני שמח שהשגנו ניצחון גדול במילאנו".

"משחק הצהרה של תמיר בלאט", צייץ העיתונאי האיטלקי אורציו קאוצ'י, אשר בהמשך ניתח באתר "באסקט ניוז" את מה שהוגדר על ידו כ"מופע של תמיר בלאט": "הרכז הישראלי היה אחד הגיבורים המרכזיים של הערב בקבוצה הגרמנית. בלאט הכתיב את הקצב ומצא את חבריו לקבוצה בדיוק מרשים במשך כל המשחק. הוא פגע בהגנת מילאנו בניצול מצבי הפיקנרול בדרך הכי טובה שאפשר".

אלבה ברלין, שחסרה את הרכז מאודו לו, אחד מכוכביה הבכירים, איבדה במהלך המשחק גם את ג'אלין סמית' שהיה מצוין עם 13 נקודות משלו, אולם בלאט תפס פיקוד: "לאחר שסמית' נאלץ לנטוש את המשחק בגלל פציעה, בלאט השתלט על התקפת אלבה והוציא לפועל ברמה באמת גבוהה", המשיך קאוצ'י. "בעונתו השנייה בקבוצה הגרמנית, בלאט מוכיח שהוא שייך לרמה הזו וצובר אפילו יותר ביטחון. הרכז הישראלי עדיין בן 25 בלבד, והופעתו נגד מילאנו מהווה סימן נוסף לכך שערכו עבור הקבוצה גובר באופן תמידי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

גם אנשי תקשורת אחרים ביבשת שיבחו את בלאט. "לא רק בנו של המאמן", החמיא מרקו מונו האיטלקי, אוטקן שאהין הטורקי "מיורוהופס" כתב ש"דיוויד בלאט בוודאי גאה בבנו תמיר, שהוביל לניצחון במילאנו עם משחק נהדר", ובבלוג האיטלקי "לה ג'ורנאטה טיפו" התלהבו מ"שלשה עוצרת נשימה" של הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully