וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת ה-NBA יוצאת לדרך, וזה מה שחושבים בסוכנויות ההימורים

גולדן סטייט, בוסטון והקליפרס הפייבוריטיות לתואר, דונצ'יץ' המועמד המוביל ל-MVP, ומה היחס של אבדיה לזכות בשחקן המשתפר?

החגיגות של שחקני גולדן סטייט אחרי הזכייה באליפות/מתוך טוויטר

בשעה טובה ומוצלחת, עונת 2022/23 ב-NBA תצא לדרך מחר (בין שלישי לרביעי) עם שני משחקים - בראשון תארח בוסטון את פילדלפיה, ובשני נקבל קרב מרתק במערב, כשהאלופה גולדן סטייט תארח את לברון ג'יימס ולוס אנג'לס לייקרס. רגע לפני כדור הביניים הראשון, זה הזמן לראות מה חושבים בסוכנויות ההימורים על העונה שבפתח.

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קליי תומפסון עם גביע האליפות. Adam Glanzman, GettyImages
מסוגלים לשמור על התואר? סטף וקליי/GettyImages, Adam Glanzman

מי תהיה אלופה?

שלוש קבוצות נמצאות כרגע בראש, עם יחס זהה של 6, האלופה המכהנת גולדן סטייט, סגניתה בוסטון, ולוס אנג'לס קליפרס, שמקבלת סוף סוף את קוואי לאונרד בחזרה. אחריהן, לפי הסדר: מילווקי (8), פיניקס (12), פילדלפיה (15), לוס אנג'לס לייקרס (18), דנבר (18), מיאמי (20), ממפיס (22), דאלאס (22), קליבלנד (30), מינסוטה (35), ניו אורלינס (40), טורונטו (45) ואטלנטה (50).

בוסטון כמובן פייבוריטית לסיים בפסגת המזרח, עם 2.9, לפני ברוקלין (3.3), מילווקי (3.7), פילדלפיה (7.5), מיאמי (8.5), קליבלנד (14), טורונטו (20) ואטלנטה (20). הקליפרס פייבוריטים במערב עם 3.2, לפני גולדן סטייט (3.3), פיניקס (5), דנבר (8.5), הלייקרס (8.5), דאלאס (10), ממפיס (10), מינסוטה (18) וניו אורלינס (20).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ'. רויטרס
אולי זו השנה שלו. דונצ'יץ'/רויטרס

מי יזכה ב-MVP?

לוקה דונצ'יץ' הפייבוריט, עם יחס של 4.2. הוא מקדים את יאניס אנטטוקומפו (6), ג'ואל אמביד (6.5), קווין דוראנט (8), ניקולה יוקיץ' (9) וסטפן קרי (12). בטופ ניתן למצוא גם את ג'ייסון טייטום (14), ג'ה מוראנט (15), זאיון וויליאמסון (22), קוואי לאונרד (25), לברון ג'יימס (25) ודווין בוקר (30). שמות מסקרנים נוספים, למעוניינים, הם אנתוני דייויס (60), פול ג'ורג' (80), כריס פול (90) וקיירי אירווינג (90).

פאולו בנקרו. Ethan Miller, GettyImages
מעל כולם. בנקרו/GettyImages, Ethan Miller

מי יהיה רוקי העונה?

הבחירה הראשונה פאולו בנקרו מאורלנדו הוא כרגע הפייבוריט הברור, עם 1.8. אחרי ליגת הקיץ הנהדרת שלהם, בנדיקט מת'רין מאינדיאנה וקיגן מארי מסקרמנטו חולקים את מקומות 2-3, עם 5.5. ג'בארי סמית' מיוסטון עם 8, לפני ג'יידן אייבי מדטרויט עם 8.5.

שחקן מינסוטה טימברוולבס אנתוני אדוארדס מול שחקן אינדיאנה פייסרס באדי הילד. Dylan Buell, GettyImages
מגיע אחרי פלייאוף מרשים. אדוארדס/GettyImages, Dylan Buell

מי יהיה השחקן המשתפר של העונה?

אנתוני אדוארדס מוביל את הרשימה עם 8, לפני טייריס מקסי עם 11. בסוכנויות ההימורים מאמינים גם בעונת קאמבק של זאיון וויליאמסון (14) ובפריצה של טייריס הליברטון (14), קייד קאנינגהאם (20) ואנפרני סיימונס (20). חושבים שדני אבדיה יזכה בתואר? כל דולר שהייתם שמיו עליו, היה מחזיר לכם 75.

מאמן ממפיס גריזליס טיילור ג'נקינס עם ג'ה מוראנט. Thearon W. Henderson, GettyImages
ממפיס תקפוץ מדרגה? ג'נקינס ומוראנט/GettyImages, Thearon W. Henderson

מי יהיה מאמן העונה?

טיילור ג'נקינס מממפיס וכריס פינץ' ממינסוטה חולקים את המקום הראשון עם 10. ג'ו מאזולה שנכנס בלית ברירה לנעליו של אימה יודוקה בבוסטון לאחר מכן עם 12, ואחריו טיירון לו (13), אריק ספולסטרה (13), ג'ייסון קיד (14), ג'יי בי ביקרסטאף (14), מייקל מאלון (14), מונטי וויליאמס וסטיב נאש (14).

ג'ורדן פול גולדן סטייט חוגג. רויטרס
הכל מוכן לעונת שיא שלו. פול/רויטרס

מי יהיה השחקן השישי של העונה?

לאחר האגרוף שחטף מדריימונד גרין וחוזה העתק עליו חתם, ג'ורדן פול הוא הפייבוריט הברור עם 4. אחריו כריסטיאן ווד מדאלאס (8), נורמן פאוול (9), טיילר הירו (9), מלקולם ברוגדון (11), בונס היילנד וספנסר דינווידי (20). גם ברשימה הזו ניתן למצוא את דני אבדיה, ביחס של 200.

רודי גובר, שחקן יוטה ג'אז. Tom Pennington, GettyImages
ישחזר במינסוטה את ההצלחות מיוטה? גובר/GettyImages, Tom Pennington

מי יהיה שחקן ההגנה של העונה?

רודי גובר שינסה לשקם את ההגנה של מינסוטה המועמד המוביל עם 4.2, לפני באם אדבאיו (6.5), יאניס אנטטוקומפו (10), רוברט וויליאמס (11), אוון מובלי (11), מיקל ברידג'ס (11.5), דריימונד גרין (15), ג'ואל אמביד (18), מרכוס סמארט (18), בן סימונס (20) ואנתוני דייויס (20).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully