וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פול: "דריימונד גרין התנצל על האגרוף, אנחנו פה בשביל הכדורסל"

עודכן לאחרונה: 17.10.2022 / 7:43

לאחר שחתם על הארכת חוזה, גארד גולדן סטייט התייחס לראשונה לאגרוף שספג מחברו לקבוצה: "התקרית מאחורינו, אנחנו כאן כדי לקחת אליפות"

ג'ורדן פול באימון גולדן סטייט לפני העימות עם דריימונד גרין/מתוך טוויטר

רק לפני יומיים ג'ורדן פול חתם על הארכת חוזה בגולדן סטייט לארבע שנים תמורת 140 מיליון דולר. אלא שמאז שהותקף בפראות על ידי דריימונד גרין באחד האימונים של האלופה, פול שמר על שתיקה, אותה הוא החליט להפר ולראשונה התייחס לאגרוף שספג מגרין.

פול, שגם העונה ישתף פעולה עם הפורוורד הוותיק בתקווה להביא עוד אליפות, ניסה להנמיך את הלהבות וגונן על חברו לקבוצה: "הוא התנצל והיה מקצוען. אנחנו רוצים לקחת אליפות ומרוכזים בזה. אנחנו כאן כדי לשחק כדורסל וכולם בחדר ההלבשה מתמקדים בזה. זה כל מה שיש לי לומר על זה".

שחקני גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין, ג'ורדן פול. Ezra Shaw, GettyImages
לא נוטר טינה לגרין/GettyImages, Ezra Shaw

למרות שהאגרוף האכזרי שלו תועד והודלף לתקשורת, דריימונד גרין לא הושעה אפילו למשחק אחד על ידי גולדן סטייט וצפוי לפתוח בחמישייה לצד פול במשחק הפתיחה של העונה בליל שלישי נגד הלייקרס. בעונה שעברה, השלישית שלו בליגה ובווריירס, פול סייע לקבוצה לזכות באליפות הראשונה שלו בקריירה והרביעית של המועדון בשמונה העונות האחרונות. הגארד בן ה-23 העמיד אשתקד ממוצעים של 18.5, 3.4 ו-4 אסיסטים ב-30 דקות לערב. הוא גם הוביל את הליגה באחוזים מקו העונשין (92.5).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully