וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת אלבניה: התייעצות בהתאחדות ובנבחרת לגבי עומר אצילי

30.8.2022 / 13:02

אנשי ההתאחדות וראשי הנבחרת יכריעו האם לזמן את כוכב מכבי חיפה למשחק החשוב בליגת האומות אחרי הפרטים החדשים שנחשפו בתחקיר חדשות 13. ההערכה היא שבשל הסמיכות לפרסום והעמדה הנחרצת של שר הספורט, אצילי לא יוזמן - על אף הדלילות בהתקפה

תקציר ה-2:2 בין נבחרת ישראל לרומניה/ספורט1

ההתאחדות לכדורגל וראשי נבחרת ישראל יקיימו בקרוב התייעצות באשר לזימונו של עומר אצילי לסגל הנבחרת לקראת המשחקים מול אלבניה ומלטה בסוף החודש הבא. כזכור, תקיים נבחרת ישראל משחק חשוב מאוד מול אלבניה באצטדיון בלומפילד ב-24 בספטמבר שבסיומו היא עשויה לסיים ראשונה בבית בליגת האומות. שלושה ימים לאחר מכן תצא הנבחרת למשחק ידידות מול מלטה. לצמד המשחקים האלה היה כוכב מכבי חיפה מוזמן כמעט בוודאות מאחר שהוא נמצא בכושר מצוין עוד מהעונה שעברה וגם בפתיחת העונה הזו, אבל לאור מה שפורסם עליו ועל דור מיכה בתחקיר של אלמוג בוקר בחדשות 13, יצטרכו בהתאחדות לכדורגל לקיים דיון ביחד עם ראשי הנבחרת, המנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן אלון חזן, ורק לאחר מכן לקבל החלטה האם אצילי יקבל זימון.

הקשר ההתקפי של מכבי חיפה קיבל גיבוי מלא מהמועדון שלו, בדומה למיכה בהפועל באר שבע, כך שבשני המועדונים הגדולים לא יצאו מכליהם לאחר מה שפורסם. אולם בניגוד למועדון פרטי, נבחרת ישראל היא עניין ציבורי ממלכתי ומכאן שאחרי אותן תכתובות וואטסאפ שפורסמו, אי אפשר לעבור לסדר היום, מה עוד ששר התרבות והספורט חילי טרופר הביע עמדה נחרצת נגד השניים והבהיר שאי אפשר לדלג על הסיפור כאילו לא היה.

אף שהרוח בהתאחדות לכדורגל ובנבחרת ישראל היא שאצילי לא יוזמן, עדיין לא נערך דיון רשמי ורציני בנושא. ההערכה היא שבסופו של דבר לא יקבל שחקן מכבי חיפה זימון, בטח בגלל שהעניין הוא מאוד טרי ולא עבר זמן רב מאז מה שפורסם.

עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
סימן שאלה. אצילי/מאור אלקסלסי

יוסי בניון ואלון חזן יצטרכו למצוא פתרונות התקפיים גם לעובדה שמנור סולומון פצוע ושון וייסמן בספק גדול. לכך צריך להוסיף את פרישתו של מונאס דאבור. בנבחרת ודאי מרוצים מהחזרה של ערן זהבי לכושר ואם הוא ימשיך כפי ששיחק אתמול (שני) מול הפועל חדרה, אין ספק שיהיה ב-11 של הנבחרת. גם ליאל עבדה נמצא בכושר מצוין ומקומו מובטח בחלק הקדמי. מ שייאבקו על מקום נוסף הם דולב חזיזה שמצוי בכושר נהדר, דין דוד שקרוב לוודאי יקבל זימון מחודש לנבחרת ותאי בריבו שהפך לשחק סגל הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully