וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישפיע על ענישת אבו יונס? הבקשה של חסון בנושא אלימות נגד שופטים

זמן קצר לפני העמדת יו"ר בני סכנין לדין, יו"ר ההתאחדות קרא לתובע להרחיק לצמיתות בעלי תפקידים או שחקנים על עבירות מסוג זה

צפו: מוחמד אבו יונס, יו"ר בני סכנין, תוקף בריאיון אחרי המשחק את דוד פוקסמן השופט/ספורט1

בני סכנין תעמוד היום (רביעי) לדין בעקבות השתלחותו של היו"ר מוחמד אבו יונס בשופט דוד פוקסמן, לאחר ההפסד 1:0 למכבי תל אביב בשבת. במועדון מאמינים כי הם צפויים לספוג עונש כבד, כשגם באיגוד השופטים ביקשו להחמיר עם אבו יונס. החלטת התובע עשויה להיות מושפעת מהדיון שנערך זמן קצר לפני כן בהתאחדות לכדורגל.

יו"ר ההתאחדות אורן חסון התייחס בישיבת ההנהלה לאלימות בכלל ולאלימות כנגד שופטים בפרט, ציין כי לאחרונה חלה החמרה משמעותית והדגיש כי יש לגנות את האלימות ולהבטיח כי תמוגר. חסון ביקש מתובע ההתאחדות לפעול ביד חמורה במיוחד, ובכלל זה הרחקה לצמיתות של בעלי תפקידים ו/או שחקנים שיהיו מעורבים באלימות כלפי שופטים. כמו כן, פנה היו"ר לראש הוועדה למיגור התפרעויות בכדורגל, פרופ' מיגל דויטש, לקיים מפגשים נוספים של הוועדה שיתמקדו באלימות כלפי צוותי השיפוט.

אורן חסון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
אורן חסון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

איגוד השופטים, אגב, פרסם היום את מסקנות הוועדה המקצועית מאירועי אותו משחק בין סכנין למכבי תל אביב, לפיהן צוות ה-VAR ופוקסמן פעלו נכון כאשר פסלו שני שערים לקבוצה של חיים סילבס.

לא מן הנמנע שענישה קשה כלפי בני סכנין תוביל לצעדים מרחיקי לכת מצדו של מוחמד אבו יונס, שכזכור כבר איים בעבר לא אחת לעזוב את המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully