וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים מצפה לענישה חריפה נגד אבו יונס. הוועד שוקל שביתת מחאה

עודכן לאחרונה: 16.10.2022 / 12:17

פוקסמן יגיש דוח חמור על התנהגות יו"ר בני סכנין אחרי המשחק מול מכבי תל אביב: "תנו לו חולצה צהובה!". בוועדה המקצועית גיבו אותו, ובוועד הכריזו על סכסוך עבודה: "אם תהיה אלימות - לא יהיה כדורגל"

צפו: מוחמד אבו יונס, יו"ר בני סכנין, תוקף בריאיון אחרי המשחק את דוד פוקסמן השופט/ספורט1

דו"ח שיפוט חריף יגיש הבוקר (ראשון) דוד פוקסמן ששפט אמש במשחק שבין בני סכנין למכבי תל אביב. פוקסמן צפוי לכתוב על ההתנהגות של יושב ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס שתקף אותו במלים קשות בסיום המשחק. בין היתר יציין השופט המרכזי אמש באיצטדיון דוחא כי אבו יונס קרא לעברו בסיום המשחק: "בושה וחרפה. תתבייש. תנו לו חולצה צהובה. אל תבוא לפה יותר".

המלים המעליבות של יושב ראש בני סכנין נשמעו בסיום המשחק כשהוא ליווה את פוקסמן לחדר השופטים בצעקות רמות אחרי שהיה כעוס על כך שהשופט פסל לבני סכנין שני שערים. את השער הראשון פסל פוקסמן אחרי ששופט המסך זיו אדלר קרא לו בטענה לעבירת יד של גיא מלמד במהלך לפני השער. את השער השני פסל פוקסמן אחרי שנאמר לו באוזנייה כי השער הובקע מעמדת נבדל. אף ששתי ההחלטות התקבלו על ידי צוות הואר, אבו יונס בחר לתקוף מילולית את פוקסמן.

דוד פוקסמן שופט כדורגל. מאור אלקסלסי
שתי ההחלטות התקבלו על ידי צוות ה-VAR, אבו יונס בחר לתקוף מילולית את פוקסמן/מאור אלקסלסי

צפו בתקציר המשחק

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

בוועדה המקצועית בחנו כבר אמש את שני האירועים והצדיקו לחלוטין את התערבות צוות הואר בראשות השופט זיו אדלר. בוועדה המקצועית משוכנעים כי בשני המקרים צדק אדלר וצדק פוקסמן כשקיבל את הקריאות של הואר.

באיגוד השופטים מצפים לענישה מחמירה בבית הדין של ההתחאדות לכדורגל אחרי הדו"ח שיגיש השופט.

עוד התברר הבוקר שכמחאה על אירועי האלימות האחרונים כלפי שופטים, ועד העובדים של השופטים וההסתדרות הלאומית הכריזו על סכסוך עבודה מול ההתאחדות לכדורגל. בוועד אף שוקלים להשבית את כלל משחקי הכדורגל בישראל כדי לעורר מודעות לבעיה שחוזרת על עצמה שוב ושוב.

"שופטי הכדורגל בישראל נמצאים באופן קבוע תחת אלימות מילולית בלתי פוסקת, השבועיים האחרונים מדגימים עד כמה התופעה התרחבה, לא נותיר את השופטים לבד במערכה", הדגיש יו"ר ועד העובדים משה בוחבוט. "אנחנו נצא למאבק עד שהתופעה המכוערת הזאת תיעלם מהמגרשים - צריך לעצור את הטרור על המגרשים - לפני שזה יעלה בחיי אדם".

איתמר שרוני, המשנה למנכ"ל בהסתדרות הלאומית המאגדת את השופטים נמסר: "הגיע הזמן לש סוף לאלימות! אירועי האלימות האחרונים שמופנים כלפי השופטים הם חמורים ומסוכנים, אי אפשר לעבור עליהם לסדר היום. אנחנו קוראים לשר התרבות והספורט חילי טרופר להתערב באופן מיידי במשבר. תחת אחריותו הכדורגל בישראל מתדרדר למחוזות נוראיים, ללא התערבות דחופה המאבק ימשיך ויסלים - אם תהיה אלימות - לא יהיה כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully