וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי מרים ידיים: "ליגת האלופות הייתה אכזרית כלפינו, נתמקד בליגה"

עודכן לאחרונה: 13.10.2022 / 6:53

ניצחון של אינטר על פלזן במחזור הבא ישלח את ברצלונה שוב לליגה האירופית, המאמן ביקש לשנות חשיבה אחרי ה-3:3 הדרמטי: "שילמנו על הטעויות". בוסקטס: "ברגע שאנחנו סופגים, יש כאוס"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 12.10/ספורט1

ברצלונה אמנם לא הודחה כבר הערב (רביעי) מליגת האלופות, כשרוברט לבנדובסקי הציל אותה עם 3:3 מול אינטר בדקה ה-92 ומארק אנדרה טר סטגן סיפק הצלה אדירה לאחר מכן. אבל עדיין הסיכוי של הקטלאנים להימנע מפרידה מהמפעל בשלב הבתים זו השנה השנייה ברציפות - הוא די קטן. בלי קשר לתוצאה של בארסה בבית מול באיירן מינכן בעוד כשבועיים, ניצחון ביתי של הנראזורי על ויקטוריה פלזן במחזור הבא סוגר סופית גם את הקרב על המקום השני, שכן לאינטר יתרון במאזן ראש-בראש בזכות ה-0:1 בסן סירו בשבוע שעבר.

ועכשיו, לאחר האכזבה האירופית וכאשר הסיכוי להגיע לשלבי הנוקאאוט בליגת האלופות די קטן, ברצלונה צריכה להתכונן לקלאסיקו הגדול מול ריאל מדריד בברנבאו ביום ראשון.

ההחמצה הרשלנית של אינטר בדקה ה-94

זו הייתה הפעם הראשונה מאז מינויו של צ'אבי שברצלונה לא ניצחה משחק בו הובילה בהפסקה, אחרי 17 פעמים שזה קרה. המאמן הודה: "המצב בליגת האלופות מסובך מדי, המפעל היה אכזרי מדי עבורנו. אנחנו צריכים לשנות את החשיבה ולהתמקד בליגה. כולם ראו ששיחקנו עם הלב. במינכן שילמנו על חוסר האפקטיביות, במילאנו היו נסיבות אחרות והיום שילמנו על הטעויות שלנו. העיקרון בכדורגל הוא לצמצם ככל שניתן את הטעויות, אבל אנחנו עשינו טעויות איומות שעלו לנו ביוקר. אני עצוב וכועס, אלו היו טעויות שלנו, אנחנו נתנו לזה לברוח לנו מהידיים".

הקפטן סרג'יו בוסקטס הוסיף: "השער הראשון שלהם השפיע עלינו מאוד, נראה שברגע שאנחנו סופגים פתאום יש כאוס. בליגת האלופות הדברים הולכים הפוך, לא היה לנו מספיק מזל במשחקים בהם היינו ראויים ליותר. זה מאכזב, במיוחד אחרי כל העבודה שהושקעה כאן. הוגרלנו לבית קשה, אבל שאפנו להשיג ממנו הרבה יותר".

הבלם אריק גרסיה אמר בסיום: "כל עוד יש תקווה קטנה, אנחנו חייבים להמשיך. ברמות האלה אסור לעשות טעויות כי זה יהרוג אותך".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
רוברט לבנדובסקי, שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
הוא עוד הצליח למנוע הדחה מיידית. לבנדובסקי/GettyImages, David Ramos

ההדחה המסתמנת מליגת האלופות משמעותה שברצלונה תפסיד הכנסות בסך 20 מיליון יורו שבמועדון ציפו לקבל, כך שגם זכייה בליגה האירופית לא תוכל לחפות על זה - ועבור הקטלאנים שכידוע נמצאים במשבר בכל הנוגע לפן הכלכלי, זו מכה שצפויה להשפיע אפילו על בניית הסגל בעונה הבאה.

בתקשורת המקומית עוד היו יחסית סלחנים עם ברצלונה וב"ספורט" נכתב: "לבנדובסקי הצליח להציל מהדחה מיידית". ב"מארקה" שמתפרסם במדריד לא פספסו הזדמנות לכתוב ש"ברצלונה על סף עוד כישלון היסטורי" וכך עשו גם ב"אס", שם הדגישו את שריקות הבוז שספג בסיום הבלם ג'רארד פיקה מאוהדי ברצלונה וציינו ש"דז'קו, דומפריס ולאוטרו עברו אותו, גרמו לקהל לשרוק לו בוז והוא ייפרד מליגת האלופות ואולי גם מברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully