וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד גברה 68:71 על פנאתינייקוס במחזור הפתיחה של היורוליג

עודכן לאחרונה: 6.10.2022 / 23:35

הבלאנקוס פתחו את הקמפיין האירופי ברגל ימין עם ניצחון באתונה, וולטר טבארס (14 נק') וגבריאל דק (9 נק' ו-13 ריב') בלטו בשורות הספרדים. פנרבחצ'ה ניצחה במינכן את באיירן 62:74, ווילבקין קלע 6 נקודות בבכורה

עונת 2022/23 ביורוליג יצאה לדרך הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים, לצד הניצחון של מכבי תל אביב 83:84 על ז'לגיריס קובנה. ריאל מדריד ניצחה במשחק לא פשוט את פנאתינייקוס 68:71. מילאנו התקשתה בצרפת וגברה 62:69 על וילרבאן של נועם יעקב. באיירן מינכן הפסידה בבית 74:62 לפנרבחצ'ה המתחדשת, כשבאסקוניה ניצחה 71:81 את ולנסיה במשחק על טהרת הליגה הספרדית.

גבריאל דק, ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
משחק מרשים של הארגנטינאי. גבריאל דק/GettyImages, Sonia Canada

פנאתינייקוס - ריאל מדריד 71:68

משחק צמוד בפיראוס הסתיים עם ניצחון של הבלאנקוס על המארחים. אחרי חצי ראשון שהסתיים ביתרון נקודה לזכות הספרדים, החצי השני המשיך להיות קרב עיקש בין שתי האימפריות, כשברבע השלישי ריאל סיימה בהובלה של שלוש נקודות שנשמר עד הסיום. דרק וויליאמס בלט אצל היוונים עם 15 נקודות, כשבצד המנצח של הספרדים וולטר טבארס סיים עם 14 נקודות, בעוד גבריאל דק קלע 9 נקודות וקטף 13 ריבאונדים.

אטורה מסינה מאמן מילאנו. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
התקשה בצרפת ויצא מנצח. אטורו מסינה/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

וילרבאן - מילאנו 69:62

הקבוצה של אטורה מסינה יצאה למסע רכש נוסף בקיץ והתחזקה בין היתר ביוהאנס פויגטמן, דשון תומאס, קווין פאנגוס, ברנדון דייויס ובילי בארון. ללא נועם יעקב שנרשם למשחק, אך לא שותף, וילרבאן הקשתה על האיטלקים עד הרגע האחרון, אבל הפסידה בסיום 67:62 לאחת המועמדות להגיע לפיינל פור. הצרפתים הובילו ברבע הראשון בתשע נקודות, אולם מאז האיטלקים השתלטו על העניינים וצמצמו את התוצאה במחצית לשלוש בלבד. לחצי השני הקבוצה של מסינה עלתה באותה התלהבות והפכה את התוצאה ליתרון מינימלי של של שתי נקודות. גם 18 נקודות של ננדו דה קולו בתוספת של חמישה ריבאונדים וארבעה אסיסטים לא הספיקו לקבוצה של טי ג'יי פארקר, שגם ברבע האחרון לא הצליחה לסגור את הפער מבילי בארון שקלע 18 נקודות וחילק 5 אסיסטים.

שחקן פנרבחצ'ה סקוטי ווילבקין. פנרבחצ'ה, אתר רשמי
לא בלט בשורות פנרבחצ'ה, אך ניצח בבכורה. סקוטי ווילבקין/אתר רשמי, פנרבחצ'ה

באיירן מינכן - פנרבחצ'ה 74:62

עם דימיטריס איטודיס על הקווים וחיזוקים בדמות סקוטי ווילבקין, נמניה בייליצה, ניק קלאתיס ואחרים, פנרבחצ'ה אותתה ליבשת שהיא לא תסתפק בפחות מזכייה ביורוליג. המבחן הראשון שלה עבר בהצלחה כשהיא ניצחה את הבווארים 62:74. במשך כל המשחק הטורקים הובילו על הגרמנים כשרק ברבע האחרון באיירן קלעה יותר מפנרחבצ'ה. עם רכש נוצץ בקיץ, פנר התהדרה בקלאתיס שקלע 12 נקודות, קטף 4 ריבאונדים וחילק 5 אסיסטים. אקס מכבי תל אביב, סקוטי ווילבקין, הסתפק בשש נקודות בלבד, כשחקן לשעבר אחר בדמותו של אות'לו האנטר בלט אצל באיירן מינכן עם 18 נקודות משלו. ניצחון קל לקבוצה של איטודיס בפתיחת היורוליג.

מאט קוסטלו שחקן באסקוניה. Roberto Finizio, GettyImages
ניצחון חשוב בדרבי הספרדי. מאט קוסטלו/GettyImages, Roberto Finizio

ולנסיה - באסקוניה 81:71

הדרבי הספרדי של המחזור הראשון הסתיים בניצחונה של האורחת בתוצאה 71:81 במשחק הפכפך. ולנסיה הובילה ברבע ראשון צמוד, אך ריצה של באסקוניה הורידה אותה ביתרון שש במחצית. בחצי השני האורחת המשיכה לשמור על יתרון חד ספרתי לאורכו, כשמאיק קוסטר סיים עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים. הבאסקים שמרו על היתרון עד הסיום ואף הגדילו אותו לדו ספרתי כדי לפתוח את היורוליג ברגל ימין. אצל ולנסיה בלט ג'סיאל ריברו עם 14 נקודות ושישה ריבאונדים.

משחקי יום שישי ביורוליג

אנאדולו אפס - הכוכב האדום בלגרד
אלבה ברלין - פרטיזן בלגרד
וירטוס בולוניה - מונאקו
ברצלונה - אולימפיאקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully