וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CR700: רונאלדו עשה היסטוריה בניצחון יונייטד על אברטון

הפורטוגלי נכנס כמחליף, הבקיע את שער הניצחון ב-1:2 (44) והגיע ל-700 שערים בקריירת המועדונים. איוובי כבש עבור הטופיז (6), אנטוני איזן (15) עם שערו השלישי בשלושה משחקי פרמיירליג. צפו בתקצירי הניצחונות של ווסטהאם ופאלאס

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:2 על אברטון/ספורט1

המחזור העשירי בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) ובמוקד היה הקרב שהסתיים ב-2:3 גדול לארסנל על ליברפול בדרך להבטחת שבוע נוסף בפסגה. לאחר מכן היה זה כריסטיאנו רונאלדו שעלה לכותרות ועשה היסטוריה במהלך ה-1:2 של מנצ'סטר יונייטד על אברטון. בשני המשחקים המוקדמים של היום, ווסטהאם הפכה ל-1:3 על פולהאם וקריסטל פאלאס הפכה ל-1:2 על לידס.

מאמן אברטון פרנק למפארד חוגג מול מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. רויטרס
חגג מוקדם מדי. למפארד לצד טן האח המאוכזב/רויטרס

אברטון - מנצ'סטר יונייטד 2:1

השדים האדומים הצליחו להתאושש מה-6:3 בדרבי למנצ'סטר סיטי בשבוע שעבר, ואפילו להעלות חיוך על פניו של כריסטיאנו רונאלדו המתוסכל. הפורטוגלי שוב פתח על הספסל, אך חברו לשעבר בריאל מדריד, קאסמירו, קיבל לראשונה את חולצת ההרכב בפרמיירליג. הברזילאי איבד את הכדור בצורה לא אופיינית, והטופיז ניצלו זאת כדי לעלות ליתרון כבר בדקה השישית מרגליו של אלכס איוובי. היתרון לא החזיק מעמד זמן רב, כאשר בדקה ה-15 איש 100 מיליון היורו של האדומים, אנטוני, איזן עם שערו השלישי בשלושה משחקי ליגה.

בדקה ה-28 הגיע תורו של רונאלדו לעלות לכר הדשא, על חשבון אנתוני מרסיאל הפצוע. דקה לפני המחצית, קאסמירו ורונאלדו הזכירו את הימים היפים מריאל מדריד, הפורטוגלי סיפק סיומת אופיינית מול השער בדרך לשער הניצחון ולשער ה-700 בקריירת המועדונים שלו. השלישי של מרכוס רשפורד נפסל בדקות הסיום, אך האדומים הצליחו לשמור על היתרון למרות לחץ כחול בסוף ולטפס למקום החמישי בטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
אנטוני, שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
ממשיך להשתיק את המבקרים. אנטוני/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 6: גול! אמאדו אוננה גנב את הכדור לקאסמירו, דמריי גריי דהר והשאיר לאלכס איוובי על סף הרחבה. הניגרי שלח בעיטה נהדרת שהכניעה את דויד דה חאה וקבע 0:1 מוקדם לאברטון.

דקה 15: גול! ברונו פרננדש חטף במרכז השדה והעביר למרסיאל, ששלח כדור עומק לאנטוני. הברזילאי שלח כדור מדויק לפינה הרחוקה של ג'ורדן פיקפורד והשלים שלושה שערים בשלושה משחקי ליגה מאז המעבר מאייאקס. מנצ'סטר יונייטד חוזרת ל-1:1.

דקה 20: כריסטיאן אריקסן איים מחוץ לרחבה, פיקפורד הדף לקרן.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו מחליף את אנתוני מרסיאל. רויטרס
חילוף כפוי. רונאלדו נכנס במקום מרסיאל/רויטרס

דקה 28: הפציעה הכריעה את מרסיאל, אריק טן האח הכניס במקומו את כריסטיאנו רונאלדו.

דקה 41: איום ראשון של רונאלדו עם בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה, פיקפורד ירד ותפס את הכדור.

דקה 42: הגבהה נהדרת של רשפורד מצאה את קאסמירו ברחבה, הברזילאי נגח מקרוב החוצה ופספס הזדמנות להבקיע את שערו הראשון באדום.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
חיכה לרגע הזה. רונאלדו חוגג שער פרמיירליג ראשון העונה/רויטרס

דקה 44: גול! קאסמירו חטף במרכז השדה ושלח לעומק את רונאלדו. הפורטוגלי האגדי שלח בעיטה שטוחה וחזקה לרשת וקבע 1:2 ליונייטד. עבור רונאלדו מדובר בשער פרמיירליג ראשון העונה ושער 700 בקריירת המועדונים.

דקה 58: קאסמירו התקרב לבישול נוסף לרונאלדו, אך הפורטוגלי נגח מעל המסגרת.

דקה 74: מנצ'סטר יונייטד הניעה את הכדור לעבר הרחבה, רונאלדו השאיר לאריקסן והקשר בעט מעל למשקוף.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. Michael Regan, GettyImages
יונייטד מתאוששת מההפסד בדרבי. רונאלדו/GettyImages, Michael Regan

דקה 80: דה חאה בעט למרכז השדה, רונאלדו נגח אחורנית לעבר רשפורד. האנגלי חלף על פני איוובי, טארקובסקי ופיקפורד בדרך לכיבוש, אך השער נפסל לאחר שלטענת ה-VAR הוא השתלט על הכדור בעזרת היד.

דקה 90: הגבהה מסוכנת לרחבה מצאה את ראשו של אוננה, שנגח החוצה.

דקה 90+1: ג'יימס גארנר שלח בעיטה מסובבת מחוץ לרחבה, דה חאה הדף לקרן.

צפו בתקציר: קריסטל פאלאס השלימה מהפך ב-1:2 מול לידס

תקציר: קריסטל פאלאס - לידס יונייטד 1:2/ספורט1

קריסטל פאלאס - לידס יונייטד 1:2

לידס ללא ניצחון בחמשת משחקי הפרמיירליג האחרונים ואילו קריסטל פאלאס עם מהפך מאוחר חזרה לנצח אחרי ארבעה משחקי ליגה רצופים. . היום גם שער יתרון של פסקל סטרויק (10) לא הספיק, כי אודסון אדואר בדקה ה-24 הצליח לאזן והמהפך הושלם בדקה ה-78 אחרי שווילפריד זאהה במסירה מעולה מצא את אברצ'י אזה, שהשתחרר מההגנה והכריע את ההתמודדות בדקה ה-76.

אברצ'י אזה, שחקן קריסטל פאלאס חוגג. Richard Heathcote, GettyImages
חוגגים חזרה למסלול הניצחונות. אזה ושחקני פאלאס/GettyImages, Richard Heathcote
תקציר: ווסטהאם - פולהאם 1:3/ספורט1

ווסטהאם - פולהאם 1:3

פולהאם ספגה רביעייה משפילה בביתה בשבוע שעבר מניוקאסל וקיוותה להתאושש ושהכוכב שלה אלכסנדר מיטרוביץ' יעמוד לרשותה, אבל הסרבי הפצוע לא נכלל בסגל, שער יתרון מהיר שכבש אנדראס פריירה כבר בדקה החמישית לא הספיק ואלו הפטישים שחגגו ניצחון שלישי העונה בליגה ושני ברציפות, כשבין לבין גם הכניעו 0:1 בחוץ את אנדרלכט בקונפרנס ליג. פריירה שכבש ראשון גם גרם לפנדל שג'רוד בואן ניצל כדי להשוות בדקה ה-29, המהפך הושלם מביצוע יפהפה של ג'אנלוקה סקמאקה האיטלקי, שהקפיץ מעל לנו ובמאזנו כבר שישה שערים ב-12 משחקים בכל המסגרות. את המסמר האחרון נעץ מיקאיל אנטוניו, שעלה מהספסל במקום סקמאקה, בתוספת הזמן.

ג'אנלוקה סקמאקה, חלוץ ווסטהאם. רויטרס
ווסטהאם חגגה על יריבה לונדונית. סקמאקה/רויטרס

המחזור יינעל ביום שני, כשנוטינגהאם פורסט תארח את אסטון וילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully