וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר בלאט הוביל את אלבה ברלין לניצחון במילאנו בתום הארכה

הרכז צלף שתי שלשות קלאץ' וקבע 74:80 באיטליה, סיים עם 13 נקודות ו-9 אסיסטים ואילו זוסמן הוסיף 4 נקודות. אולימפיאקוס גברה על ז'לגיריס, מדר לא קלע בהפסד של פרטיזן בלגרד לבאסקוניה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.10/ספורט1

המחזור השני ביורוליג הסתיים הערב (שישי) עם ארבעה משחקים נוספים, לצד ההפסד של מכבי תל אביב לפנרבחצ'ה: תמיר בלאט כיכב בהארכה וסייע לאלבה ברלין להדהים 74:80 את החבורה של מסינה במילאנו, אולימפיאקוס ניצחה בביתה 80:90 את ז'לגיריס, פרטיזן בלגרד וים מדר שלא קלע נכנעו 103:96 כואב בתום הארכה בבאסקוניה וכן השיגה וילרבאן 76:77 דרמטי בוולנסיה

אולימפיאקוס - ז'לגיריס 80:90

המשחק נערך ללא קהל בעקבות עונש שספגה אולימפיאקוס על התפרעות אוהדיה עוד בעונה שעברה, והצופים שבדרך כלל ממלאים את היכל "השלום והאחווה" פספסו הצגה גדולה של סשה וזנקוב הבולגרי, שקלע 23 נקודות ולקח 14 כדורים חוזרים. מוסטפה פול קוסטס סלוקאס הצטיינו גם כן עם 16 ו-15 נקודות בהתאמה ו-15 קלע גם יאנוליס לרנדזאקיס. הליטאים שבמחזור הפתיחה כמעט הפתיעו ביד אליהו נהנו מ-21 נקודות של איגנס ברזדייקיס, קינן אוואנס תרם 14.

מילאנו - אלבה ברלין 80:74

הקבוצה של אטורה מסינה נאלצה לעבוד קשה לפני שהכניעה את וילרבאן במחזור הפתיחה, ובמחזור השני, במשחק בית, היא נחלה את הפסדה הראשון לעונה - כשלא הצליחה לעצור את תמיר בלאט. הרכז הישראלי קלע 13 נקודות וסיים עם 9 אסיסטים וגם קטף 5 כדורים חוזרים, אבל הימם את האיטלקים כאשר קלע שתי שלשות רצופות בדקה האחרונה של ההארכה והבטיח לגרמנים את הניצחון. גם יובל זוסמן שותף, אך סיים עם 4 נקודות שסייעו לקבוצתו לשמור על מאזן נקי מהפסדים העונה. קווין פנגוס קלע 16 נקודות לזכות המקומיים.

תמיר בלאט שחקן אלבה ברלין. Boris Streubel, GettyImages
שותף בכיר לניצחון הדרמטי. בלאט/GettyImages, Boris Streubel

באסקוניה - פרטיזן בלגרד 96:103

ים מדר שותף ל-11:21 דקות בלבד, לא הצליח לקלוע את שתי הזריקות שלקח, איבד פעמיים וגם הוסיף אסיסט אחד וחטיפה אחת בהפסד הכואב כל כך של פרטיזן בבאסקוניה. מרכוס הווארד קלע שלשה עם הבאזר והשווה ל-89:89, במשחק בו המקומיים הצליחו לחזור מפיגור כפול ובהארכה כבר רצו לניצחון. קווין פאנטר להט עם 26 נקודות ו-23 הוסיף זאק לידיי עבור הסרבים, אבל הווארד עם 33 נקודות סיים כגיבור של הערב.

ולנסיה - וילרבאן 77:76

דרמת ענק נרשמה גם בקרב בין שתי הקבוצות שחיפשו ניצחון בכורה, ובסיומה הצרפתים יצאו עם ידם על העליונה. ג'ארד הארפר ניסה להכריע את ההתמודודת עם שלשה והחטיא ב-76:76 כשנותרו שתי שניות לסיום, אבל ספק פגע עם הרגל בג'ונה מת'יוס והשופטים החליטו שהאחרון יישלח לקו לשתי זריקות. הוא קלע רק את הראשונה, אבל זה הספיק לווילרבאן כמובן. ננדו דה קולו סיים כקלע המוביל בשורות המנצחת עם 16 נקודות, 13 היו לרטין אובסוהאן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מחזור 3 ביורוליג

ז'לגיריס - וירטוס בולוניה
אנאדולו אפס - ולנסיה
פנרבחצ'ה - וילרבאן
מכבי תל אביב - מונאקו
באיירן מינכן - ברצלונה
פרטיזן בלגרד - מילאנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully