וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובב גבאי ניצח את כפר סבא עם צמד, טבריה חילצה 2:2 בפתח תקוה

החלוץ העניק למכבי יפו 1:2 על המדורגת שנייה, אילון אלימלך הציל עם טבריה בתוספת הזמן מול הפועל פתח תקוה, גם הפועל רמת גן חזרה מ-2:0 ל-2:2 מול נוף הגליל במשחק עם סיום ביזארי

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:1 על הפועל ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

המחזור השביעי בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני) עם שלושה משחקים שסיפקו 11 שערים. הפועל כפר סבא המדורגת שנייה נכנעה להצגה של דובב גבאי והפסידה 2:1 ברמלה למכבי קביליו יפו, עירוני טבריה חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 מול הפועל פתח תקוה והפועל רמת גן חיקתה אותה בבית מול הפועל נוף הגליל.

מכבי קביליו יפו - הפועל כפר סבא 1:2

מפגש הליגה הראשון בין הקבוצות מאז 1999 הסתיים בניצחון שלישי העונה של מכבי יפו, שאמנם נפרדה מערן לוי אבל עדיין נהנית מגיבור נוסף של העלייה - דובב גבאי. החלוץ כבש צמד לרשת הפועל כפר סבא ב-2:3 בגביע הטוטו והפעם עשה את זה בליגה. בדקה ה-13 הוא ניצל איבוד של איתי שור, התקדם ומחוץ לרחבה בעט באין מפריע אל הרשת של יגאל בקר, ובדקה ה-56 קיבל בישול מהשוער אלמוג מלול והקפיץ מעל בקר את השני. גל קעטבי השווה בתווך (52) עבור כפר סבא שהחמיצה לא מעט ונעצרה גם בקורה.

דובב גבאי שחקן מכבי קביליו יפו. קובי אליהו
אוהב את המפגשים עם כפר סבא. דובב גבאי/קובי אליהו

הפועל פתח תקוה - עירוני טבריה 2:2

תיקו ראשון העונה למארחת, שחשבה שהיא מתאוששת מהתבוסה בדרבי ונענשה בתוספת הזמן. הפעם האחרונה שהפועל פתח תקוה פגשה יריבה טבריינית הייתה בינואר 1989, אז הפסידה 1:0 באורווה להפועל טבריה בליגה הבכירה. הפעם היא הוליכה 0:2, בזכות פנדל של רז שטיין בדקה ה-60 ומהלך יפה של עידן שמש בדקה ה-68, אבל ז'וליו סזאר שנגח לקורה במחצית הראשונה הצליח לצמק עם טיל לרשת בדקה ה-75 ואילון אלימלך השווה מקרוב בתוספת הזמן.

הפועל רמת גן - הפועל נוף הגליל 2:2

האורדונים שוב ספגו בקלות יתרה ונראו בדרך להפסד 2:0 חמישי ברציפות, אבל הצליחו להיחלץ בפתיחת המחצית השנייה ולדור לוי יש נקודה ראשונה כמאמן בוגרים. הפועל נוף הגליל ניצחה בשני הביקורים הקודמים שלה ברמת גן וגם הפעם פתחה נהדר, כשמוטי מלכה ירה בשמאל מ-17 מטרים בדקה השמינית וחגג את הראשון שלו העונה. דייויד טווה ניצל הדיפה רעה של מתן עמבר אחרי כדור קרן וסובב מ-18 מטרים אל החיבורים מעל ראש של שחקן שניסה להציל מהקו בדקה ה-40, אבל בן מיזן צימק בדקה ה-54 אחרי הכנה של נירן רוטשטיין והוד מסיקה השווה במהלך דומה חמש דקות לאחר מכן. המשחק נמשך עד לדקה ה-115, לאחר שהשוער האורח ברק לוי נפצע וסירב להתפנות במשך זמן רב. הבלם ג'ניה ברקמן נכנס לשער בסופו של דבר וגם מנע מהפך של המארחת.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

תוצאות משחקי יום שישי:

הפועל עפולה - מכבי פתח תקוה 1:2
מ.ס. כפר קאסם - בני יהודה 0:0
הפועל ניר רמת השרון - הפועל עכו 2:1
הפועל ראשון לציון - מכבי אחי נצרת 0:2
הפועל אום אל פאחם - הפועל אדומים אשדוד 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully