וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע לפני צמד משחקים מאתגר: "יהיה מוזר לשחק מול חאתם"

8.10.2022 / 8:52

הדרומיים מתכוננים להפועל חיפה (ב', 20:00, ספורט1) כשברקע המפגש השני עם לך פוזנן. סולימאנוב יחזור, ספורי ימשיך להיעדר, פאון ומרטינס עשויים לפתוח

תקציר: לך פוזנן - הפועל באר שבע 0:0/ספורט1

הפועל באר שבע תחל הערב (שבת) בהכנות למשחק מול הפועל חיפה שיערך ביום שני (20:00, ספורט1) בצאת החג הראשון של סוכות. הקבוצה נחתה אתמול בארץ ברגשות מעורבים אחרי התיקו אצל לך פוזנן ביום חמישי במסגרת הקונפרנס ליג. מצד אחד, מרוצים בבאר שבע מעוד נקודה חשובה בבית מול היריבה הישירה על המקום השני, אולם מצד שני, השחקנים חשים שאפשר היה להשיג יותר לאור ההתפתחויות במגרש במחצית השנייה.

המאמן אליניב ברדה יצטרך לחשוב היטב על חלוקת הכוחות לפני שני המשחקים החשובים שמחכים לו תוך שלושה ימים. הוא אמנם לא ירצה לאבד נקודות במרוץ לאליפות בליגת העל, אבל מצפה לו גם המשחק הביתי החשוב נגד אותה לך פוזנן ביום חמישי בטרנר (22:00, ספורט4).

מי שיחזור להרכב ויפתח בשני המשחקים הוא שאפי סולימאנוב, שלא הורשה לטוס לפולין בגלל אזרחותו הרוסית ונשאר להתאמן בארץ עם עוד שחקנים שלא יצאו.

שחקני הפועל באר שבע. רויטרס
שבוע מאתגר לפניהם. שחקני הפועל באר שבע/רויטרס

המפגש עם הפועל חיפה מחרתיים יהיה מפגש עם חאתם עבד אלחמיד, שעזב באחרונה. גם לואי טהא ששיחק בהפועל באר שבע ינסה לעזור לאורחים להוציא נקודות בטרנר. "יהיה מוזר לשחק מול חאתם ולואי במרכז ההגנה של הפועל חיפה", אמרו הבוקר בהפועל באר שבע. "יש הרבה שחקנים אצלם ששיחקו אצלנו. יהיה משחק סופר מעניין".

רמזי ספורי, שנשאר אף הוא בארץ בשבוע האחרון בגלל פציעה, ימשיך להיעדר. אדריאן פאון הרומני ואנדרה מרטינס הפורטוגלי, שלא יכולים לשחק באירופה ונשארו בישראל, עשויים לפתוח מחרתיים. בקבוצה יבדקו הערב את כשירותם של תומר חמד ואיאד אבו עביד שהתלוננו על רגישויות אחרי המשחק שלשום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully