וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגע שמכבי תל אביב החתימה את ווייד בולדווין, נראה שהתאונה בדרך"

ב"באסקטניוז" דירגו את מכבי תל אביב במקום ה-11 בלבד ביורוליג, וניתחו: "קטש לא מאמן מספיק חזק כדי להפיק מבולדווין את המיטב. אפשר לדמיין אותו מוחלף במהלך העונה". וגם: עונת המבחן של ים מדר

תקציר: ריאל מדריד ניצחה את בטיס בחצי גמר הסופרקאפ בספרד/ספורט1

עוד שבועיים נותרו לפתיחת עונת היורוליג, וביבשת כבר מתחילים לנסות לנבא איך ייראו יחסי הכוחות במפעל. בפודקאסט של האתר "באסקניוז" דנו אתמול (שלישי) בין היתר במצבה של מכבי תל אביב ביחס לקבוצות האחרות, והתחזיות לא היו אופטימיות במיוחד. לדעתם של הפרשנים, לצהובים-כחולים יש שתי בעיות עיקריות: השילוב של ווייד בולדווין והסמכותיות של עודד קטש.

"יש להם סיכוי להגיע לפלייאוף, אבל אני רואה יותר סיכויים שהם ייכשלו", אמר הכתב דונטאס אורבונאס. "עם ווייד בולדווין, הפצצה כבר מתחילה לתקתק. חסרים להם שחקנים שיחברו את הקבוצה, שישמרו, שיחלקו את הכדור. עודד קטש הוא מאמן של שחקנים. הוא ידוע באימונים הקצרים שלו, ושחקנים אמריקאים מאוד אוהבים אותו כי הוא לא 'מעמיס' עליהם יותר מדי שיטות וסגנונות הגנתיים והתקפיים. הוא מאפשר לשחקנים שלו להביא את הכישרון שלהם לידי ביטוי. אבל כשמדובר על ווייד בולדווין, הוא אחד שזקוק לאתגר מהמאמן שלו. אם הוא פוגש מאמן קשוח וחכם כמו אנדראה טרינקיירי לדוגמא, זה יכול לעבוד. יש סיבה טובה שבולדווין וטרינקיירי הצליחו בעונה שלהם יחד בבאיירן. בולדווין זקוק למישהו על הקווים שיאתגר אותו ויעזור לו להתקדם. אני לא בטוח שקטש הוא האיש המתאים לתפקיד הזה, ולא בטוח שהוא יכול להפיק ממנו את המיטב. יש לי הרבה סימני שאלה לגביו".

שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין. לירון מולדובן
החוליה הבעייתית? ווייד בולדווין/לירון מולדובן

גם הפרשן ריטיס ויסניאוסקאס העלה טענות בדוח דומה. "מהרגע שהם החתימו את ווייד בולדווין, נראה שזה הולך לכיוון של תאונה", אמר. "כשהם החתימו את לורנזו בראון היה נראה שהוא יהיה הגארד המוביל, מוביל הכדור המוביל, מקבל ההחלטות העיקרי. זה עבד בנבחרת ספרד, וזה יכול היה לעבוד גם במכבי תל אביב. הם הביאו שחקנים מעניינים, סקוררים שהם גם שחקנים חכמים. אני לא חושב שלדארן היליארד תהיה בעיה לשחק לצד לורנזו בראון. אבל הבעיה היא ווייד בולדווין. אני לא מבין איך הם ישלבו את השחקנים האלה יחד בהתחשב באגו של בולדווין ובאופן שבו הוא רואה את המשחק. להביא אותו לצד לורנזו בראון, היליארד והשחקנים הנוספים שהצטרפו, נראה לי כמו טעות".

"הבעיה השנייה", ממשיך ויסניאוסקאס, "היא שאין להם מאמן חזק. עודד קטש לא נראה לי כזה. אני בהחלט מדמיין את מכבי מחליפה מאמן במהלך העונה. יש להם הרבה כישרון אינדיבידואלי, ומי יודע - אולי איכשהו משהו יתחבר והם יגיעו לפלייאוף - אבל הסיכויים נמוכים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. לירון מולדובן
לא זוכה לקרדיט מהפרשנים. קטש/לירון מולדובן
ים מדר, פרטיזן בלגרד. VTB, אתר רשמי
"להיות או לחדול"? ים מדר/אתר רשמי, VTB

בפודקאסט ניתח פאנל הפרשנים גם את הסיטואציה של ים מדר בפרטיזן בלגרד. "ממה שאני מבין, הרעיון הוא שים מדר יהיה הרכז הראשון", הפתיע אורבונאס. "מבחינתו, זו עונה של להיות או לחדול ברמת היורוליג. היו ציפיות גבוהות ממנו לפני העונה הראשונה שלו עם אוברדוביץ', והוא לא היה מספיק סולידי לדעתי. זו אחת הסיבות שהם לא הגיעו מספיק רחוק ביורוקאפ ולא זכו בליגה האדריאטית. הוא התבגר, הוא מכיר טוב יותר השיטה והדרישות, אבל אם הוא ייכשל, אולי זו ההזדמנות האחרונה שלו. בכל מקרה, דאנטה אקסום יגבה אותו בעמדת הרכז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully