וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוול חתם בהפועל חיפה, קאליל אחמד בבאר שבע, הארל בדרך לנס ציונה

6.10.2022 / 13:34

שתי הקבוצות התחזקו לפני המפגש ביניהן במחזור הראשון בליגה: הסנטר המתאזרח יחזק את הסגל של דרוקר, בבירת הנגב צפויים לשחרר את אחד הזרים. הכתומים סיכמו עם אקס גלבוע/גליל

ריצ'רד האוול אחרי החתימה בהפועל חיפה/באדיבות הפועל חיפה

יומיים לפני שהן מתחילות את עונת 2022/23 במשחק אחת מול השנייה, הפועל חיפה והפועל באר שבע הודיעו היום (חמישי) על החתמות חדשות, כאשר אחת כזו עומדת לקרות גם בעירוני נס ציונה.

השם שהצטרף לחיפאים מוכר היטב לקהל בישראל: ריצ'רד האוול (32, 2.03) יחזק את הסגל של שרון דרוקר ויעמוד לרשותו כבר בביקור בבירת הנגב במוצאי השבת הקרובה. האוול, שהתאזרח בישראל ב-2017, כזכור, ושיחק במדי הנבחרת באליפות אירופה באותה שנה, עבר בעירוני נהריה, הפועל תל אביב, הפועל ירושלים (עמה זכה באליפות) ובהפועל חולון. בשורות האחרונה הוא נפצע בעונת 2020/21, ובחודשים האחרונים הוא ביצע שיקום, כאשר עם נחיתתו בישראל הוא עבר בדיקות רפואיות.

דרוקר, שהוביל כידוע את הפועל חיפה לשלב הבתים ביורופקאפ, אמר על ההחתמה: "מצרפים בברכה את ריצ'י למשפחת הפועל חיפה. מצפה לנו עומס גדול וריצ'י יוכל לעזור לנו בעמדות הפנים ועם הניסיון שלו במסגרות השונות. בהצלחה".

קאליל אחמד, הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
קאליל אחמד/אתר רשמי, הפועל באר שבע

הפועל באר שבע, מצדה, הודיעה על החתמתו של הגארד האמריקאי קאליל אחמד (25, 1.91), שהפך לזר השישי בסגל של ליאור ליובין, משמע שאחד הזרים האחרים צפוי להיות משוחרר מהקבוצה.

אחמד, בוגר אוניברסיטת קליפורניה סטייט פולרטון, החל את דרכו המקצוענית בקייפלאוויק האיסלנדית וקלע במדיה 19.1 נקודות בממוצע למשחק, לצד 4.6 ריבאונדים. בעונת 2020/21 שיחק בליגה במרוקו, ובהמשך בליגה הדנית, שם רשם 19.7 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-4.5 בממוצע. לאחרונה עבר הגארד בליגה הקנדית, שם הגיעה עם קבוצתו ניאגרה לחצי הגמר וזכה בתואר שחקן העונה ומלך הסלים, הודות ל-20.8 נקודות שתרם בממוצע למשחק, לצד 4.6 אסיסטים, 4.1 ריבאונדים ו-1.9 חטיפות.

דניאל רביץ, המנהל הספורטיבי של הפועל באר שבע, מסר: "קאליל הוא גארד גדול ואתלטי שמתחבר מאוד לתפיסת העולם שלנו, עם סט יכולות מגוון בשני צדי המגרש". מנכ"ל המועדון תומר ירון הוסיף: "רצינו שקאליל יהיה כאן כבר בתחילת הקיץ והדברים הבשילו לכך עכשיו, מדובר בגארד שמתאים מאד לפילוסופיית המשחק של המועדון, שמח שהוא כאן".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רוני הארל, הפועל גלבוע גליל. מאור אלקסלסי
סיכם בעירוני נס ציונה. רוני הארל במדי גלבוע/מאור אלקסלסי

עירוני נס ציונה סיכמה את תנאיו של הפורוורד האמריקאי רוני הארל, ששיחק בעונה שעברה בהפועל גלבוע/גליל ופתח את העונה הזו בלודוויגסבורג הגרמנית. הארל צפוי לנחות בישראל במהלך השבוע הבא ויהיה הזר השישי בסגל של הכתומים, שלא משחקים העונה באירופה. נס ציונה איבדה במהלך השבוע האחרון את ליאור קררה לפציעת ברך משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully