וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הופעה גדולה לתמיר בלאט, אולימפיאקוס המושלמת ניצחה במדריד

הרכז להטט עם 15 נק' ו-7 אס', זוסמן הוסיף 10 נק', אלבה היממה את פאו עם 65:94 ועלתה ל-0:3, כמו היוונים שניצחו את ריאל 87:89

תקציר ניצחונה של ריאל מדריד 88:94 על ג'ירונה/ספורט1

המחזור השלישי ביורוליג הגיע לסיומו הערב (רביעי) עם שלושה משחקים, כאשר במוקד קיבלנו מותחן גדול ובסיומו ניצחה אולימפיאקוס 87:89 את ריאל במדריד. אלבה ברלין של תמיר בלאט הלוהט שמרה על המאזן המושלם אחרי ניצחון ענק של 65:94 על פנאתינייקוס, בעוד באסקוניה שמרה גם היא על המאזן המושלם אחרי ניצחון על הכוכב האדום בלגרד.

תמיר בלאט עם שחקני אלבה ברלין. מתוך הטוויטר של אלבה ברלין, אתר רשמי
פתיחה חלומית לעונה. בלאט עם החברים/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של אלבה ברלין

אלבה ברלין - פנאתנייקוס 65:94

הכושר המסחרר של תמיר בלאט נמשך, עם עוד הצגה אישית גדולה וגם ניצחון יוקרתי שהותיר את אלבה המפתיעה מושלמת ביורוליג בתום שלושה משחקים. הרכז הישראלי קלע 12 נקודות כבר במחצית הראשונה והוליך את אלבה ל-33:43 מפתיע. אבל זה כלום לעומת הרבע השלישי, בו ברחו הגרמנים ל-38:62, המשיכו להגדיל את ההפרש וסגרו עניין מול פאו המאכזבת, שסופגת הפסד שני העונה ותנסה להתאושש על חשבון מונאקו ביום שישי. בלאט סיים עם 15 נקודות (4 מ-7 ל-3, 3 מ-3 מהקו) ו-7 אסיסטים ב-26 דקות, לוק סיקמה הוליך את המנצחת עם 16 נקודות ויובל זוסמן התעורר במחצית השנייה בדרך ל-10 נקודות ו-4 ריבאונדים, ב-20 דקות משחק. האורחת קיבלה 14 נקודות ממריוס גריגוניס ו-13 נקודות מאנדרו אנדרוס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ריאל מדריד - אולימפיאקוס 89:87

משהו טוב מאוד קורה השנה בפיראוס. זה לא רק מאזן מושלם אחרי שלושה מחזורים, אלא בעיקר ניצחונות בברצלונה במחזור הפתיחה, וכעת במדריד, שמעידים על קבוצת פיינל פור בפוטנציה. המחצית הראשונה הלכה צמוד: גרשון יאבוסלה בלט בצד אחד, סשה וזנקוב הצטיין מנגד, אך אף קבוצה לא הצליחה לברוח ובתום 20 הדקות הראשונות הראה לוח התוצאות על 37:38 למארחת. שבע דקות לסיום עלו הבלאנקוס ל-67:73, אך קוסטס סלוקאס השלים מהפך והעניק לקבוצתו 83:84, דקה וחצי לבאזר. סרחיו יוי השווה ל-87:87, סלוקאס סיפק סל ענק בצד השני, ושלוש שניות לסיום נותרה לריאל עוד הזדמנות אחרונה לנצח, אך אדי טבארס החטיא על הבאזר. ריאל עם הפסד שני רצוף אחרי המפלה בקלאסיקו, והלחץ עולה.

שחקן אולימפיאקוס קוסטס סלוקאס. Sonia Canada, GettyImages
איזה ווינר. סלוקאס/GettyImages, Sonia Canada

באסקוניה - הכוכב האדום בלגרד 75:92

הפתיחה החלומית של הבאסקים נמשכת, והם כעת במאזן 0:3 - בדיוק הפוך מזה של הכוכב, שלצערה הרב תתארח אצל ריאל מדריד ביום שישי. מרכוס הווארד סיפק ערב גדול של 30 נקודות (7 מ-12 ל-3) ב-24 דקות, דריוס תומפסון הוסיף 18. לוקה מיטרוביץ' קלע 17 למפסידה.

רוקאס גיידראיטיס, שחקן באסקוניה. Borja B. Hojas, GettyImages
0:3 ראשון מאז 2010. גיידראיטיס/GettyImages, Borja B. Hojas

משחקי המחזור הרביעי:

ז'לגיריס קובנה - ברצלונה
פנרבחצ'ה - ולנסיה
מכבי תל אביב - וילרבאן
פרטיזן בלגרד - וירטוס בולוניה
באיירן מינכן - מילאנו
אנאדולו אפס - אלבה ברלין
פנאתינייקוס - מונאקו
באסקוניה - אולימפיאקוס
ריאל מדריד - הכוכב האדום בלגרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully