וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצלנו בסאקה: 2:3 ענק לארסנל על ליברפול בדרך לפסגה

האנגלי הצעיר הבקיע צמד, השאיר מאחוריו את טראומת הפנדל ביורו והחזיר את התותחנים למקום הראשון בפרמיירליג. מרטינלי הבקיע בדקה הראשונה ובישל לאנגלי (45+5), שהכריע מהנקודה הלבנה (75). נונייס (34) ופירמינו (53) איזנו זמנית לאורחת, שממשיכה לדשדש

תקציר ניצחונה של ארסנל 2:3 על ליברפול/ספורט1

אחרי שנים של מירוצי אליפות עוצרי נשימה בין מנצ'סטר סיטי לליברפול, כנראה שהעונה צריכים להתרגל למציאות חדשה. קבוצתו של יורגן קלופ אולי כבר לא תהיה זו שתאיים על שלטון פפ גווארדיולה בממלכה, אלא קבוצה אדומה אחרת - ארסנל. התותחנים של מיקל ארטטה, שפתחו את העונה בסערה, המשיכו לדהור וחזרו הערב (ראשון) לפסגת הפרמיירליג אחרי 2:3 על יורגן קלופ שממשיך לדשדש באמצע הטבלה.

הצהרת הכוונות של המארחת הגיעה מהר מאוד, כבר בדקה הראשונה. מהלך קבוצתי נהדר הסתיים ברגליו של גבריאל מרטינלי הברזילאי, שהכניע את בן ארצו בדרך ל-0:1. ליברפול התחילה לשים את הרגל על הגז אחרי כחצי שעה, ובאה על שכרה עם שער שוויון של דרווין נונייס בדקה ה=34. לואיס דיאס נפצע והוחלף בדקה ה-42, ותוספת זמן ארוכה של חמש דקות הספיקה בשביל מרטינלי להוסיף לעצמו בישול במחצית הנפלאה שלו. הברזילאי מצא את בוקאיו סאקה בתוך רחבת החמש, והאנגלי שלח את הקבוצות להפסקה ב-1:2 לטובת המקומיים.

כמו במשחק נגד ריינג'רס בשבוע שעבר בליגת האלופות, גם הפעם קלופ פתח עם ארבעה שחקני התקפה. גם לאחר פציעת דיאס, הגרמני לא זנח את המערך והכניס במקומו את רוברטו פירמינו. המהלך השתלם בדקה ה-53 כאשר דיוגו ז'וטה מצא אותו ברחבה, והמחליף שלח בעיטה מדויקת לפינה וקבע 2:2.

רבע שעה לסיום, ההכרעה הגיעה. בוקאיו סאקה, האיש שזכור יותר מכל בשל החמצת הפנדל הגורלית במדי נבחרת אנגליה בגמר יורו 2020, קיבל את המושכות לבעוט פנדל חשוב נוסף, והפעם לא פספס. הכוכב הצעיר של מיקל ארטטה עמד בלחץ, השלים צמד, וסידר לארסנל ניצחון יוקרתי במיוחד. וחשוב מכך, הוא סידר לארסנל שבוע נוסף בראשות הטבלה על חשבון מנצ'סטר סיטי. ליברפול, לעומת זאת, רחוקה כבר 14 נקודות מהפסגה, כבר בתחילת אוקטובר.

גבריאל מרטינלי, שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
פתיחה חלומית. מרטינלי חוגג/רויטרס

הרכבים

ארסנל: ארון ראמסדייל, בן ווייט, וויליאם סאליבה, גבריאל, טאקהירו טומיאסו, תומאס פארטיי, גרניט ג'אקה, בוקאיו סאקה (פאביו ויירה, 90+4), מרטין אודגור (קירן טירני, 82), גבריאל מרטינלי, גבריאל ז'סוס (אדי אנקטיה, 90+1).

ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר ארנולד (ג'ו גומז, 46), ג'ואל מאטיפ (איברהימה קונאטה, 69), וירג'יל ואן דייק, קוסטאס צימיקאס, טיאגו אלקנטרה, ג'ורדן הנדרסון, מוחמד סלאח (פאביניו, 69), לואיס דיאס (רוברטו פירמינו, 42), דיוגו ז'וטה (הארווי אליוט, 81), דרווין נונייס.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ג'ורדן הנדרסון, שחקן ליברפול. רויטרס
ליברפול נכנסה להלם בשלב מוקדם מאוד. הנדרסון/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 1: גול! פתיחה מדהימה של ארסנל! סאקה קיבל את הכדור באגף ימין וחתך לאמצע, לאחר מכן הוא השאיר לאודגור והנורבגי מצא בכדור עומק נהדר לרחבה את מרטינלי. הברזילאי, בנגיעה אחת, הכניע את אליסון וקבע 0:1 לתותחנים אחרי 58 שניות בלבד.

דקה 12: אלכסנדר ארנולד הגביה קרן, ואן דייק נגח מעל המסגרת של ראמסדייל.

דקה 13: ג'אקה סחט הצלה יפה מאליסון, אך מיד לאחר מכן הונף הדגל לנבדל.

מיקל ארטטה, מאמן ארסנל. Shaun Botterill, GettyImages
שוב במקום הראשון. ארטטה/GettyImages, Shaun Botterill

דקה 26: סלאח מסר לנונייס, החלוץ שיגר בעיטה מזווית קשה בתוך הרחבה וסחט הדיפה מראמסדייל.

דקה 30: נונייס העביר מסירת רוחב מסוכנת לדיאס שהמתין במרכז הרחבה. סאליבה ניסה להרחיק אך הכדור הלך לכיוון המסגרת, למזלו ראמסדייל הערני הדף ומנע שער עצמי אומלל.

דקה 32: סלאח לא התקשה באגף מול טומיאסו וחדר לרחבה, אך הבעיטה שלו מצאה רק את הרשת החיצונית.

דרווין נונייס, שחקן ליברפול חוגג. Shaun Botterill, GettyImages
ליברפול חזרה לעניינים. נונייס חוגג/GettyImages, Shaun Botterill

דקה 34: גול! אלכסנדר ארנולד שלח כדור עומק לעבר נונייס, אך גבריאל הסיט את הכדור לעבר דיאס. הקולומביאני מצא את נונייס על סף רחבת החמש, והאחרון דחק מקרוב לרשת של ראמסדייל. ליברפול חוזרת ל-1:1.

דקה 41: דיאס, שסבל מכאבים בדרות האחרונות, נאלץ להתחלף ולפנות את מקומו לפירמינו.

דקה 45+5: גול! מרטינלי הוביל את ההתקפה המתפרצת של ארסנל, חדר לרחבה ומצא את סאקה ברחבת החמש. האנגלי גלש ודחק פנימה, 1:2 לארסנל.

רוברטו פירמינו שחקן ליברפול חוגג שער. רויטרס
קצב נפלא באמירויות. פירמינו חוגג/רויטרס

דקה 50: אודגור נותר פנוי לחלוטין ברחבה אחרי עוד מסירה של מרטינלי, אך בעט למרכז המסגרת ואליסון לא התקשה לעצור.

דקה 53: גול! ז'וטה שלח את פירמינו לרחבה, הברזילאי שלח כדור מדויק לפינה הרחוקה. 2:2 בלונדון.

בוקאיו סאקה, שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
השלים צמד. סאקה חוגג/רויטרס

דקה 73: אליסון עצר את סאקה ברחבה וגם את הריבאונד של ז'סוס מקרוב, אך הכדור נותר אצל ארסנל. הכדור הוגבה לרחבה וטיאגו בעט ברגלו של ז'סוס, השופט מייקל אוליבר שרק לפנדל.

דקה 75: גול! סאקה, האיש שהחמיץ את הפנדל הגורלי של נבחרת אנגליה בגמר יורו 2020, דייק הפעם מהנקודה הלבנה בדרך לצמד ול-2:3 של ארסנל.

המחזור יינעל ביום שני, כשנוטינגהאם פורסט תארח את אסטון וילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully