וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה הפסידה בפתיחת היורופקאפ, ניצחון קל לגליל עליון

12.10.2022 / 21:50

שלב הבתים במפעל הרביעי ביבשת יצא לדרך: גזיאנטפ הטורקית ניצחה 63:79 בחיפה, הקבוצה של ברק פלג גברה 76:93 על גולדן איגלס יילי בקוסובו

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 11.10/ספורט1

הקבוצות הישראליות פתחו הערב (רביעי) את השתתפותן בשלב הבתים של היורופקאפ. הפועל חיפה, שצלחה את שלב המוקדמות, הפסידה במשחק בית 79:63 לגזיאנטפ הטורקית ואילו הפועל גליל עליון, שהעפילה ישירות לבתים, ניצחה ללא בעיות בקוסובו 76:93 את גולדן איגלס יילי. השלב הראשון מחולק לשמונה בתים בני ארבע קבוצות, כאשר שתי הראשונות בכל בית תעפלנה לשלב הבתים השני.

שחקני הפועל חיפה ביורופקאפ. פיב"א, אתר רשמי
קלעו רק 20 נקודות במחצית השנייה. שחקני הפועל חיפה/אתר רשמי, פיב"א

הפועל חיפה - גזיאנטפ 79:63

האדומים מהכרמל נהנו מתמיכת הקהל ורצו להמשיך בפתיחת העונה הנהדרת שלהם, אבל החזיקו מעמד רק מחצית אחת מול הקבוצה הטורקית בעלת היומרות. אחרי 43:43 בהפסקה, אנתוני היקי עוד העלה את הפועל חיפה ליתרון בתחילת הרבע השלישי, אבל אז המארחת נתקעה בהתקפה והטורקים נטלו את הרסן ועלו ליתרון שמונה נקודות. וויליאם ריימן עוד ניסה לתת תקווה והקטין ל-66:60 כשנותרו חמש דקות לסיום, אלא שכאן הגיעה ריצת 0:8 של האורחת שסגרה עניין, בראשות הסנטר ג'ון אגבונו ששיחק אשתקד בהפועל ירושלים והוביל עם 18 נקודות. דבונטה אפסון הציג דאבל-דאבל אצל שרון דרוקר עם 16 נקודות ו-11 ריבאונדים, ג'יילן ג'ונס הוסיף 13 והיקי סיים עם 12.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עבדול מאליק אבו שחקן הפועל גליל עליון. פיב"א, אתר רשמי
משחק נוח בקוסובו. עבדול מאליק אבו/אתר רשמי, פיב"א

גולדן איגלס יילי - הפועל גליל עליון 93:76

הקבוצה של ברק פלג עשתה מסע מפרך דרך טורקיה, אבל ניצלה את הביקור בקוסובו כדי לעבוד על התיאום וגם להתאושש מההפסד במחזור הפתיחה בליגה (אחרי איבוד 20 נקודות יתרון במחצית השנייה מול גלבוע/גליל). הקוסוברים הובילו 20:23 בסיום הרבע הראשון, אבל נמרוד לוי ודיישון בוקר איפסו את הידיות לאחר מכן והובילו בריחה של גליל עליון עד ליתרון 35:48 בהפסקה. הפער גדל בתחילת הרבע השלישי ולאחר מכן המשחק התנהל על מי מנוחות, כשבגליל חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות והקבוצה צלפה 11 מ-18 מחוץ לקשת (61 אחוזים). ג'יילן האדסון הוביל עם 20 נקודות, בוקר תרם 18 והוסיף 8 אסיסטים, איתי מושקוביץ 14, עבדול מאליק אבו 12 (וגם 11ריבאונדים) ונמרוד לוי 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully