וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות זהירה בהפועל באר שבע: "אפשר לסיים במקום השני בבית"

7.10.2022 / 6:50

אחרי התיקו בפולין, מחזיקת הגביע מאמינה ביכולתה להכניע את פוזנן בבית: "ויאריאל היא רמה בפני עצמה, אבל וינה ופוזנן הן קבוצות שצריך לנצח בבית". בקבוצה מקווים שהפציעות של חמד ואבו עביד לא רציניות

תקציר: לך פוזנן - הפועל באר שבע 0:0/ספורט1

תחושת פספוס בהפועל באר שבע אחרי התיקו אמש בפולין מול לך פוזנן במסגרת המחזור השלישי של הקונפרנס ליג. ערב המשחק היו חותמים בהפועל באר שבע על נקודה, אבל אחרי המשחק ובעיקר אחרי המחצית השנייה שהיתה הרבה יותר טובה מבחינה התקפית, יצאו אמש בקבוצה מהאצטדיון בהרגשה שיכלו להשיג יותר, בטח אחרי ההחמצה של אסטריט סלמאני בדקות הסיום.

יחד עם זה, בקבוצה אופטימיים שהשד לא נורא ואחרי שנפגשו עם כל שלוש הקבוצות בבית, קיימת תחושה שאפשר לסיים במקום השני ולעלות לפלייאוף, אבל בשביל זה תצטרך הפועל באר שבע לעשות מה שלא עשתה במשחקים עד כה וזה לנצח. בשבוע הבא תפגוש מחזיקת הגביע את לך פוזנן באצטדיון טרנר ובמגרש הביתי זה אמור להיות סיפור אחר. "ראינו את כל היריבות. ויאריאל זו רמה בפני עצמה, אבל פוזנן ואוסטריה וינה אלה קבוצות שאנחנו נצטרך לנצח אצלנו בבית", אמרו אמש בקבוצה. "אפשר לסיים בבית הזה במקום השני, אבל בדיבורים לא נשיג שום דבר. עשינו את העבודה באוסטריה ובפולין. סיימנו בתיקו פעמיים בחוץ. עכשיו צריך לבוא הביתה ולנצח גם את פוזנן וגם את וינה".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. רויטרס
סימן את המקום השני כמטרה. אליניב ברדה/רויטרס

תומר חמד סיים את המשחק עם רגישות בברך והוא יבדק אחרי שהקבוצה תשוב לארץ. גם איאד אבו עביד סיים את המשחק בהפסקה עם כאבים בצווארו. בקבוצה מקווים שלא מדובר בפציעות רציניות. בקבוצה גם מקווים שבגומלין שאפי סוליימאנוב לו לא ניתנה הרשאה להגיע לפולין, יביא מעצמו את היכולת המקסימלית גם כדי לסגור סוג של חשבון על זה שלא נתנו לו לנחות בפולין. סוליימאנוב גם היה חסר מקצועית לאליניב ברדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן הפועל באר שבע עומרי גלזר. רויטרס
שמר על שער נקי. עומרי גלזר/רויטרס

ברדה פתח את המשחק עם שלושה בלמים וציוות את שגיב יחזקאל על כל הקו הימני. המערך הזה לא עבד התקפית, אם כי מבחינה הגנתית הפולנים בכלל לא סיכנו את השער של עומרי גלזר. במחצית השנייה כשמאמן הפועל באר שבע עשה שינויים ועבר לשחק עם ארבעה בהגנה והכניס עוד כוחות התקפיים, הפועל באר שבע נשארה חשופה יותר מאחור אבל ייצרה יותר הזדמנויות עם רותם חטואל ששוב היה המסוכן ביותר. גם יוג'ין אנסה שנכנס כמחליף עשה כמה פעולות טובות בחלק הקדמי. בשורה התחתונה בקבוצה בטוחים שאפשר ושצריך לנצח בבאר שבע ביום חמישי הבא אבל עוד קודם תגיע הפועל חיפה לעיר ביום שני עם חאתם עבד אלחמיד ואליניב ברדה כמו תמיד, מסתכל עכשיו רק על המשחק הקרוב בליגה שם הוא שוב לא יכול להרשות לעצמו לאבד נקודות, בטח לא כשהמשחק בבית.

לברדה חיכה גם מפגש נוסטלגי מרגש באצטדיון בפוזנן. רמיק יזרסקי וברטוש טרכולסקי ששיחקו איתו בתחילת הקריירה בהפועל באר שבע, הגיעו למשחק, וברדה התחבק איתם וקיבל גם תמונות למזכרת.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם שחקני העבר רמיק יזרסקי, ברטוש טרכולסקי. באדיבות המצולמים
מפגש נוסטלגי מרגש. ברדה עם יזרסקי וטרכולסקי/באדיבות המצולמים
מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם שחקני העבר רמיק יזרסקי, ברטוש טרכולסקי. באדיבות המצולמים
מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם שחקני העבר רמיק יזרסקי, ברטוש טרכולסקי/באדיבות המצולמים

המשחקים הבאים של באר שבע בקונפרנס ליג

לך פוזנן (ב) - 13.10
ויאריאל (ח) - 27.10
אוסטריה וינה (ב) - 3.11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully