וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד תוקפים את ברצלונה: "בלי מסי, זו קבוצת ליגה אירופית"

פיקה ספג את רוב האש, אך גם צ'אבי ולאפורטה על המוקד, והסיכויים שהפרעוש יחזור כעת נראים אפסיים: "בית המוות? זו היתה התאבדות"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.10/ספורט1

בפעם השנייה ברציפות, ברצלונה ככל הנראה תודח מליגת האלופות כבר בשלב הבתים. הקטלאנים סחטו אמש (רביעי) 3:3 דרמטי עם אינטר, אך ניצחון צפוי של הנראזורי על ויקטוריה פלזן במחזור הבא ישלח את צ'אבי ושחקניו למפעל המשני של אירופה, ואת אינטר ובאיירן מינכן לשמינית הגמר.

"זה היה ערב של סבל", נכתב ב"מארקה". "ברצלונה זקוקה לנס, אבל אף אחד - לא צ'אבי, לא המאמן ולא ההנהלה - מאמינים שיעלו לשמינית הגמר". סנטי נולה מ"מונדו דפורטיבו" הסכים: "העונה האירופית הזאת היא אסון. עם סגל גדול והמון החתמות, ברצלוטנה לא מסוגת לנצח אף קבוצה גדולה באירופה. רק רוברט לבנדובסקי נראה שייך לרמה הזאת".

"ברצלונה הוגרלה לבית המוות, אבל אף אחד לא ציפה להתאבדות בקאמפ נואו", חרץ קסבייר בוש מ"מונדו דפורטיבו". "ללא מסי, ברצלונה היא קבוצת ליגה אירופית". האם הפרעוש יחזור כדי להציל את המצב? כנראה שלא. לפי "ספורט", "השמועות אולי רבות, אבל היום יש עוד פחות סיכוי שזה יקרה. הנסיבות פשוט בלתי אפשריות. לא היה קשר בין הצדדים, ובעוד ז'ואן לאפורטה היה רוצה בקאמבק, הסיכויים שמסי יחזור הם מאוד, מאוד נמוכים".

צ'אבי עם שחקני ברצלונה סרחיו בוסקטס, ראפיניה. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
זה לא נראה טוב. צ'אבי עם ראפיניה ובוסקטס/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

"זה יזעזע את הפרויקט השאפתני של לאפורטה", נכתב ב"ספורט". "הוא השקיע למעלה מ-200 מיליון יורו, נתן לצ'אבי כמעט כל מה שהמאמן רצה, אבל כדורגל זה לא רק כסף, כפי שרואים בפריז סן ז'רמן. צריך לעבוד קשה, לבנות שיטה ולהיות סבלניים, אבל הבעיה היא שלברצלונה אין זמן. היא כל הזמן בלחץ, בעיקר בליגת האלופות, שם אסור לטעות. לאפורטה שם את כל הז'יטונים שלו על המהפכה הזו, אבל נראה שהפרויקט שלו נכשל".

בין היתר, עסקו בספרד עם בעתידו של ג'רארד פיקה, שצפוי לעזוב את לפני שחוזהו יסתיים ב-2024. "קשה מאוד לדמיין אותו ממשיך לעונה נוספת", נכתב ב"אס". "הוא לא יבלה עונה שלמה על הספסל, מה שיקרה ברגע שיתר הבלמים יבריאו, ומלבד זאת, הוא כבר לא ברמה גבוהה. מול אינטר הוא נראה כמו צל של עצמו והאוהדים איבדו סבלנות ושרקו לו בוז. זה לא היה קל לראות - אחד הבלמים הגדולים בתולדות המועדון. אמש הוא כבר התחיל להיפרד מברצלונה, וגם מליגת האלופות".

העיתונאי חאבייר מיגל הסכים וכתב: "זה היה אחד המשחקים הכי גרועים שלו בברצלונה. הוא איטי, כל הזמן עוברים אותו, אנחנו חוזים בשיקעתו של אחד הבלמים הטובים אי פעם. סוף הקריירה שלו קרוב מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

גם ב"ספורט" ביקרו את הבלם הוותיק, אך טענו שרוב האשמה צריכה ליפול דווקא על צ'אבי: "הטעויות של פיקה וסרחיו בוסקטס מסמלות את דעיכת השחקנים הוותיקים, ששוב לא היו מספיק טובים, אבל האשם הוא דווקא צ'אבי. הוא השלים רק חצי מהמהפכה שלו, אבל לא סיים להתמודד עם הפרות הקדושות. לעשות מהפכה ולהמשיך לשחק עם הוותיקים זו לא מהפכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully