וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטרה של בנזמה - לחגוג את כדור הזהב עם לפחות כדור אחד ברשת של ברצלונה"

כוכב ריאל מוכן להכרזה החגיגית על הזכייה בתואר שחקן השנה, אבל קודם לכן רוצה לחגוג מול היריבה המושבעת ב-17:15. במדריד עוקצים: "אין רחמים כלפי ברצלונה, אפילו שהיא קבוצת ליגה אירופית"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 16.10/ספורט1

ברצלונה אמנם מגיעה לקלאסיקו של היום (ראשון, 17:15) כשהיא במקום הראשון בליגה הספרדית וריאל מדריד מתחתיה, אולם מעבר לעובדה ששתיהן עם מאזן נקודות זהה, אלופת אירופה טרם רשמה הפסד העונה ואילו הקטלאנים ספגו כבר שלושה כאלה - כולם בליגת האלופות, מה שמציב אותם עם רגל וחצי מחוץ למפעל הבכיר ביבשת. על רקע זה, ב"אס" כבר החלו לעקוץ את הקבוצה של צ'אבי עוד לפני המשחק.

"אנחנו הולכים לנצח 1:3", הכריז העיתונאי תומאס רונסרו, המוכר היטב בתור אוהד מושבע של ריאל מדריד. "אין רחמים כלפי בארסה, אפילו שהיא קבוצת ליגה אירופית. החבורה של צ'אבי זרוקה בשוליים, הקלאסיקו הוא ליגת האלופות שלה".

פרשן אחר באותו כלי תקשורת סימן את המפתח מבחינת הבלאנקוס: "אם ריאל מדריד תצליח להתמודד הניסיונות של בארסה, ויהיו כאלה, ועם הלחץ האינטנסיבי והאגרסיבי שלה, היא תקבל בהמשך את ההזדמנות כשהעייפות תתחיל להשפיע וייפתחו שטחים. בשנה שעברה, בארסה הביאה לידי ביטוי את פערי המוטיבציה. מדריד חייבת ללמוד לקח ולא לחזור על הטעות".

במדריד מקווים שקארים בנזמה יופיע בשיאו לקלאסיקו, ויקטוף את תואר כדור הזהב לראשונה בקריירה בסטייל. ההכרזה על הזוכה, שעל פי כל האינדיקציות העדכנות יהיה הכוכב הצרפתי של ריאל, כבר התבשר על כך שזכה בפרס. לפי "טלפוט", מי שיעניק לו אותו מחר הוא דידייה דרוגבה. כך או כך, על פי "אס", "בנזמה רוצה לחגוג את התואר עם ניצחון, ולפחות שער אחד", למרות שלאחרונה הוא מתאושש מפציעה ומציג יכולת קצת פחות טובה. קרלו אנצ'לוטי אמר לקראת המשחק ש"קארים נראה הרבה יותר טוב בימים האחרונים, ואני משוכנע שנראה את קארים הישן בקלאסיקו".

פדרי שחקן ברצלונה מאוכזב. רויטרס
הקלאסיקו הוא הזמן הכי טוב לקום עבור ברצלונה/רויטרס

מן העבר השני, בתקשורת הקטלאנית יודעים: "זה היום הטוב ביותר לקום", נכתב ב"מונדו דפורטיבו" בהמשך לנפילה שחוותה ברצלונה בליגת האלופות. "העובדה שהקלאסיקו מגיע אחרי ה'הדחה' מאירופה אינה בעיה, אלא פתרון. זה מאפשר לתקן מיד ולהצהיר על כך שאליפות היא המטרה הגדולה של העונה. זה היום הכי מתאים להפוך את מה שקרה בליגת האלופות".

עוד נכתב באתר המזוהה עם הבלאוגרנה: "הפסד נוסף יהווה דיכאון משמעותי, כי הוא גם יעביר את השרביט בליגה לחבורה של אנצ'לוטי. בארסה מגיעה לסנטיאגו ברנבאו כשהיא פגועה באגו, אבל עם רצון לתקן - ואין במה טובה יותר מהמגרש של הלבנים, היכן שהיא רשמה כל כך הרבה הופעות טובות בעונות האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully