וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בלך פוזנן מהתיקו נגד באר שבע: "עומרי גלזר היה פנומנלי"

בתקשורת הפולנית החמיאו לשוער אחרי ה-0:0, מאמן האלופה המקומית ואן דן ברום טען: "הרבה שחקנים היו מתחת לרמתם. הכל עדיין בידיים שלנו"

תקציר: לך פוזנן - הפועל באר שבע 0:0/ספורט1

הפועל באר שבע ולך פוזנן ידעו שהמפגשים ביניהן עשויים להכריע מי מהן תסיים במקום השני בבית, אם כי במאבק על הכרטיס לשלב הבא נמצאת גם אוסטריה וינה כמובן, ועל כן הפולנים התאכזבו עד מאוד מהתיקו הביתי המאופס אמש (חמישי) מול מחזיקת הגביע הישראלי.

קבוצתו של אליניב ברדה כלל לא הצליחה לבעוט למסגרת השער הפולני, על אף שתי החמצות גדולות ובראשן זו של אסטריט סלמאני לקראת הסיום, אולם מן העבר השני היה זה עומרי גלזר שסיפק מספר הצלות טובות מאוד ונבחר למצטיין בתקשורת הפולנית: "היכולת שלו הייתה פנומנלית", אף נכתב ב-"TVP".

שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל. רויטרס
הפולנים לא מרוצים מהתיקו מול הפועל באר שבע/רויטרס

מאמן לך פוזנן, ג'ון ואן דן ברום, כלל לא היה מרוצה בסיום: "אמרתי עוד במסיבת העיתונאים לפני המשחק שצפוי לנו קרב קשה, וזה בהחלט היה משחק לא פשוט מול יריבה איכותית שאותה לא הצלחנו לנצח. למה לא ניצחנו? הסיבה היא שלא היינו במיטבנו ולא הצגנו את היכולת שהראינו העונה", טען.

עוד אמר ואן דן ברום: "שחקנים רבים לא היו בשיאם, היו הרבה מתחת ליכולת הרגילה. למזלנו להפועל באר שבע הייתה הזדמנות גדולה בסיום שהיא החמיצה", אמר בהתייחסות לפספוס של סלמאני, "נשארו לנו עוד שלושה משחקים בקונפרנס ליג ואנחנו יודעים שהדברים בידיים שלנו ולא נוותר על האפשרות לעלות".

הקשר יספר קרלסטרום הוסיף: "היינו צריכים לייצר יותר מצבי הבקעה. במחצית השנייה היו רגעים טובים יותר וטובים פחות, אבל זה נגמר וכעת אנחנו עוברים הלאה למשחק הבא", אמר השבדי שבשבוע הבא יגיע עם קבוצתו למפגש בבירת הנגב.

המגן בארי דגלאס, שנפגע והוחלף, סובל ככל הנראה מפציעה חמורה וייבדק ביממה הקרובה. בלך פוזנן מעריכים שהוא לא יהיה כשיר בזמן הקרוב, כך שהוא לא אמור לעמוד לרשות הקבוצה בשבוע הבא בבאר שבע: "זה מאוד מאכזב, הוא היה בתקופה טובה ועזר לנו מאוד. ביום ראשון בליגה הוא בטוח לא ישחק", סיכם ואן דן ברום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully