וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי המשיכה ברצף הניצחונות, מילאן התקרבה עם 1:2 בורונה

אוסימן המחליף הכריע (69) ב-2:3 של על בולוניה והחזיר את הקבוצה המלהיבה לפסגת הסרייה A. האלופה עלתה למקום השלישי, אינטר גברה 0:2 על סלרניטנה ולאציו ואודינזה נפרדו ב-0:0

תקציר ניצחונה של נאפולי 2:3 על בולוניה/ספורט1

המחזור העשירי בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם עוד ניצחון של המוליכה נאפולי, שעבדה קשה בדרך ל-2:3 ביתי על בולוניה. אינטר החלה את יום המשחקים עם 0:2 ביתי על סלרניטנה, מילאן טיפסה למקום השלישי עם ניצחון 1:2 בורונה אחרי שלאציו סיימה ב-0:0 עם אודינזה.

ויקטור אוסימן שחקן נאפולי חוגג שער. רויטרס
המסיכה לא מפריעה לו לכבוש. ויקטור אוסימן/רויטרס

נאפולי - בולוניה 2:3

הקבוצה המלהיבה של לוצ'אנו ספאלטי סופרת כבר 10 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ולמעשה בלתי מנוצחת כבר חצי שנה (מאז ה-3:2 אצל אמפולי ב-24 באפריל). זה לא היה פשוט מול בולוניה, שעלתה ליתרון לאחר מהלך קבוצתי יפה אותו סיים ג'ושוע זירקזה בדקה ה-41, אבל הברזילאי חואן ז'סוס השווה מקרוב אחרי ארבע דקות והמחליף המקסיקני הירווינג לוסאנו הבקיע במשחק שלישי ברציפות והשלים מהפך בחלוף עוד ארבע דקות. מוסא בארו הכניע את אלכס מרט בדקה ה-52 ונתן תקווה לטיאגו מוטה שעדיין לא ניצח כמאמן בולוניה, אבל לנאפולי יש את חביצ'ה קברצחליה הנהדר שהכניס כדור עומק לאיש עם המסיכה, המחליף ויקטור אוסימן, שהכריע בדקה ה-69 וקבע ניצחון חמישי רצוף במפגשים עם בולוניה. זה היה השער השביעי שהמארחת מקבלת מהמחליפים שלה העונה - יותר מכל קבוצה אחרת בחמש הליגות הבכירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מילאן סנדרו טונאלי. GettyImages
שער ראשון העונה לקשר האיטלקי. סנדרו טונאלי/GettyImages

ורונה - מילאן 2:1

האלופה עלתה למקום השלישי בליגה האיטלקית עם ניצחון 1:2 מול ורונה שנותרה מתחת לקו האדום. הרוסונרי הגיעו למשחק אחרי הפסד נוסף לצ'לסי במסגרת קמפיין ליגת האלופות המאכזב מבחינתם. לפני כן, מילאן ניצחה 0:2 את יובנטוס וקיוותה שהתיקו המאופס בין לאציו לאודינזה ישרת אותה בדרך לעקוף אותן בטבלה. חניכיו של סטפנו פיולי עלו ראשונים על לוח התוצאות כשכדור רוחב של רפאל לאאו פגש את הרגל של מיגל ולוסו, והפורטוגלי סייע לחברו וכבש שער עצמי בדקה התשיעית כדי לתת למילאן את היתרון. כעבור עשר דקות, מהלך יפה של המארחת הסתיים בבעיטה של קוראי גונטר שגם היא פגעה במתיאה גאביה ונכנסה, אבל השער נרשם לזכותו של הבלם הגרמני שהשווה את התוצאה. בדקה ה-81 סנדרו טונאלי מצא את הרשת עם שער ניצחון חשוב אחרי מתפרצת מהירה של הרוסונרי. מילאן במקום השלישי, מרחק שלוש נקודות מנאפולי המוליכה.

לאוטרו מרטינס, שחקן אינטר חוגג. Marco Luzzani, GettyImages
אוהב לשחק מול סלרניטנה. לאוטרו מרטינס/GettyImages, Marco Luzzani

אינטר - סלרניטנה 0:2

לאוטרו מרטינס הבקיע בשלושה מחזורי ליגה רצופים בתחילת העונה, אך מאז שבת במשך חמישה משחקי ליגה ברציפות. למזלו, היום התייצבה בסן סירו יריבה שהוא אוהב במיוחד - סלרניטנה. אשתקד הנראזורי גברו פעמיים על היריבה 0:5, כאשר הארגנטינאי חתום על ארבעה מאותם שערים, ואחרי שכיכב עם שער ובישול ב-3:3 מול ברצלונה הוא המשיך במומנטום עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה שקבע 0:1 כבר אחרי 14 דקות. ניקולו בארלה, שגם כן כבש בקאמפ נואו, קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-59 כשחתם מבצע קבוצתי נהדר. עבור סימונה אינזאגי מדובר בניצחון ליגה שני ברציפות שמציב את קבוצתו במקום השביעי.

צפו בתקציר ניצחונה של אינטר

תקציר: אינטר - סלרניטנה 0:2/ספורט1
שחקן אודינזה רוברטו פריירה לצד שחקן לאציו מתיאה זקאני. רויטרס
תיקו מאופס שלא שירת את שתי הקבוצות. רוברטו פריירה ומתיאה זקאני/רויטרס

לאציו - אודינזה 0:0

אחרי רצף הניצחונות המדהים של שתי הקבוצות מפתיחת העונה, אודינזה נעצרה עם 2:2 נהדר מול אטאלנטה, וכעת סיימה בתיקו נוסף, הפעם מאופס באולימפיקו של לאציו. הקרב על המקום השלישי השאיר את הנשרים במקום השלישי גם אחרי המחזור העשירי, כשמילאן ורומא שישחקו בהמשך המחזור, יוכלו לעקוף את השתיים ולעלות למקומות השלישי והרביעי בהתאמה. לאציו נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בליגה האיטלקית.

משחק נוסף:

ספציה - קרמונזה 2:2
לספציה: אמבלה אנזולה (19), אמיל הולם (22) . לקרמונזה: סיריל דסרס (2), צ'רלס פיקל (52)

משחקי יום שני באיטליה

סמפדוריה - רומא (19:30, ספורט4)
לצ'ה - פיורנטינה (21:45, ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully