וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו יונס הגיע לחדר השופטים: "שיפוט בושה, נתתם למכבי ת"א ניצחון"

עודכן לאחרונה: 16.10.2022 / 0:26

זעם בסכנין אחרי ההפסד 1:0. היו"ר ואנשי הנהלה צעקו על צוות השיפוט, גם סילבס כעס: "מכבי תל אביב שדדה אותנו". אבו יונס: "לא מאמין בהצגות של ה-VAR, פוקסמן התחשבן איתנו". פוקסמן: "ההחלטות מוצדקות". באיגוד תומכים בצוות ה-VAR ובשופט, שיצא בליווי משטרתי

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

זעם ענק בבני סכנין לאחר ההפסד הדרמטי הערב (שבת) 1:0 למכבי תל אביב בדוחא. ה-VAR התערב ופסל את השערים של חסן חילו (13) וניקולאו קרדוסו (59), וכשנדמה היה שהקבוצות ייפרדו בחלוקת נקודות, היה זה דווקא מאור קנדיל המחליף שדחק פנימה (87) והכריע.

בשורות המפסידה רתחו לאחר שריקת הסיום. אנשי הקבוצה ליוו את השופט דוד פוקסמן עד חדר ההלבשה. היו"ר מוחמד אבו יונס ואנשים נוספים מההנהלה ומהצוות המקצועי הלכו לצד השופט וממש נכנסו עד לדלת של חדר השופטים, וצעקו לעברו "אתם בושה, אתם בושה, גנבתם לנו את המשחק, שיפוט בושה, נתתם למכבי ניצחון". לאחר מכן צעקו גם על מנכ"ל איגוד השופטים, עם טענות קשות על שיבוץ השופט.

צפו בריאיון הנסער של אבו יונס, ובתגובה של השופט פוקסמן

צפו: מוחמד אבו יונס, יו"ר בני סכנין, תוקף בריאיון אחרי המשחק את דוד פוקסמן השופט/ספורט1
רועי שוקרני שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
תסכול גדול בסכנין. שוקרני/מאור אלקסלסי

גם בריאיון אבו יונס זעם בסיום: "אני מצדיע לשחקנים שלנו. מבחינתי לא הפסדנו במשחק. יש לנו גברים, שיכולים לנצח כל קבוצה. אבל היום לא מכבי ניצחו אותנו, אלא השופט. כמה פעמים אנחנו צריכים לכבוש כדי לנצח? שישה שערים? גם מול מכבי חיפה היה ככה. כבר פסלנו את השופט הזה, ועוד שולחים לנו אותו עוד פעם, ועוד פעם הוא עושה לנו בית ספר".

אבו יונס הזכיר את המקרה שבו פוקסמן היה שופט המסך במשחק מול מכבי חיפה, שבו האלופה ניצחה 0:1 ובסכנין טענו לטעות של ה-VAR. לאחר מכן סכנין האשימה אותו בגזענות.

כאשר אבו יונס נשאל על העובדה שלמעשה ה-VAR פסל את שני השערים ולא שופט המשחק פוקסמן, ענה היו"ר: "כל ההצגות האלה, אני לא מאמין בהן. זה שהולכים לוואר ועושים ריבוע עם היד, אני לא מאמין בזה. זאת הצגה. היום עשו לנו עוול. זאת פעם שנייה שהוא עושה לנו את זה. את כל הקטנות הוא נתן להם. שני שערים פסל לנו. כמה שערים אנחנו צריכים לכבוש? זה לא היה הוגן. איגוד השופטים עשה טעות גדולה ששלח את אותו שופט שהתחשבן איתנו".

השופט דוד פוקסמן בין מתן חוזז, ערן זהבי שחקני מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
הכריע את המשחק? פוקסמן/מאור אלקסלסי
השופט דוד פוקסמן פוסל שער של בני סכנין. מאור אלקסלסי
"אני יכול להבין את התחושה, שזה מרגיש כאילו השיפוט נגדך אבל בגדול ההחלטות הנכונות התקבלו"/מאור אלקסלסי

דוד פוקסמן הסביר את ההחלטות: "בשער הראשון, את היד פירשתי כתנועה טבעית של השחקן, כמי שמניח אותה על שרן ייני בצורה טבעית ואחרי זה הדבר הוביל להבקעת שער. שופטי המסך קראו לי לראות, מבחינתם היד הייתה במקום לא טבעי, ובדופק כזה של משחק אני הולך איתם ולא מתקטנן. במהלך השני יש מערכת תלת מימדית, אם יש פסיק של נבדל אז חייבים לפסול".

לדברי השופט, "אני יכול להבין את התחושה, שזה מרגיש כאילו השיפוט נגדך אבל בגדול ההחלטות הנכונות התקבלו, כולל השער האחרון שלא היה בו נבדל. לא השפענו על המשחק, התוצאה הוכרעה בכדורגל".

באיגוד השופטים מרוצים מההתערבויות של צוות הוואר בראשות השופט זיו אדלר במשחק בסכנין. בכירי הוועדה המקצועית שצפו באירועים בדוחא משוכנעים כי כל ההחלטות והקריאות לשופט דוד פוקסמן לפסול את שני השערים של בני סכנין היו נכונות.

בסיום פוקסמן והצוות שלו התבקשו לא לעזוב את האיצטדיון ללא ליווי משטרתי והם יצאו בשיירה אחת מאובטחת ובתוכה אוטובוס מכבי תל אביב.

חסן חילו שחקן בני סכנין חוגג שער שנפסל, מאחוריו רועי שוקרני. מאור אלקסלסי
חילו כבר חגג/מאור אלקסלסי
גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
בסוף האורחים חגגו/מאור אלקסלסי

גם חיים סילבס היה מתוסכל מאוד על פסילת השערים של קבוצתו: "אני יוצא עם הרגשה רעה מאוד, עלינו על מכבי תל אביב לכל אורך המשחק, אולי להוציא את עשר הדקות הראשונות. הגענו למצבים כדי להבקיע, גם הבקענו שערים, מה שאופסייד זה אופסייד ומה שלא לא, אבל בגול הראשון היתה הרגשה שיש רצון לרוץ ולחפש בציציות ולפסול אותו. זו ההרגשה. בדרך כלל אני לא מתלונן, אבל זו ההרגשה שהיתה באוויר, ב-50:50, בקטנות, היתרון הוא לטובת מכבי תל אביב, והיא לא צריכה אותו. בשורה התחתונה ההרגשה רעה מאוד, חבל לי מאוד על השחקנים שלי שנתנו הכל. מכבי תל אביב שדדה את סכנין במשחק הזה. מי שראה את המשחק, ראה קבוצה שבאה לנצח את המשחק".

רועי שוקרני: "היינו עדיפים, לא תפקידי להגיד אם היו צריכים לפסול את שני השערים או לאץ. מהרגע הראשון הרגשנו טוב, בטח פה בדוחא שזה מגרש ביתי, היה משחק מאוד טוב שלנו ומאכזב מאוד לצאת בלי נקודות, אנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא. אני לא רוצה להתייחס לשיפוט, יש להם עזרה מלמעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully