וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הפועל חיפה והפועל תל אביב רוצות להישאר מושלמות

15.10.2022 / 15:11

אחרי שניצחו במחזור הראשון, שתי האדומות נפגשות למשחק מסקרן ברוממה (14:30). המארחת רוצה להתאושש מההפסד באירופה, הורד ומקריי שוב מחוץ לסגל

תקציר: הפועל תל אביב - לונדון ליונס 59:76/ספורט1

המחזור השני בליגת העל יימשך מחר (ראשון, 14:30) עם משחק מסקרן ברוממה, שם הפועל חיפה תארח את הפועל תל אביב. שתי הקבוצות ניצחו במחזור הפתיחה - הפועל חיפה בבאר שבע והפועל תל אביב בביתה את הפועל אילת - ונפגשו ביניהן 72 פעמים עד היום, כשהפועל תל אביב מנצחת ב-59 משחקים והפועל חיפה ב-13. ב-36 משחקי בית של הפועל חיפה, ניצחו האדומים מהכרמל 10 משחקים והפועל תל אביב 26. בשני המשחקים שנערכו ברוממה מאז שחזרה חיפה לליגת העל, גברה המארחת על הפועל תל אביב בהפרש ממוצע של 15 נקודות.

הפועל חיפה פתחה את העונה בליגה ברגל ימין עם ניצחון חוץ נאה בבאר שבע. אלא שלאחר מכן פתחה הקבוצה של שרון דרוקר את העונה האירופית שלה במשחק ביתי נגד גזיאנטפ הטורקית, והתפרקה במחצית השנייה בדרך להפסד בהפרש דו ספרתי. בחיפה חווים עדיין קשיי חיבור ומאמינים שככל שתתקדם העונה הקבוצה תיראה טוב יותר, ולמרות ההפסד באירופה אופטימיים לקראת המפגש הביתי נגד הפועל תל אביב. מי שעדיין לא קיבל דקות מאז הצטרף למועדון הוא המתאזרח ריצ'רד האוול. הקבוצה תצא לאחר המשחק לאוסטריה לקראת המפגש נגד גמונדן במחזור השני ביורופקאפ.

בר טימור, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
מצב רוח נהדר בהפועל תל אביב. בר טימור/אודי ציטיאט

מצב הרוח בהפועל תל אביב נהדר אחרי פתיחת העונה. האדומים, שישחקו בשבוע הבא בגמר גביע ווינר, מושלמים בינתיים בליגה ובאירופה, כשהם מנצחים בקלות גם את הפועל אילת וגם את לונדון ליונס ביורוקאפ. בהפועל יודעים שהשבוע הקרוב יהיה קשה יותר, שמלבד המשחק ברוממה מחכה להם פריז בסקטבול בהמשך השבוע באירופה וביום ראשון הבא מכבי תל אביב בקרב על התואר הראשון של העונה. המאמן דני פרנקו בחר שלא לבצע שינוי בסגל לעומת זה ששיחק נגד אילת, כלומר - ג'יילן הורד וג'ורדן מקריי שוב נותרו בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully