וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטואה ייעדר מהקלאסיקו, קונדה אמור לחזור בברצלונה

שוער ריאל לא התאמן, מודריץ' ישוב ל-11. אנצ'לוטי: "בליגה בארסה אדירה". צ'אבי מתלבט לגבי ההגנה ומתעקש: "אנחנו בדרך הנכונה"

מחזור 9הסתיים16/10/2022
ריאל מדריד
  • בנזמה (12)
  • ואלוורדה (35)
  • רודריגו (90, פנדל)
1:3
  • (83) טורס
ברצלונה
תקציר הליגה האירופית: ריאל בטיס - רומא 1:1/ספורט1

כשהן צמודות זו לזו בפסגת הליגה הספרדית, ריאל מדריד וברצלונה תתייצבנה מחר (ראשון) לקלאסיקו הראשון של העונה בידיעה שהמנצחת - אם תהיה כזו - תפתח פער של שלוש נקודות מהמפסידה.

המארחת מגיעה כמובן כמחזיקת ליגת האלופות ואלופת ספרד, אולם במפגש האחרון עם היריבה השנואה היא ספגה 4:0 מהדהד לעיני הקהל הביתי שלה, ולקטלאנים תהיה מחר הזדמנות לנצח את הבלאנקוס תוך שמירה על רשת נקייה בפעם השנייה ברציפות - דבר שלא אירע מאז נובמבר 2010. מי שרוצה לעשות זאת יותר מכולם הוא שוער ברצלונה, מארק אנדרה טר סטגן, שעומד על רצף של 624 דקות ללא ספיגה וחייב להוסיף עוד 90 כדי להתקרב לשיא המועדון השייך לקלאודיו בראבו (755). שלא במפתיע, אלה שתי הבלתי מנוצחות היחידות שעוד נותרו בספרד, כשרק הפרש שערים עדיף מציב את הבלאוגרנה מעל ריאל.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. רויטרס
המקום הראשון מונח על הכף. אנצ'לוטי/רויטרס

בקבוצה של קרלו אנצ'לוטי החיסרון הבולט יהיה זה של טיבו קורטואה, שימשיך להיעדר לאחר שלא השתתף באימון המסכם עקב פציעה, משמע שאנדריי לונין ימשיך בשער. אנטוניו רודיגר, שנפגע בפניו תוך כדי כיבוש שער השוויון הדרמטי ב-1:1 נגד שחטאר דונייצק בשלישי האחרון, התאמן עם מסכה וצפוי להיות על הספסל. אורליאן טשואמני אמור לפתוח בקישור, אליו ישוב לוקה מודריץ' שנעדר מההרכב בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים.

אנצ'לוטי אמר לקראת המשחק: "זה נכון שעד כה היינו טובים מבארסה במחציות השניות, אבל לא יודע אם זה יכריע את המשחק מחר. בארסה איבדה רק שתי נקודות בליגה והדינמיקה אצלה טובה. בליגת האלופות היו לה צרות וזה יכול לקרות, אבל בליגה הם אדירים. יש להם כלים לעשות עונה גדולה. לדעתי, לשחק תמיד בסגנון אחד זה לא הכי מתאים, כי לפעמים השחקנים משתנים ועדיף לחפש רעיונות שיתנו להם להרגיש בנוח. לא הקרנתי לשחקנים את הקלאסיקו האחרון, מחר זה משחק חדש והם מכירים היטב את היריבה. לא מדובר בחיים או מוות, אנחנו רוצים להשאיר רושם טוב ולנצח".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
ז'ול קונדה, בלם ברצלונה. Alex Caparros, GettyImages
אמור לחזור להרכב ברצלונה. קונדה/GettyImages, Alex Caparros

המאמן האחרון שניצח בשני הקלאסיקוס הראשונים שלו בברצלונה היה טאטה מרטינו ב-2013/14, וצ'אבי יוכל לשחזר את אותו הישג. מסתמן כי האיש על הקווים ידיח את ג'רארד פיקה מה-11 לאחר תצוגת הנפל של האחרון נגד אינטר, כאשר ז'ול קונדה ששב לאימונים אמור להיות כשיר לפתוח, אם כי לא ברור היכן יעשה זאת: כמגן ימני או כבלם. ספק קיים גם לגבי מרקו אלונסו, שעשוי להיות מתופקד במרכז ההגנה, בעמדתו הטבעית באגף שמאל או בכלל מחוץ להרכב, שכן גם אלכס באלדה בתמונה.

"ניצחון בקלאסיקו ייתן לנו הרבה ביטחון", אמר צ'אבי במסיבת העיתונאים. "מה שקרה באירופה מתסכל, אנחנו כועסים שלא ניצחנו את אינטר, אבל מלאי אמונה בפרויקט הזה. אני מבין את הספקות של האנשים, אבל יודע לאן הגעתי ואנחנו לא מתכוונים לעצור. הגעתי לפני שנה כדי לשנות את המצב ועוד מוקדם מדי להסיק מסקנות. נכשלנו באירופה, אבל לא בליגה. לאפורטה נתן לנו את מלוא הביטחון, יש עוד עונה ארוכה והוא מאוד אופטימי. אנחנו בדרך הנכונה. אני אוהב לשחק נגד ריאל מדריד, אהבתי את המשחקים האלה כשחקן, המוטיבציה שלנו נמצאת בשיא".

הרכבי הקבוצות

במחזור אמצע השבוע תשחק ריאל מדריד ברביעי, בחוץ אצל נועלת הטבלה אלצ'ה. ברצלונה תארח למחרת את ויאריאל במשחק שיחתום את המחזור ה-10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully