וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו פתח ולא כבש, 2:3 ליונייטד בניקוסיה. 1:2 לבטיס ברומא

השדים האדומים נקלעו לפיגור מפתיע מול אומוניה, אך המחליפים מרסיאל ורשפורד השלימו מהפך והפורטוגלי הסתפק בבישול. 0:3 לארסנל על בודו גלימט, פ.ס.וו דרסה 1:5 בציריך

תקציר: אומוניה ניקוסיה - מנצ'סטר יונייטד 3:2/ספורט1

המחזור השלישי בליגה האירופית נערך הערב (חמישי) וזו הייתה הזדמנות נוספת לכריסטיאנו רונאלדו לעלות בהרכב מנצ'סטר יונייטד, אבל הפורטוגלי לא הבקיע גם באצטדיון ה-GSP בניקוסיה מול אומוניה המקומית והשדים האדומים נזקקו למחליפים מרכוס רשפורד ואנתוני מרסיאל כדי להשלים מהפך, לנצח 2:3 ולשוב מקפריסין עם שלוש נקודות.

עוד הערב, פ.ס.וו איינדהובן וקודי גאקפו לא ריחמו על ציריך והביסו אותה בביתה 1:5, מחליפי ארסנל גברו בקלות 0:3 על בודו גלימט, בטיס השלימה מהפך דרמטי בבירת איטליה על רומא ופנרבחצ'ה גברה 0:2 על א.א.ק לרנקה ועומרי אלטמן.

אדי אנקטייה, חלוץ ארסנל. רויטרס
המחליפים לא התקשו. אנקטייה ושחקני ארסנל חוגגים/רויטרס

צפו בתקציר: ניצחון קליל למחליפי ארסנל על בודו גלימט

תקציר: ארסנל - בודו גלימט 0:3/ספורט1

בית א'

ארסנל - בודו גלימט 0:3

במשחק בית נוח על הנייר, ארבעה ימים אחרי הדרבי מול טוטנהאם ושלושה ימים לפני ליברפול, מיקל ארטטה ניצל את ההזדמנות כדי להעניק למרבית כוכביו מנוחה, המחליפים עשו את המוטל עליהם בצורה הטובה ביותר והמומנטום של מוליכת הליגה האנגלית נמשך גם מול הנורבגים. ארטטה כן פתח עם גבריאל, גרניט ג'אקה וגבריאל מרטינלי, אבל מי שמצאו את הרשת היו אדי אנקטייה מבישול של קיירן טירני בדקה ה-23, רוב הולדינג מבישול של פאביו ויירה בחלוף חמש דקות והקשר הפורטוגלי לא הסתפק בבישול וגם כבש בדקה ה-85. ארסנל, לה משחק חסר מול פ.ס.וו, בראש הבית עם 6 נקודות, בודו גלימט נותרה עם 4 נקודות.

ציריך - פ.ס.וו 5:1

קודי גאקפו הפך לשחקן הראשון מבין שחקני הליגות הבכירות באירופה שבמאזנו לפחות 10 שערים ו-10 בישולים העונה בכל המסגרות, כשההולנדים התעללו בשוויץ בקבוצה המקומית והכוכב האורח ניצל זאת כדי לשפר את מספריו ל-12 שערים ו-10 בישולים. ציריך הצליחה לעצור בסוף השבוע רצף של שישה הפסדים בכל המסגרות עם תיקו מול גראסהופרס, אבל התבזתה בביתה מול ההולנדים שהוציאו עצבים אחרי הפסד מביך לקאמבור בשבת. יורבה ורטסן כבש בדקות 10 ו-15, גאקפו הצטרף לחגיגה בדקה ה-21 ולאחר רבע שעה גם בישל לצ'אבי סימונס. גאקפו השלים צמד 10 דקות בתוך המחצית השנייה והיה זה המסמר האחרון שנעצה פ.ס.וו, ג'ונתן אוקיטה רק צימק בדקה ה-87 וקבע 5:1.

קודי גאקפו ושחקני פ.ס.וו חוגגים בציריך. רויטרס
המשבר בשיאו. פ.ס.וו חוגגת על פ.צ. ציריך/רויטרס

בית ב'

פנרבחצ'ה - א.א.ק לרנקה 0:2

עומרי אלטמן פתח בהרכב הקפריסאים, ספג כרטיס צהוב במחצית הראשונה והוחלף בדקה ה-69 כשקבוצתו בפיגור 1:0 משער של מישי באטשואיי - החלוץ הבלגי קיבל כדור רוחב מדייגו רוסי ובנגיעה העלה את המקומיים ליתרון כבר בדקה ה-26, שער עצמי של רפאיל ממאס בדקה ה-80 חתם את תוצאת הסיום.

ראן - דינמו קייב 1:2

מרטין טרייה העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-23, ויקטור ציגנקוב איזן ונראה היה שסידר לדינמו קייב נקודה ראשונה בקמפיין, אולם דזירה דואה, שחקן נבחרת צרפת עד גיל 17, הבקיע שער ניצחון בדקה ה-90.

גידו רודריגס עם לואיז הנריקה ריאל בטיס. רויטרס
מהפך בבירת איטליה. גידו רודריגס/רויטרס

צפו בתקציר: מהפך וניצחון דרמטי לבטיס ברומא

תקציר: רומא - ריאל בטיס 2:1/ספורט1

בית ג'

רומא - בטיס 2:1

אחד המפגשים שאמורים היו להיות מהמרתקים ביותר של הערב, סיפק את הסחורה ממש לקראת הסיום עם המהפך שהשלימה בטיס ברומא. הג'אלורוסי הגיעו אחרי 1:2 גדול על אינטר בליגה וגם עלו ליתרון בזכות פנדל של פאולו דיבאלה בחלוף 34 דקות מהפתיחה, אבל היתרון החזיק מעמד שש דקות בלבד כי אז גידו רודריגס קבע שוויון. ברומא מקווים שלאונרדו ספינאצולה שהוחלף כבר בדקה השישית לא סובל מפציעה קשה, וכך גם בבטיס אחרי שנביל פקיר שביקש להתחלף אחרי 20 דקות ופינה את מקומו בלית ברירה ללואיז הנריקה - מי שכבש את שער הניצחון בדקה ה-88. עמוק בתוספת הזמן ניקולו זאניולו הורחק והוא יחסר לז'וזה מוריניו ורומא בשבוע הבא בספרד.

HJK הלינסקי - לודוגורץ 1:1

דני גרופר ישב על הספסל ולא שותף, אלופת בולגריה לא השכילה לשמור על היתרון המוקדם שהשיגה וסידרה לפינים נקודה ראשונה העונה בליגה האירופית. מתיאס טיסרה הארגנטינאי כבש כעבור 10 דקות, אבל HJK השוותה בדקה ה-55 משער של פרפארים הטמאיי.

האירוע שהוביל לעצירת המשחק בין מאלמו לאוניון

בית ד'

מאלמו - אוניון ברלין 1:0

אוהדי אוניון שעשו את הדרך מגרמניה לשבדיה התפרעו, השליכו אבוקות ורימונים על הקהל המקומי וגרמו להפסקת המשחק למספר דקות. דווקא אז, ממש עם החזרה לדשא, שראלדו בקר (68) הבקיע את השער היחיד בהתמודדות והעניק לקבוצתו - מוליכת הבונדסליגה בתום שמונה מחזורי ליגה בגרמניה - ניצחון יקר ונקודות ראשונות העונה באירופה, על אף ששיחקה עם פחות שחקן בעקבות הרחקתו של אנדרס שאפר בדקה ה-45. מאלמו עם הפסד שלישי בשלושה משחקים העונה בליגה האירופית.

בראגה - אוניון סן-ז'ילואז 2:1

בקרב המפתיעות בין שתיים שהגיעו למחזור השלישי עם מאזן מושלם בליגה האירופית, הבלגים הצליחו להשלים מהפך דרמטי במיוחד, לשמור על מאזן מושלם ולהנחיל לפורטוגלים הפסד ראשון בבית. אבל רואיס העלה את הפורטוגלים ליתרון בדקה ה-49, אך גוסטף נילסון השווה בדקה ה-86 ובדקה ה-90+4 המהפך הושלם על ידי סימון אדינגרה.

אנתוני מרסיאל, מרכוס רשפורד, שחקני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שינו את המשחק. מרסיאל ורשפורד/רויטרס

בית ה'

אומוניה ניקוסיה - מנצ'סטר יונייטד 3:2

מנצ'סטר יונייטד ספגה 6:3 משפיל בדרבי ממנצ'סטר סיטי ביום ראשון, אבל גם הערב באצטדיון GSP בניקוסיה היא עברה רגעים לא נעימים כלל עבורה כשנקלעה לפיגור מול אומוניה. אריק טן האח פתח כמעט עם כל שחקני ההרכב, כך שבהתקפה שיתפו פעולה ג'יידון סאנצ'ו, ברונו פרננדש, אנתוני וכריסטיאנו רונאלדו כשמאחוריהם הוצבו קאסמירו וכריסטיאן אריקסן, אבל היה זה דווקא קארים אנסריפארד האיראני שהעלה את אומוניה ליתרון בדקה ה-34 אחרי טעות של קאסמירו. בהפסקה העלה טן האח את רשפורד במקום סאנצ'ו וגם לוק שואו החליף את מלאסיה שלו היה חלק בגדול, ורשפורד השיב לו עם שער שוויון מהיר בבעיטה מחוץ לרחבה. בדקה ה-62 עלה מרסיאל על חשבון פרננדש והצרפתי הבקיע תוך חצי דקה, בנגיעה הראשונה שלו בכדור, גם כן בבעיטה מחוץ לרחבה במהלך שבו הוא קיבל את הכדור מהעקב של רשפורד. רונאלדו אמנם לא כבש, אבל כן בישל בדקה ה-84 לרשפורד, שער שהבטיח את הניצחון על אף שאומוניה צימקה בדקה ה-85 משער של ניקולס פנאיוטו.

שריף טירספול - ריאל סוסיאדד 2:0

הבאסקים התקשו במחצית הראשונה שהסתיימה ללא שערים, אבל בסופו של דבר היה זה דויד סילבה שבדקה ה-53 העלה את ריאל סוסיאדד ליתרון. דווקא אז המולדבים קרסו, כשתחילה מוסא קיאבו הורחק בכרטיס צהוב שני ואדום בדקה ה-61 ומיד אחר כך אריץ אלוסטונדו הכפיל וקבע את תוצאת הסיום.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
עבורו זהו עוד ערב מאכזב, חרף הבישול. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

בית ו'

שטרום גראץ - לאציו 0:0

בליגה האיטלקית סיימה לאציו בניצחונות 0:4 את שני משחקיה האחרונים, אבל בליגה האירופית כנראה שה-5:1 המשפיל שספגה ממיטיולנד עדיין לא נשכח אצל השחקנים שהתקשו באוסטריה ולא השכילו לרשום ניצחון שני בבית. האוסטרים הגיעו עם שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אבל לוקחים את הנקודה בשמחה רבה - בוודאי לאור העובדה שבדקות הסיום הם נותרו ב-10 שחקנים בעקבות האדום שספג יוסוף גאזיבגוביץ'.

מיטיולנד - פיינורד 2:2

אופיר מרציאנו ישב על ספסל פיינורד וראה את חבריו מאבדים יתרון כפול. סבסטיאן סיזמנסקי (23) ואורקון קוקצ'ו (45) הורידו את ההולנדים למחצית ביתרון כפול ומבטיח, אך גוסטב איסקסן וז'וניניו (85) קבעו חלוקת נקודות וכל הקבוצות בבית עם 4 נקודות לאחר הסיבוב הראשון.

שחקן לאציו, צ'ירו אימובילה. Paolo Bruno, GettyImages
רוצה להשכיח את ההשפלה במשחק הקודם באירופה. אימובילה/GettyImages, Paolo Bruno

בית ז'

פרייבורג - נאנט 0:2

הגרמנים שמרו על מאזן מושלם גם אחרי המשחק מול מחזיקת הגביע הצרפתי. דניאל-קופי קיירה (48) ו-וינצ'נזו גריפו (72) כבשו לזכות הקבוצה שבבונדסליגה לא ניצחה מעל חודש, הצרפתים עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, מאז שגברו בביתם 1:2 על אולימפאקוס - למעשה הניצחון היחיד שלהם בשבעת המשחקים האחרונים.

אולימפיאקוס - קרבאח 3:0

ההתרסקות של היוונים נמשכת ולא רק שהם נותרו עם אפס נקודות, אלא הושפלו בביתם על ידי מי שנחשבת לקבוצה הנוחה בבית. אווסו (68), מרקו וסוביץ' (82) ורמיל שיידאייב (86) חגגו על האדומים מפיראוס.

אלכסנדר קטאי, הכוכב האדום בלגרד. ANDREJ ISAKOVIC, GettyImages
נקודות ראשונות לכוכב האדום בלגרד. קטאי/GettyImages, ANDREJ ISAKOVIC

בית ח'

מונאקו - טרבזונספור 1:3

המשחק בקושי החל והטורקים כבר מצאו את עצמם בעשרה שחקנים, אחרי ששופטי המסך סימנו לשופט שעליו להרחיק את מקסימיליאנו גומס שהשלים בסך הכל 10 דקות על המגרש. ארבע דקות עברו ובריל אמבולו בישל לוויסאם בן ידר, שהשלים צמד בתוספת הזמן של המחצית הראשונה בפנדל. אמבולו בישל גם לאקסל דיסאסי בדקה ה-55 ואנסטסיוס בקאסטאס הבקיע שער ניחומים בדקה ה-72.

הכוכב האדום בלגרד - פרנצווארוש 1:4

אלופת סרביה, שהודחה ממוקדמות ליגת האלופות על ידי מכבי חיפה, השיגה נקודות ראשונות בליגה האירופית העונה והנחילה הפסד ראשון בקמפיין לאלופת הונגריה. גלור קאנגה (27 ו-60), סטפן מיטרוביץ' (35) ואלכסנדר קטאי (51) מצאו את הרשת, כריסטופר זקאריאסן צימק (71).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully