וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו ספג נהמות מאוהדי בני יהודה, יפו איימה לנטוש את המגרש

תקרית גזענית בלאומית במהלך המשחק שבו העולה החדשה ניצחה 0:1 בבלומפילד ועלתה למקום השני. מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את אום אל פאחם, חמישייה לטבריה, רביעייה להפועל פתח תקוה

קליפ סיכום היום בספורט, 4.10/ספורט1

בעיצומם של החגים, ולראשונה מאז פתיחת העונה, הליגה הלאומית קיימה היום (שישי) מחזור מלא. המוליכה מכבי פתח תקוה חזרה לנצח עם 0:1 על הפועל אום אל פאחם. תומר קשטן רשם ניצחון בבכורה שלו כמאמן מ.ס. כפר קאסם עם 1:3 על אדומים אשדוד, אלדד שביט רשם בכורה פחות מוצלחת במכבי אחי נצרת, שהפסידה בביתה 1:0 להפועל רמת גן. הפועל פתח תקוה שברה את המנחוס מול נוף הגליל והתפוצצה עליה עם 1:4 מוחץ. קביליו יפו עלתה למקום השני במשחק שבו ג'ון אוגו ספג נהמות מאוהדי בני יהודה.

מכבי פתח תקוה - הפועל אום אל פאחם 0:1

היורדת מליגת העל חוותה הפסד בכורה בעפולה והתאוששה על חשבון הקבוצה של אדהם האדיה, שרשמה הפסד ראשון מאז חילופי המאמנים. האורחים החזיקו מעמד עד הדקה ה-54, אבל אז עידן טוקלומטי המצוין שלח כדור חד לרחבה וארד בר, שכיכב בדרבי, כבש עם נגיחה חדה מקרוב. המלאבסים הגדילו את הפער בפסגה על פני כפר סבא שהפסידה 1:0 לעכו.

הפועל עכו - הפועל כפר סבא 0:1

ניצחון ביתי לא היה בששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות והפועל עכו, שהגיעה למשחק הזה בכושר מצוין אחרי שני ניצחונות מרשימים, רצתה לשנות את המאזן הזה וגם הצליחה עם שער דרמטי של זאהי אחמד, שניצל יציאה לא טובה של השוער והקשית מעליו בדקה ה-84. עכו עקפה את כפר סבא בעקבות הניצחון הזה ועלתה למקום השלישי, האורחים ירדו למקום החמישי אחרי שהיו במקום השני ערב המחזור.

ג'ון אוגו שחקן מכבי קביליו יפו. אריאל שלום
ספג נהמות מחלק מאוהדי בני יהודה. ג'ון אוגו/אריאל שלום

בני יהודה - מכבי קביליו יפו 1:0

רק תשע נקודות השיגה עד כה בני יהודה, שלא מצליחה להתרומם למרות צירוף עוד ועוד שחקנים וכעת היא נחלה הפסד נוסף ליפו המפתיעה, שמצידה חגגה עלייה למקום השני. האורחת נהנתה מצמד של דובב גבאי ב-1:2 על הפועל כפר סבא והפעם היה זה גל לוי שהכריע את ההתמודדות בדקה ה-49. אלא שעל המשחק הזה העיבה תקרית גזענית מכוערת כאשר ג'ון אוגו וטריקו גטהון, שחקניה שחומי העור של יפו ספגו נהמות. השחקנים ירדו מהמגרש וחזרו אחרי קריאות מצד הכרוז לאוהדי בני יהודה. אוגו היה נסער והוחלף לקראת הסיום אחרי שגם ניגש בצורה מאיימת לחלק מהאוהדים.

הפועל נוף הגליל - הפועל פתח תקוה 4:1

במרץ 2006 קבע טוטו תמוז 0:1 לזכות הפועל פתח תקוה באצטדיון גרין במשחק תחתית בליגת העל מול הפועל נצרת עילית. זה היה ונותר ניצחון החוץ היחיד של המלאבסים על היריבה לה גם הפסידו בחמשת המפגשים האחרונים בכל המסגרות. אלא שפתח תקוה, שהגיעה למשחק הזה מבואסת אחרי שחטפה שוויון דרמטי מטבריה ואחרי ההשפלה בדרבי, התפוצצה עם רביעייה נדירה מאוד מול ההפקרות ההגנתית של נוף הגליל ואיריס אנטמן, עוזרת המאמן של הוכנבוים המורחק שהפכה לאישה הראשונה שעומדת על הקווים בליגה הלאומית. אחרי שתי החמצות גדולות, עידן שמש ניצל מסירה של ניב ברקוביץ' ופרץ את הסכר (27). חמש דקות לפני ההפסקה שמש החזיר בישול לברקוביץ' שהפציץ מקרוב. בדקה ה-49 שמש השלים צמד מבישול נוסף של ברקוביץ' מול הגנה שערורייתית של המארחים. איתן ולבלום צימק (60), אבל רועי זיקרי חגג על גוטי וכבש את הרביעי כעבור שתי דקות בלבד. הפועל פתח תקוה רחוקה רק נקודה מהמקום השני, נוף הגליל נקודה מהקו האדום.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עידן שמש שחקן הפועל פתח תקוה חוגג שער. אריאל שלום
צמד ובישול. עידן שמש חוגג/אריאל שלום

עירוני טבריה - הפועל עפולה 1:5

אחרי שחילצה 2:2 דרמטי מהפועל פתח תקוה במחזור הקודם, טבריה העולה החדשה השיגה ניצחון מרשים על עפולה, שחזרה לקרקע אחרי שהפתיעה עם ניצחון על מכבי פתח תקוה במחזור החולף. שחר הירש העלה את האורחים ליתרון מוקדם (7), אבל ויקי כחלון השווה (27) וז'וליו סזאר הפך (41) עם שער במשחק שלישי ברציפות. כחלון הורחק באדום טיפשי לפני ההפסקה, אבל זה לא מנע מאופיר מזרחי להבטיח את הניצחון בדקה ה-56. עפולה התפרקה בדקות האחרונות כשניר אברג'יל כבש את הרביעי (83) ובתוספת הזמן השלים את החמישי.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל ראשון לציון 0:0

מאמן מכבי אחי נצרת תומר קשטן. ברני ארדוב
בכורה מוצלחת בכפר קאסם. תומר קשטן/ברני ארדוב

מכבי אחי נצרת - הפועל רמת גן 1:0

האורדונים קטעו את רצף ההפסדים עם חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 מול נוף הגליל והשיגו נקודה ראשונה תחת הדרכתו של דור לוי במחזור הקודם. המארחת קיוותה לצאת לדרך חדשה לאחר שאלדד שביט חזר לתפקיד המאמן במקום איסמעיל עאמר, אבל הבכורה של שביט לא הרשימה יותר מדי את רמת גן ואת חלאופילו פלייטר, החלוץ שהגיע מבית"ר ירושלים וכבש את שער הניצחון לאורחים בדקה ה-35.

הפועל אדומים אשדוד - מ.ס. כפר קאסם 3:1

אשדוד רצתה ניצחון בית שלישי ברציפות שיקרב אותה לסגירת המינוס ויצמצם את הפער מכפר קאסם לחמש נקודות. אלא שהאורחת שהגיעה למשחק הזה כקבוצה היחידה שטרם ניצחה, השיגה סוף סוף שלוש נקודות וזה קרה בבכורה המחודשת של תומר קשטן על הקווים. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, מוחמד כליבאת (55) ואלדין חסן (61) כבשו פעמיים בתוך שש דקות לאורחים. לישי ביטון צימק (66), אבל מארה סונגו הבטיח את הניצחון לקראת הסיום.

משחקי המחזור הבא:

הפועל ראשון לציון - הפועל עכו
הפועל רמת גן - הפועל ניר רמת השרון
הפועל פתח תקוה - מכבי אחי נצרת
הפועל עפולה - הפועל נוף הגליל
הפועל אום אל פאחם - עירוני טבריה
מ.ס. כפר קאסם - מכבי פתח תקוה
מכבי קביליו יפו - הפועל אדומים אשדוד
הפועל כפר סבא - בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully