וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגיע לקלאסיקו מהמקום הראשון: 0:1 לברצלונה על סלטה ויגו

פדרי (17) ניצל טעות וכבש מקרוב, הקטלאנים שוב לא ספגו ויתארחו בשבוע הבא בסנטיאגו ברנבאו כשהם ביתרון על ריאל מדריד. וייסמן שותף כמחליף בתיקו של ויאדוליד, 0:1 לריאל סוסיאדד על ויאריאל

תקציר: רומא - ריאל בטיס 2:1/ספורט1

המחזור השמיני בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד הניצחון של ברצלונה 0:1 על סלטה ויגו בפתיחתו של שבוע קריטי עבורה שיסתיים ביום ראשון הבא בקלאסיקו בסנטיאגו ברנבאו של ריאל מדריד. עוד קודם לכן, ויאדוליד ושון וייסמן נפרדו ב-0:0 מול בטיס, ריאל סוסיאדד גברה 0:1 על ויאריאל.

פדרי, קשר ברצלונה. רויטרס
שער קל ומהיר. פדרי חוגג/רויטרס
פדרי שחקן ברצלונה כובש מול סלטה ויגו. רויטרס
פדרי מנצל את הטעות ומבקיע מתוך רחבת החמש/רויטרס

ברצלונה - סלטה ויגו 0:1

ברצלונה לא הרשימה, רוברט לבנדובסקי מיעט לגעת בכדור, צ'אבי עלה בהרכב עם לא פחות משלושה שחקנים שתפקידם הטבעי הוא בעמדת המגן השמאלי והקטלאנים בעיקר נהנו מהמון מזל כשהכדורים שרקו ליד הקורות של מארק אנדרה טר סטגן שוב ושוב, אבל בשורה התחתונה ברצלונה לא ספגה, רשמה עוד ניצחון ברצף וחזרה לפסגה - שבוע בדיוק לפני שתצא לסנטיאגו ברנבאו לקלאסיקו נגד ריאל מדריד.

עוד לפני הקלאסיקו ביום ראשון הבא, ברצלונה תארח בעוד שלושה ימים את אינטר בליגת האלופות ויהיה זה עבורה משחק של להיות או לחדול בעקבות ההפסד במילאנו בשבוע שעבר, והיכולת צריכה להדאיג את צ'אבי ושחקניו שניצחו היום משער יחיד של פדרי בדקה ה-17 - היה זה מהלך שהחל בגאבי שזיהה שטח פנוי בצד שמאל, קיבל את הכדור והעביר רוחב לרחבה. ניסיון ההרחקה של נונייס שגלש לכדור הסתיים בכך שפדרי מתוך רחבת החמש בעט לרשת החשופה וקבע 0:1, תוצאה שלא השתנתה עד הסיום על אף מצבים קורצים שאליהם הגיעה התקפת סלטה ויגו, כאלו שבהחלט היו שווים נקודה.

זהו ניצחון שביעי ברציפות של ברצלונה בליגה, מעדה רק במחזור הפתיחה בבית נגד ראיו, וגם היה זה ניצחונה השני ברציפות נגד סלטה ויגו - היא לא ניצחה פעמיים ברצף את הקבוצה ממחוז גליסיה מאז מרץ 2014, למעשה עד הערב היו 10 מפגשים בין הקבוצות וברצלונה ניצחה רק ארבע פעמים.

ברצלונה גם שמרה על רשת נקייה מחזור שישי ברציפות ושביעי מתוך שמונה בסך הכל, במשחק שבו צ'אבי נאלץ לעלות עם המגן מרקוס אלונסו לצד ג'רארד פיקה במרכז ההגנה בעקבות הפציעות של ז'ול קונדה, אנדראס כריסטנסן ורונאלד אראוחו ועלה עם באלדה כמגן ימני בזמן שג'ורדי אלבה בשמאל. פרנקי דה יונג, מן העבר השני, עלה מהספסל במחצית השנייה.

סלטה ויגו המאוכזבת, שבהחלט הייתה ראויה לנקודה, ניצבת במקום ה-11 עם 10 נקודות במאזנה, ספגה הפסד שלישי בארבעת המחזורים האחרונים.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד עם סרחיו לאון. Angel Martinez, GettyImages
ויאדוליד חילצה נקודה מבטיס. שון וייסמן/GettyImages, Angel Martinez

ויאדוליד - בטיס 0:0

אחרי ה-1:2 המרשים בחוץ על רומא בליגה האירופית, בטיס חיפשה שלוש נקודות נגד העולה החדשה בכדי לעלות למקום השלישי בטבלה, אך הסתפקה בנקודה שמשאירה אותה מחוץ לרביעייה הראשונה. כמו בשבוע שעבר נגד חטאפה, אז קיבל 11 דקות בלבד, שון וייסמן החל את המשחק על הספסל של המארחת בעוד סרחיו לאון הוצב בחוד. חרמן פסלה השאיר את הירוקים בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-35, ובדקה ה-56 פאצ'טה העלה את וייסמן כחילוף התקפי על מנת להשיג הכרעה. לצערו, הישראלי וחבריו לא מצאו את הרשת ולא הצליחו לחבר ניצחון שני ברציפות.

בראיס מנדס שחקן ריאל סוסיאדד חוגג שער. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
בכושר נהדר. בראיס מנדס/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

ריאל סוסיאדד - ויאריאל 0:1

ניצחון חמישי ברציפות לבאסקים בכל המסגרות והם שוב במקום השישי. ויאריאל חוגגת אמנם בבית של הפועל באר שבע בקונפרנס ליג, אבל בליגה מתקשה בעיקר מבחינה התקפית וכך למרות שלוש ספיגות בלבד עד כה, היא במקום התשיעי וסופרת ארבעה משחקים ללא ניצחון. בראיס מנדס הלוהט כבש במחזור רביעי ברציפות, עם כדור בין רגליו של חרונימו רולי אחרי הכנה נפלאה של מיקל מרינו בדקה ה-33. חוסה לואיס מוראלס, שכבש שלושער ב-0:5 על אוסטריה וינה ביום חמישי, כמעט השווה בתוספת הזמן, אבל נעצר אצל אלכס רמירו.

קאדיס - אספניול 2:2
לקאדיס: ויקטור צ'וסט (41), לוקאס פרס (78). לאספניול: חוסלו (51 ו-67)

המחזור יינעל ביום שני עם המשחק בין נועלת הטבלה, אלצ'ה, למאיורקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully