וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס חזר לקובנה והפסיד, מדר קלע 11 בניצחון הגדול של פרטיזן

ברצלונה הפסידה לז'לגיריס 73:72, ווילבקין הוביל את פנר לניצחון על ולנסיה ושמר על מאזן מושלם. פרטיזן - בולוניה 62:90

המחזור הרביעי ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים, בנוסף למפגש בין מכבי תל אביב לווילרבאן. ברצלונה הפסידה 73:72 לז'לגיריס קובנה, פנרבחצ'ה נותרה מושלמת גם אחרי משחק נגד ולנסיה, ים מדר ופרטיזן בלגרד הביסו את בולוניה ובאיירן מינכן עדיין ללא ניצחון.

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ברצלונה. רויטרס
שב הביתה והופתע. שאראס/רויטרס

ז'לגיריס קובנה - ברצלונה 72:73

הקטלאנים קיוו להמשיך בשבוע המרשים שלהם שכלל ניצחונות על ריאל מדריד ובאיירן מינכן מול האקסית של מאמנם, אבל הופתעו בקובנה, איבדו יתרון ברבע האחרון והפסידו לז'לגיריס שכעת במאזן זהה לברצלונה עם שני ניצחונות מול שני הפסדים. אקס מכבי תל אביב, קינן אוואנס (18 נק', 4 אס') ורולנדס סמיתס (15 נק', 5 ריב') בלטו אצל המנצחת, יאן וסלי (12 נק') וקורי היגינס (10 נק', 5 ריב') ניסו להחזיר את הקבוצה של שאראס למשחק ללא הצלחה.

סקוטי ווילבקין, שחקן פנרבחצ'ה. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
שמרו על מאזן מושלם. ווילבקין/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

פנרבחצ'ה - ולנסיה 77:79

משחק השיא של סקוטי ווילבקין בפנרבחצ'ה. הכוכב שעזב את מכבי תל אביב לטובת הטורקים בקיץ העמיד עד כה ממוצע של 11 נקודות למשחק ביורוליג במדי פנר, אבל הערב קלע 20 (5 מ-9 לשלוש), גם חילק 5 אסיסטים ויחד עם נייג'ל נייז-דייויס וג'ונתן מוטלי שקלעו 17 ו-16 בהתאמה זה הסתיים בניצחון דמטי. הספרדים הובילו לכל אורך המחצית הראשונה, אבל הרבע השלישי היה בשליטה מקומית והסתיים ב-15:26. פנר גם עלתה ליתרון מבטיח והובילה 72:78 לקראת 14 השניות האחרונות, אך ווילבקין איבד כדור והאורחים הצליחו לצמק ושלחו את מרקו גודוריץ' לקו בשניות הסיום, הוא החטיא את הזריקה השנייה וניסיון להשלים מהפך עם הבאזר לא צלח. כריס ג'ונס, גם הוא אקס מכבי ת"א, הוביל את קלעי ולנסיה עם 16, דובלייביץ' קלע 13 שלא הספיקו כדי לייצר הפתעה נוספת אחרי הניצחון על אנדאולו אפס.

ניקולו מלי שחקן מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
מילאנו חזרה לנצח. מלי/GettyImages, Roberto Finizio

באיירן מינכן - מילאנו 83:81

הבווארים נכנסו לעונה הזו עם ציפיות לא קטנות, אך בינתיים מתקשים לעמוד בהן עם ארבעה הפסדים ו-0 בטור הניצחונות. מילאנו חזרה למסלול אחרי דרמה: שלשה של בילי בארון קבעה 81:82 לאיטלקים כשעל השעון 21 שניות לסיום, קאסיוס ווינסטון החטיא בצד השני, ניק ויילר-באב קיבל הזמנות מהקו ופספס פעמיים ובארון סגר סיפור בצד השני. ניקולו מלי הוביל את מילאנו עם 17 נקודות וקווין פאנגוס הבריק עם 13 נקודות ו-11 אסיסטים. ווינסטון קלע 20 לבאיירן.

ים מדר, פרטיזן בלגרד. VTB, אתר רשמי
23 דקות ו-11 נקודות. מדר/אתר רשמי, VTB

פרטיזן בלגרד - וירטוס בולוניה 62:90

ניצחון יורוליג ראשון העונה לפרטיזן, ועוד איזה ניצחון. הסרבים טסו ל-11:27 בתום הרבע הראשון, ניצחו בכל אחד משלושת הרבעים הבאים ולא ריחמו על היריבה האיטלקית שממשיכה להתקשות מאוד בהתקפה. ים מדר ניצל את דקות הגארבג' הרבות כדי לקבל 23 דקות משחק ובהן לקלוע 11 (4/4 ל-2, 1/4 ל-3). ג'יימס נאנלי הוביל עם 20 ומתיאס לסור סיים עם 14 ו-7 ריבאונדים. איסמעל באקו קלע 11 בבולוניה וקייל ווימס סיים עם 10.

משחקי שישי ביורוליג

אנאדולו אפס - אלבה ברלין (20:30)
פנאתינייקוס - מונאקו (21:00)
באסקוניה - אולימפיאקוס (21:30)
ריאל מדריד - הכוכב האדום בלגרד (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully