וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארה בחיים: 3:3 דרמטי בין ברצלונה לאינטר

משחק אדיר בקאמפ נואו השאיר את הקטלאנים בחיים אחרי שער שוויון של לבנדובסקי (90+2). סלאח עם השלושער המהיר בתולדות המפעל פירק 1:7 את ריינג'רס, באיירן בשלב הבא אחרי 2:4 על פלזן

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 11.10/ספורט1

ערב ענק של ליגת האלופות הסתיים עם דרמות ענק כשבמוקד ברצלונה ואינטר נפרדו בתיקו 3:3 מטורף אחרי שוויון של רוברט לבנדובסקי בתוספת הזמן. באיירן מינכן עלתה לשמינית הגמר אחרי 2:4 על ויקטוריה פלזן, בעוד ליברפול פירקה 1:7 את ריינג'רס במשחק בו מוחמד סלאח כבש תוך 6 דקות ו-13 שניות את השלושער המהיר בתולדות המפעל. מוקדם יותר, נאפולי ניצחה 2:4 את אייאקס והבטיחה את מקומה בשלב הבא, כשגם קלאב ברוז' הגיעה להישג לראשונה מאז עונת 1990/91 אחרי תיקו מאופס מול אתלטיקו מדריד.

רוברטו פירמינו, שחקן ליברפול חוגג. רויטרס
המשיך בכושר ההבקעה שלו. רוברטו פירמינו/רויטרס

בית א'

ליברפול - ריינג'רס 1:7

האדומים עשו צעד משמעותי הערב לעבר שמינית הגמר אחרי שהביסו 1:7 את ריינג'רס האומללה. סלאח שבר את שיאו של לואיז אדריאנו וכבש את השולשער המהיר בתולדות ליגת האלופות תוך 6 דקות ו-13 שניות. המייטירדס נהנו לשמוע על ההפסד של אייאקס 4:2 לנאפולי מוקדם יותר, אבל היו אלו שדווקא ספגו את השער הראשון מרגלי סקוט ארפילד בדקה ה-17. לא עברו שבע דקות וצימיקאס מצא את הראש של פירמינו שהשווה את התוצאה עד המחצית. במחצית השנייה החבורה של יורגן קלופ התפוצצה - זה התחיל ממסירה נהדרת של גומז לפירמינו שהשלים צמד בדקה ה-55, המשיך לדרווין נונייס שבעט יפה מחוץ לרחבה בדקה ה-66, ואז התחילה ההצגה של מוחמד סלאח. המצרי כבש שלושער (76, 80, 81) במה שהפך לשלישייה המהירה ביותר בתולדות המפעל. בדקה ה-87 הארווי אליוט הצטרף לחגיגה עם השביעי ששלח את ליברפול להתכונן למפגש החשוב מול אייאקס עוד שבועיים, בו היא זקוקה לנקודה כדי להצטרף לנאפולי בשלב הבא.

דקה 17: גול! ריינג'רס היממה את ליברפול כשסקוט ארפילד סיים התקפה מסודרת יפיפייה של הסקוטים והרים את עשרות אלפי האוהדים באייברוקס. 0:1 אדיר לריינג'רס.

דקה 24: גול! שער היתרון של ריינג'רס החזיק רק שבע דקות וקרן של קוסטאס צימיקאס מצא את הראש של רוברטו פירמינו שהשווה. 1:1 בגלאזגו.

דקה 55: גול! ג'ו גומז דהר על קו ימין ומסר לרחבת ריינג'רס, רוברטו פירמינו כבש מקרוב והפך את התוצאה לזכות האנגלים. 1:2 לליברפול.

דקה 66: גול! דרווין נונייס הצטרף לחגיגה כשפירמינו מסר לו על קצה הרחבה, והחלוץ האורוגוואי לא התבלבל ובעט שטוח לפינה הרחוקה פנימה. 1:3 ליברפול.

דקה 76: גול! טעות בהגנת ריינג'רס הגיעה למוחמד סלאח שנשאר קר רוח וכבש את הרביעי של האדומים. 1:4 לליברפול.

דקה 80: גול! עוד אחד של המצרי, הפעם אחרי חילופי מסירות עם דיוגו ז'וטה, וסלאח לא התבלבל ובעט מקצה הרחבה פנימה. 1:5 ליברפול.

דקה 81: גול! וואו, שלושער של סלאח! המצרי עם השלושער המהיר בתולדות ליגת האלופות תוך 6 דקות ו-13 שניות! שוב פעולת הכנה של דיוגו ז'וטה, והחלוץ של קלופ כבש את השישי של ליברפול. 1:6 אדום.

דקה 87: גול! הארווי אליוט חתם את תוצאת המשחק עם שער שביעי של ליברפול אחרי בלבול בהגנת ריינג'רס. 1:7 עצום לאדומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מוחמד סלאח, שחקן ליברפול חוגג. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
השלושער המהיר בתולדות האלופות. מוחמד סלאח/GettyImages, Matthew Ashton - AMA
מהדי טארמי, שחקן פורטו חוגג. Alex Grimm, GettyImages
צמד מהנקודה הלבנה לחלוץ של פורטו. מהדי טארמי/GettyImages, Alex Grimm

בית ב'

באייר לברקוזן - פורטו 3:0

הופעת הבכורה של צ'אבי אלונסו כמאמן בוגרים בליגת האלופות הסתיים בתבוסה כואבת. פורטו נהנתה מיכולת טובה של שני החלוצים שלה, גאלנו ומהדי טארמי, כשהברזילאי כבש ראשון בדקה השישית וצמד מהנקודה הלבנה (53, 64) של החלוץ האיראני, העלו את פורטו למקום השני בבית ב'. לברקוזן של המאמן הספרדי הסתבכה במקום האחרון עם שלוש נקודות בלבד, אך נמצאים מרחק נקודה מאתלטיקו מדריד שסיימה בתיקו מאופס, ותנסה להילחם עד הסוף, לפחות על הכרטיס לליגת האירופית. דיוגו קוסטה, שוער פורטו, הפך לראשון בהיסטוריה שהודף פנדל ומבשל שער בליגת האלופות.

דקה 6: גול! מהלך אישי ענק של גאלנו שעקף שני שחקני הגנה בתוך רחבה ה-16, הסתיים ברשת של באייר לברקוזן. 0:1 לפורטו בגרמניה.

דקה 53: גול! מהדי טארמי דייק מהנקודה הלבנה כדי לעלות את פורטו ליתרון מבטיח של 0:2.

דקה 64: גול! שוב זה החלוץ האיראני הנפלא של פורטו שכבש מהנקודה הלבנה כדי להעלות את הפורטוגלים ל-0:3 קליל.

רוברט לבנדובסקי שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
השאיר את ברצלונה בחיים. רוברט לבנדובסקי/רויטרס

בית ג'

ברצלונה - אינטר 3:3

איזה ערב ענק היה לנו בקאמפ נואו. פעמיים שאוהדי ברצלונה תפסו את הראש ולא הבינו איך הקבוצה שלהם פספסה את ההזדמנות והודחה כבר בשלב הבתים, אבל פעמיים זה היה רוברט לבנדובסקי, שבינתיים, הציל את הבלאוגרנה. במחזור הבא אינטר תוכל לנצח את ויקטוריה פלזן ולהבטיח עלייה, אבל נכון לעכשיו, הסיפור בבית ג' עוד לא הסתיים. מבול השערים החל בדקה ה-40 כשפעולת הכנה מאגף ימין של ראפיניה וסרג'י רוברטו מצאה את דמבלה שכבש מקרוב. בדקה ה-50 ניקולו בארלה השווה אחרי טעות של ג'רארד פיקה בהגנה, כשלאוטרו מרטינס הפך עם ביצוע נהדר בדקה ה-63. כשכבר היה נראה שאינטר הבטיחה עלייה בפעם הראשונה הערב, רוברט לבנדובסקי השתחרר ברחבה של אוננה, והשווה בדקה ה-82 ל-2:2. אז, רובין גוזנס במתפרצת אדירה כבש לפינה של טר שטגן והעלה את הנראזורי ליתרון, עד ששוב, זה היה החלוץ הפולני שהשווה בדרמטיות ל-3:3 בתוספת הזמן של המשחק כדי לא לקבור את סיכוייה הקלושים של ברצלונה להעפיל לשמינית הגמר.

דקה 40: גול! מהלך נפלא בקו ימין של התקפת ברצלונה עבר דרך ראפיניה לסרג'י רוברטו, המגן הספרדי העביר לרחבת החמש, שם עוסמאן דמבלה חיכה כדי לדחוק מקרוב. 0:1 לברצלונה.

דקה 50: גול! ניקולו בארלה ניצל סגירה רעה של ג'רארד פיקה ברחבה, השתלט על כדור מהאוויר ובעט לרשת הגבוהה של טר שטגן כדי להשוות את התוצאה. 1:1 בין ברצלונה לאינטר.

דקה 63: גול! המהפך של אינטר הושלם! חטיפה במרכז המגרש של הנראזורי הגיע בסופו של דבר ללאוטרו מרטינס שבעט כדור שפגע פעמיים בקורות ונכנס לרשת של טר שטגן. 1:2 אדיר לאינטר.

דקה 82: גול! רוברט לבנדובסקי השווה את התוצאה בקאמפ נואו עם בעיטה חדה לפינה של אנדרה אוננה והשאיר את ברצלונה בחיים בליגת האלופות. 2:2 דרמטי.

דקה 89: רובין גוזנס עשה את זה! שחקן הכנף קיבל כדור מלאוטרו וכבש את השער שהביא את אינטר לשמינית הגמר על חשבונה של ברצלונה. 2:3 עצום לאינטר.

דקה 90+2: איזה משחק מטורף! עוד אחד של לבנדובסקי, הפעם בנגיחה, השווה את התוצאה בפעם השלישית הערב והשאיר את הקטלאנים בחיים. 3:3 דרמטי.

ויקטוריה פלזן - באיירן מינכן 4:2

הבווארים בשלב הבא אחרי שניצחו פעם נוספת את אלופת צ'כיה 2:4. שחקניו של יוליאן נאגלסמן לא ריחמו על פלזן במחצית הראשונה, כשהחגיגה התחילה בדקה העשירית עם סאדיו מאנה שהחליף מסירות עם לאון גורצקה והעלה את אלופת גרמניה ליתרון. זה המשיך עם שער של תומאס מולר ממסירה של קינגסלי קומאן בדקה ה-14. כעבור תשע דקות גורצקה נהנה ממסירה טובה של מולר, שהוחלף בעקבות פציעה בדקה ה-28, וכבש את השלישי, כשבדקה ה-35 הקשר הגרמני הוסיף עוד אחד אחרי פעולת הכנה טובה של לירוי סאנה. במחצית השנייה הצ'כים הצליחו לחזור עם שני שערים של אדם ולקנובה (62) ויאן קילמנט בביצוע יפייפה בבעיטה תוך כדי סיבוב (75), אך זה לא הספיק לפלזן. באיירן מינכן עם מאזן מושלם הבטיחה עלייה לשמינית הגמר בקלות.

דקה 10: גול! סאדיו מאנה העלה את האורחים ליתרון אחרי מסירה כפולה עם לאון גורצקה, והסנגלי כבש מקרוב מול שוער אלופת צ'כיה. 0:1 לבאיירן מינכן.

דקה 14: גול! הבווארים עם יתרון כפול מוקדם, כשקינגסלי קומאן העביר כדור רוחב לתומאס מולר. הגרמני הותיק בעט מקרוב והעלה את באיירן מינכן ל-0:2.

דקה 25: גול! גם לאון גורצקה הצטרף לחגיגה אחרי מסירה של תומאס מולר, והקשר הגרמני עם השלישי של באיירן מינכן. 0:3 לבאיירן.

דקה 35: גול! באיירן מפרקת את פלזן עוד לפני המחצית. גורצקה עם הרביעי של הגרמנים אחרי מסירה יפה של לירוי סאנה לרחבת הצ'כים, הקשר הגרמני לא התבלבל וזה כבר 0:4 לבאיירן.

דקה 62: גול! אדם ולקנובה עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה מצא את הרשת של אולרייך בשער השני סך הכל של הצ'כים העונה באלופות. פלזן מצמקת ל-4:1.

דקה 75: גול! עוד אחד של הצ'כים שהפתיעו את באיירן מינכן, הפעם זה יאן קילמנט שהשתלט יפה ובעט בסיבוב לפינה השמאלית מתוך הרחבה וצימק את התוצאה ל-4:2.

צ'אבי מאמן ברצלונה. Soccrates Images, GettyImages
לא הפסידו, אבל התרחקו מהשמינית. צ'אבי בסיום/GettyImages, Soccrates Images
לאון גורצקה, שחקן באיירן מינכן חוגג. Adam Pretty, GettyImages
צמד בחגיגה מול פלזן. לאון גורצקה/GettyImages, Adam Pretty
שחקן טוטנהאם הארי קיין חוגג עם יונג מין סון. Mike Hewitt, GettyImages
הצגה של צמד החלוצים. יונג מין סון והארי קיין/GettyImages, Mike Hewitt

בית ד'

טוטנהאם - איינטרכט פרנקפורט 2:3

התרנגולים שיפרו את מצבם בבית ד' אחרי ניצחון 2:3 על מחזיקת הליגה האירופית. חניכיו של אנטוניו קונטה נקלעו לפיגור מוקדם בדקה ה-14 משער של דאיצ'י קמאדה. כעבור שש דקות הארי קיין מצא את יונג מין סון שהשווה את התוצאה, והחלוץ האנגלי השלים את המהפך עם פנדל בדקה ה-28. החלוץ הדרום קוריאני כבש את השני שלו עם בעיטה אדירה אחרי הגבהה מדויקת של הויביירג. האורחים נשארו בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של טוטה בדקה ה-60, אך הצליחו לצמק ל-3:2 בדקה ה-87 אחרי שהגבהה של מריו גצה מצאה את הראש של פריד אלידו שנגח בעוצמה פנימה. בתוספת הזמן הארי קיין עוד הספיק להחמיץ פנדל, אבל זה היה כבר של התרנגולים שעלו למקום הראשון בבית ד' הפתוח.

דקה 14: גול! הפתעה מוקדמת בלונדון כשדאיצ'י קמאדה העלה את האורחים ליתרון אחרי מסירה יפה של סבסטיאן רודה. 0:1 לגרמנים.

דקה 20: גול! הצמד יונג מין סון והארי קיין עשה זאת שוב, כשהדרום קוריאני בעט בעיטה אדירה לרשת של קווין טראפ והשווה את התוצאה. 1:1 בלונדון.

דקה 28: גול! הארי קיין השלים את המהפך של התרנגולים לאחר שכבש מהנקודה הלבנה בעקבות עבירה שנעשתה עליו ברחבת ה-16. טוטנהאם עלתה ליתרון 1:2.

דקה 36: גול! הקבוצה של קונטה התאוששה מפתיחת המשחק וסון עם השני שלו הערב הפציץ את הרשת הגבוהה של טראפ אחרי הגבהה של אמיל פייר הויביירג. 1:3 לתרנגולים.

דקה 87: גול! דווקא כשהיא בעשרה שחקנים, פרנקפורט הצליחה לצמק את התוצאה אחרי שפריד אלידו נגח פנימה מהגבהה טובה של מריו גצה המחליף וצימק ל-3:2.

דקה 90+2: הארי קיין ניגש לנקודה הלבנה והחטיא כדור עונשין מ-11 מטרים!

ספורטינג ליסבון - מארסיי 2:0

אחרי שניצחה את טוטנהאם בליסבון, ספורטינג הסתבכה בשלב מוקדם עם כרטיס אדום של ריקרדו אסג'יו בדקה ה-19 והפסידה 2:0 למארסיי. הצרפתים עקפו את הפורטוגלים בדרך למקום השני שמוביל לשמינית גמר המפעל עם שערים של מתאו גנדוזי בפנדל בדקה ה-20 ועוד אחד של אלכסיס סאנצ'ס בדקה ה-32 אחרי פעולת הכנה יפה של אמין האריט. בדקה ה-60 הפורטוגלים איבדו גם את פדרו גונסאלבש אחרי צהוב שני וכרטיס אדום שני הערב של המארחים. מול תשעה שחקנים, מארסיי הורידה רגל מהגז ונהנתה לעקוף את הירוקים-לבנים בדרך למקום השני של בית ד'.

דקה 20: גול! מתאו גנדוזי העלה את הצרפתים ליתרון מהנקודה הלבנה אחרי הרחקה של ריקרדו אסג'יו שראה כרטיס צהוב שני. 0:1 למארסיי בליסבון.

דקה 32: גול! מסירה נפלאה של אמין האריט מצאה ברחבה את אלכסיס סאנצ'ס. הצ'יליאני לא התבלבל וכבש מקרוב. 0:2 לתכולים ממארסיי.

מתאו גנדוזי, שחקן מארסיי. רויטרס
עלו למקום השני על חשבון ספורטינג. מתאו גנדוזי/רויטרס

משחקי המחזור החמישי בליגת האלופות:

אינטר - ויקטוריה פלזן (19:45)
קלאב ברוז' - פורטו (19:45)
אייאקס - ליברפול (22:00)
אתלטיקו מדריד - באייר לברקוזן (22:00)
ברצלונה - באיירן מינכן (22:00)
איינטרכט פרנקפורט - מארסיי (22:00)
נאפולי - ריינג'רס (22:00)
טוטנהאם - ספורטינג ליסבון (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully