וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן ניצחה 1:3 דרמטי את אמפולי, סמולינג נתן לרומא 1:2 על אינטר

האלופה ספגה שוויון בתוספת הזמן, אבל באלו טורה ולאאו הכריעו ממש לפני השריקה. מוריניו ראה את קבוצתו הופכת פיגור לניצחון על האקסית. נאפולי שמרה על הפסגה עם 1:3 על טורינו

תקציר: אינטר - רומא 2:1/ספורט1

המחזור השמיני בליגה האיטלקית נפתח היום (שבת) עם ניצחון של מוליכת הטבלה נאפולי על טורינו. במשחק המרכזי, רומא של ז'וזה מוריניו השיגה ניצחון חשוב אצל אינטר. הערב נחתם עם משחק דרמטי במיוחד שבו מילאן ניצחה 1:3 את אמפולי עם שלושה שערים של שתי הקבוצות בתוספת הזמן.

פאולו דיבאלה חוגג עם שחקני רומא. Pier Marco Tacca, GettyImages
כבש ונפצע. דיבאלה חוגג עם שחקני רומא/GettyImages, Pier Marco Tacca

אינטר - רומא 2:1

למשחק הכי מרתק במחזור השמיני הגיעו שתי הקבוצות אחרי שהפסידו לפני היציאה לפגרה, וז'וזה מוריניו ראה את שחקניו חוזרים מפיגור ומשיגים שלוש נקודות על חשבון הקבוצה שאותה הוביל לזכייה בטרבל לפני 12 שנים. לאינטר, שהובילה משער של פדריקו דימרקו (30), היה זה הפסד רביעי בשישה מחזורים - שמערער עוד יותר את מעמדו של המאמן סימונה אינזאגי.

הבשורה הפחות טובה מבחינתם של הג'אלורוסי קשורה לפאולו דיבאלה: החלוץ הארגנטינאי, שסבל מפציעת שריר לפני היציאה לפגרת הנבחרות, ספג הערב אחת נוספת דווקא אחרי שכבש שער שוויון נהדר (39). כריס סמולינג (75) השלים את המהפך והעניק לרומא שלוש ניצחון יקר, הראשון של הקבוצה מהבירה בסן סירו מאז עונת 2016/17.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני נאפולי, אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה עם חביצ'ה קברצחליה. רויטרס
צמד ראשון בקריירה. אנגיסה עם קברצחליה/רויטרס

נאפולי - טורינו 1:3

הפרטנופיי הבטיחו לעצמם שבוע נוסף בפסגת הסרייה א' עם ניצחון רביעי רצוף, בעוד האורחת נחלה הפסד שלישי ברציפות, כשהיא לא מצליחה לנצח את נאפולי מאז עונת 2008/9. אנדרה-פרנק זמבו-אנגיסה הבקיע צמד מוקדם (6, 12) והפך לשחקן נאפולי הראשון שכובש פעמיים ברבע השעה הראשונה במשחק ליגה מאז ינואר 1994, אז דניאל פונסקה האורוגוואי עשה זאת נגד קרמונזה. היה זה גם צמד הבכורה של זמבו-אנגיסה בקריירה, שעד היום רשם שלושה שערים בלבד בקריירת המועדונים. חביצ'ה קברצחליה רץ חצי מגרש ללא הפרעה בדרך לכבוש את השלישי (37) של התכולים, אנטוניו סנאבריה רק צימק (44).

צפו בתקציר הניצחון 1:3 של נאפולי על טורינו

תקציר: נאפולי - טורינו 1:3/ספורט1

אמפולי - מילאן 3:1

אחרי ההפסד 2:1 לנאפולי במחזור השביעי, האלופה הגיעה למשחק חוץ חשוב מאוד מבחינתה, שבו היא לא הרשימה אבל השיגה שלוש נקודות חשובות מאוד שהחזירו אותה לצמרת הגבוהה ואיזה דרמטי זה היה. אוליבייה ז'ירו פתח בחוד של האלופה ומצא את הקורה בדקה ה-58, אך פינה את מקומו לאנטה רביץ' (73) ששש דקות אחרי כניסתו לכר הדשא כבש מקרוב אחרי עוד בישול של לאאו, שכרגיל חגג באגף. מילאן כבר ראתה את המשחק מסתיים עם ניצחון 0:1, אבל נדים בייראמי השווה בדקה השנייה של תוספת הזמן. אלא שכעבור שתי דקות, ממש לפני שריקת הסיום למשחק, פודה באלו קבע 1:2 ובתוספת הזמן של התוספת רפאל לאאו קבע 1:3 מתוק לרוסונרי. איזה פיניש.

רפאל לאאו מילאן. GettyImages
שער, בישול ועוד משחק מצוין. לאאו/GettyImages

משחקי יום ראשון בליגה האיטלקית

לאציו - ספציה (13:30)
לצ'ה - קרמונזה (16:00, ספורט2)
סמפדוריה - מונצה (16:00)
ססואולו - סלרניטנה (16:00, ספורט2)
אטלאנטה - פיורנטינה (19:00)
יובנטוס - בולוניה (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully