וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאחוביץ' סידר ליובנטוס ניצחון בדרבי, אטאלנטה זמנית בפסגה

עודכן לאחרונה: 15.10.2022 / 23:39

הסרבי כבש ב-0:1 על טורינו (75) במשחק הראשון מאז ההפסד למכבי חיפה, הנראזורי התגברו על הרצפים שנקטעו והפכו פיגור ל-1:2 על ססואולו

תקציר: מילאן - יובנטוס 0:2/ספורט1

המחזור ה-10 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת), כאשר במוקד הדרבי בין טורינו ליובנטוס, אותו ניצלה הגברת הזקנה כדי להתאושש מהשבוע המזעזע שלה, בו הפסידה למילאן ולמכבי חיפה. לאחר מכן אטאלנטה ביצעה מהפך בדרך ל-1:2 נגד ססואולו ועלתה באופן זמני לפסגת הטבלה.

דושאן ולאחוביץ', שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
צפירת הרגעה. ולאחוביץ' חוגג/רויטרס

טורינו - יובנטוס 1:0

טורינו לא הייתה יכולה לקבל את יובנטוס לדרבי במצב טוב יותר, אחרי שהגברת הזקנה הפסידה למילאן וספגה 2:0 משפיל נגד מכבי חיפה בליגת האלופות. עם זאת, היא לא הצליחה לרשום ניצחון ראשון על היריבה הגדולה מאז אפריל 2015 ונותרה בידיים ריקות. דושאן ולאחוביץ' פספס מספר הזדמנויות, אך בדקה ה-75 הוא הבקיע את השער היחיד בהתמודדות. חואן קואדרדו הגביה קרן, דנילו נגח לפינה והחלוץ דחק מקרוב את ה-0:1. בכך הפך ולאחוביץ' לסרבי השלישי שמבקיע ב"דרבי דלה מולה" (אחרי אדם ליאיץ' וסשה לוקיץ'), ולראשון שעושה זאת במדי הקבוצה הבכירה בעיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אדמולה לוקמן, שחקן אטאלנטה חוגג. רויטרס
שער בשלושה משחקים רצופים. לוקמן חוגג/רויטרס

אטאלנטה - ססואולו 1:2

מבין כל הקבוצות בחמש הליגות הגדולות באירופה, אטאלנטה נותרה היחידה שעדיין לא ספגה העונה במחצית הראשונה והיחידה שלא הייתה העונה בפיגור. שני הרצפים הללו נקטעו נגד הירוקים - שחורים, אך שחקניו של ג'אן פיירו גאספריני בכל זאת יצאו עם שלוש הנקודות.

בדקה ה-41, הגבהה של לוקה ד'אנדראה בן ה-18 מצאה את יורגוס קיריאקופולוס, שבעט בעוצמה לרשת וקבע 0:1 לאורחת. היתרון החזיק מעמד ארבע דקות בלבד, ורגע לפני ההפסקה מריו פשאליץ' איזן ל-1:1. המארחת השלימה את המהפך חצי דקה מפתיחת המחצית השנייה, כאשר אדמולה לוקמן הרשית במשחק שלישי ברציפות וקבע את תוצאת המשחק. הנראזורי עקפו באופן זמני את נאפולי בדרך לפסגה, ויקוו שבולוניה תרשום סנסציית ענק בראשון נגד הקבוצה מדרום איטליה.
משחק נוסף:

אמפולי - מונזה 0:1
לאמפולי: ניקולאס האס (11)

יתר משחקי המחזור ה-10 בסרייה A:

אינטר - סלרניטנה (ראשון, 13:30)
לאציו - אודינזה (ראשון, 16:00)
ספציה - קרמונזה (ראשון, 16:00)
נאפולי - בולוניה (ראשון, 19:00, ספורט2)
ורונה - מילאן (ראשון, 21:45, ספורט2)
סמפדוריה - רומא (שני, 19:30, ספורט4)
לצ'ה - פיורנטינה (שני, 21:45, ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully