וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "עומר אצילי ישב והזיל דמעות במשך זמן ממושך אחרי אלבניה"

מאמן נבחרת ישראל התראיין בתכנית הספורט של רדיו ירושלים והתייחס לשריקות הבוז שספג הקשר: "היה מאוד נסער". וגם: ערן זהבי ישוב לסגל?

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:3 על מכבי חיפה/ספורט1

נבחרות ישראל רשמו פגרה מוצלחת מאוד עם הבטחת המקום הראשון בליגת האומות והעפלת הנבחרת הצעירה לאליפות אירופה, אבל על סדר היום, למרות ההצלחות, היה זימונו של עומר אצילי. קשר מכבי חיפה זומן לסגל על ידי אלון חזן למשחק נגד אלבניה חרף מעורבותו בפרשה שזכתה לכינוי "הכדורגלנים והקטינות" ועל אף חשיפת ההתכתבויות לכאורה בינו ובין דור מיכה, כחלק מתחקיר של "חדשות 13".

אנשי ההתאחדות לכדורגל ערכו התייעצות בנושא אצילי עוד לפני פרסום הסגל, עתירה נגד זימונו הוגשה וגם ביום המשחק נתלטו באצטדיון בלומפילד שלטים עם הכיתוב "אצילי לא מייצג אותי", אבל המנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן אלון חזן כללו את הקשר בסגל והוא גם עלה מהספסל והיה חלק מעליית הנבחרת לפלייאוף.

היום (שישי) המאמן הלאומי אלון חזן התראיין לתכנית "בדרך למגרש", תכנית הספורט של רדיו ירושלים, וכשנשאל על זימונו של אצילי הודה: "צריכים להבין שאני עובד בגוף שנקרא ההתאחדות לכדורגל, שלפני שנה עשתה מסיבת עיתונאים והבהירה שהיא בדקה את זה מכל ההיבטים, הוא התנצל ומאז הוא שחקן הנבחרת. זה עבר את כל הבדיקות של ועדת האתיקה של ההתאחדות ואם הייתה הוראה ולו הקטנה ביותר, הוא לא היה מוזמן. חשדנו שיכול להיות בוז מהקהל, אבל לא האמנו שבמימדים כאלה. כל אחד יכול להביע את דעתו, אבל אני מקווה מאוד שנמצא את הדרך ושאולי הוא יחדד את הדברים לגבי ההתנצלות והחרטה שלו".

שחקן נבחרת ישראל, עומר אצילי ליד אלסעיד הוסאי, שחקן נבחרת אלבניה. ברני ארדוב
"היה מאוד נסער, ישב והזיל דמעות". עומר אצילי מול אלבניה/ברני ארדוב

עוד אמר על שילובו של אצילי נגד אלבניה: "יש עוד מספיק זמן כדי לדבר על הנושא, לקבל את הפתרונות הכי טובים ולשמוע את עומר. אנחנו לא דיברנו איתו כי הוא היה מאוד מאוד נסער, הוא ישב והזיל דמעות במשך זמן ממושך. לפעמים צריך לתת לבן אדם להירגע ולא לדבר איתו באותה השנייה. כרגע מה שמעסיק את עומר וכל שחקני מכבי חיפה ומכבי תל אביב זה המשחק בשבת ואחר כך נשב בצורה רגועה ומסודרת".

חזן גם סיפר על הציפיות לקראת שלב הפלייאוף: "כל הקבוצות שסיימו במקום הראשון בבית שלה בכל דרג, עולה לחצי הגמר. יש שם נבחרות כמו נורבגיה וגם זה עוד יכול להשתנות, אבל אנחנו שם ורוצים לעשות את שלנו. אנחנו לכל אורך הדרך האמנו שאפשר להעפיל, אבל היה הכי חשוב לנו לחבר את הנבחרת מחדש אל העם - וזה שהגיעו 30 אלף למשחק נגד אלבניה זה היה הדבר הכי גדול. לאורך כל הקמפיין רצינו לגרום לשחקנים להבין שמה שאנחנו עושים יכול להכריע את העתיד שלנו, כמו שעושות מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע אפשר גם בנבחרת. לא נשברנו לרגע בקמפיין".

אם התאכזב שערן זהבי לא הגיע: "ממש לא. דרך תמיד אפשר למצוא, אבל צריך ששני הצדדים ירצו למצוא את הדרך. אנחנו ניסינו וזה לא הסתדר כרגע, אבל אנחנו לא מתייאשים כי אנחנו תמיד רוצים שהשחקנים הכי טובים יהיו איתנו. כשהכל יירגע ולא יהיו הדים כאלו ואחרים, נשב כולנו וננסה למצוא את הפתרון הכי נוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully