וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית הקודרת על מכבי תל אביב: "קטש עשוי להיות המפוטר הראשון ביורוליג"

ב"באסקטניוז" מנבאים: "קטש לא שם גדול. כשיגיעו ההפסדים, לא תהיה סבלנות כלפיו". באיטליה אופטימיים יותר, ומדרגים את הצהובים במקום ה-7 במפעל: "המטרה המינימלית היא העפלה לפלייאוף"

עודד קטש מוצג כמאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: אביעד בלילי

יומיים לפני פתיחת עונת היורוליג, נראה שבאירופה עדיין לא משוכנעים לאן מועדות פניה של מכבי תל אביב החדשה. לקראת מחזור הפתיחה ביום חמישי, בו הצהובים יארחו את ז'לגיריס קובנה בהיכל, ניסו ב"באסקטניוז" לנבא איך תיראה העונה במפעל הבכיר ביבשת - ובין היתר טענו כי הסטטוס של עודד קטש רחוק מלהיות מבטיח.

"בעיניי, קטש הוא אחד המועמדים המובהקים להיות המאמן המפוטר הראשון של העונה", אמר הפרשן ויטיס ויסניאוסקאס. "הוא בנה סגל טוב, אבל השאלה היא האם יהיה שם חיבור, האם תיווצר כימיה. קטש לא שם גדול, יש לו הרבה מה להוכיח. אם מכבי תל אביב תתקשה, במכבי לא יתייחסו כלפיו בסבלנות. כשההפסדים יגיעו, הוא יהיה הראשון שישלם את המחיר".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. אודי ציטיאט
נקודת פתיחה בעייתית? קטש/אודי ציטיאט

באותו אתר ערכו בשבוע שעבר דירוג ראשוני של הקבוצות והציבו את הצהובים-כחולים במקום ה-11 בלבד - אבל יש גם מי שאופטימי יותר בנוגע לסיכויי ההצלחה שלהם. באתר האיטלקי "Basketbinside" ערכו דירוג דומה, והציבו את מכבי תל אביב במקום השביעי.

"מכבי תל אביב היא עוד קבוצה שמצפה לחזור לימיה הגדולה, עם אוהדים שמצפים לראות שוב קבוצה מנצחת. ההנהלה משתדלת מאוד להחזיר את הקבוצה לטופ, למרות שהתחרות ביורוליג הולכת ונעשית קשה יותר", נימקו. "לורנזו בראון ינסה לשחזר את היכולת שלו מנבחרת ספרד בתל אביב, ו-ווייד בולדווין שהראה עד כה הרבה כישרון אבל לא מספיק יציבות, ינסה לעשות צעד קדימה. המטרה המינימלית מבחינת הקבוצה היא העפלה שנייה ברציפות לפלייאוף, והפעם הם יקוו לתת שם פייט רציני יותר ביחס למה שנתנו לריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully