וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד יורוליג ראשון: מכבי תל אביב נכנעה לפנרבחצ'ה 86:71

מכבי תל אביב סבלה מערב התקפי לא מספיק טוב באיסטנבול והפסידה במשחק בו פיגרה בהפרשים גדולים. החבורה של קטש קלעה 12 נקודות בלבד ברבע השני, רדפה אחרי היריבה לאורך מרבית המשחק ונכנעה לערב מצוין של גודוריץ' וקלאתיס

מכבי תל אביב רשמה הערב (שישי) הפסד ראשון בעונת היורוליג 2022/23. הצהובים - הערב בכחול - קיוו להפתיע את פנרבחצ'ה המאיימת באיסטנבול, הצליחו למתוח אותה קצת ברבע האחרון, אבל ירדו מנוצחים 86:71 במחזור השני.

לורנזו בראון -וייד בולדווין הובילו את מכבי תל אביב ללא מעט דקות טובות הערב, ג'וש ניבו ואלכס פוית'רס התבלטו לפרקים, אבל בסופו של דבר הקבוצה הישראלית לא הייתה מספיק יציבה ולא תמיד מצאה פתרונות.

אצל הטורקים ניק קלאתיס הבריק כרגיל, מרקו גודוריץ' קלע מכל טווח וסקוטי ווילבקין וג'ונתן מוטלי נתנו כתף למאמץ הקבוצתי. עם רשימה כזו ועם מאמן כדימיטריוס איטודיס על הקווים - מחוץ ליד אליהו - למכבי תל אביב לא היה צ'אנס.

קלעו למכבי תל אביב: וייד בולדווין 14 (2 מ-7 ל-3), לורנזו בראון 13 ו-6 אסיסטים, ג'וש ניבו 12 ו-9 ריבאונדים, אלכס פוית'רס 10, רומן סורקין 8 ו-7 ריבאונדים, ג'רל מרטין 5, בונזי קולסון 5, אוסטין הולינס 2, ג'ון דיברתולומאו 2. יפתח זיו ורפי מנקו שיחקו ולא קלעו.

קלעו לפנרבחצ'ה: מרקו גודוריץ' 23 (4 מ-8 ל-3), ג'ונתן מוטלי 15, ניק קלאתיס 13 נקודות, 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, סקוטי ווילבקין 12, נייג'ל הייז-דייויס 8, קארסן אדוארדס 4, טונייה ג'קירי 4, דווין בוקר 4, דשון פייר 3.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. Burak Saltik, Fenerbahche photographer, אתר רשמי
רשם דקות טובות, אבל לא היה מספיק יציב. בראון/אתר רשמי, Burak Saltik, Fenerbahche photographer

רבע 1

מכבי תל אביב עלתה עם חמישייה שכוללת את בראון, בולדווין, קולסון, פוית'רס וניבו והמששחק נפתח - איך לא - עם שלשה של ווילבקין. בצד השני בראון קלע וניהל היטב ואחרי קצת יותר מ-5 דקות לוח התוצאות הראה 9:9. המשחק המשיך להיות צמוד, אבל במצב של 11:13 למכבי, פנר יצאה לריצת 0:7 שיצרה עבורה יתרון. פוית'רס לא התרשם והוריד למינוס 2 עם מהלך של שלוש נקודות ובסיומו של הרבע הראשון 20:23 לפנרבחצ'ה.

רבע 2

גודוריץ' הוביל את הטורקים ל-20:28 בפתיחת הרבע השני, מכבי מאוד התקשתה לייצר נקודות, אבל לשמחתה פנר קיבלה החלטות רעות בהתקפה וכך היתרון לא הפך לדו ספרתי. בדקות הבאות המארחת המשיכה להוביל ביתרון שנע סביב 5-8 נקודות עד ששלשה של ווילבקין העלתה אותה ל-30:41. פנר ניצלה את המומנטום, מכבי סיימה רבע שני עם 12 נקודות ובסיום המחצית 32:46 לטורקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
וייד בולדווין, מכבי תל אביב. Burak Saltik, Fenerbahche photographer, אתר רשמי
הוביל מיני קאמבק ברבע האחרון. בולדווין/אתר רשמי, Burak Saltik, Fenerbahche photographer

רבע 3

ווילבקין פתח גם את המחצית השנייה עם שלשה ובהמשך פנרבחצ'ה הגדילה לפלוס 18 (34:52). מכבי התקרבה, אבל הטורקים שלטו בצבע ועם פעולות התקפיות טובות של ג'ונתן מוטלי עלו ליתרון שיא של 36:56. האורחת הורידה ל-61:48, גודוריץ' צלף שלשה בצד השני ובסיום הרבע התוצאה הייתה 52:65 לטורקים.

רבע 4

דקות טובות של מכבי בתחילת הרבע האחרון סייעה לה לצמק ל-67:57, כשבודלווין קולע שלשה ובצד השני ההתקפה של פנר נראית מפוזרת. איטודיס הזעיק פסק זמן, אבל בולדווין שוב צלף מחוץ לקשת כדי להוריד למינוס 7. כאן קלאתיס לקח אחריות ועם שתי שלשות משלו החזיר את היתרון להיות דו ספרתי (62:73). גודוריץ' הפציץ בעצמו פעמיים ל-3 ופתאום היתרון הטורקי חזר לעמוד על 15. כאן זה נגמר ובסיום 71:86 לפנרבחצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully