וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים גדולים עם מכבי תל אביב: רוי רביבו עשוי לעזוב כשחקן חופשי

30.9.2022 / 8:05

בדומה לאוסקר גלוך, המגן השמאלי המוכשר חתום עד שנת 2023 וכבר בתום העונה יוכל לעזוב ללא תמורה. מכבי תל אביב סירבה להשאילו כי הצדדים לא הגיעו להסכמה על חוזה חדש

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:4/ספורט1

חלון ההעברות הסתיים שלשום במכבי תל אביב עם צירופו של יונתן כהן, אבל לאורך כל היום התנהלו מגעים להשאלת רוי רביבו לאחת מכמה קבוצות שרצו אותו ובראשן בית"ר ירושלים. מכבי תל אביב דואגת להכניס לחוזי שחקנים שהיא משאילה סעיף שהקבוצה שקולטת אותם, מחוייבת לשתף אותם ב-60 אחוז מהמשחקים. במקרה של רביבו לא זו הייתה הסיבה בגללה הוא לא הושאל.

בדומה לאוסקר גלוך שיסיים את חוזהו הנוכחי ב-31 בדצמבר 2023, החוזה של רביבו יפקע עוד קודם. ממש בסיום העונה הנוכחית, המגן השמאלי שהיה מהבולטים בנבחרת הנוער בטורניר היורו האחרון, יוכל לעזוב את מכבי תל אביב ללא תמורה. כמו גלוך, גם רביבו חתם לפני גיל 18 על חוזה לשלוש שנים והחוזה יסתיים כאמור בתום העונה הזו. אם מכבי תל אביב הייתה משאילה אותו כעת, בתום העונה הוא היה חוזר אליה אבל מיד הופך לשחקן חופשי. זו הסיבה בגללה במכבי תל אביב התנו את ההשאלה של המגן השמאלי בחתימה שלו על חוזה חדש. אלא שבין הצדדים התגלעו פערים גדולים.

שחקני מכבי תל אביב אוסקר גלוך, רוי רביבו באימון. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
שניהם בסכנת עזיבה ללא תמורה למכבי תל אביב. גלוך מלפנים, רביבו מאחור/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הציעה סכום נמוך, מה עוד שרביבו יהיה על חוזה חייל בשלוש השנים הקרובות. החוזה שמכבי תל אביב הציעה אחרי סיום השירות הצבאי היה נמוך והמגן לא הסכים לחתום עליו. מצידו הגיש רביבו באמצעות סוכנו אבי נמני הצעה, אבל במכבי תל אביב לא התקדמו בעניינה.

כעת צריכה מכבי תל אביב למצוא את הדרך להחתים את המגן על חוזה חדש, אחרת כבר בחודש ינואר הוא יוכל לנהל משא ומתן עם כל קבוצה ולעזוב את קרית שלום חופשי בתום העונה.

הימצאותו של ג'ק אנגלידיס בישראל, אחרי שנחת כאן שלשום בבוקר, עשויה לקדם את השיחות בעניין החוזה של רביבו וכמו כן לנסות להתקדם גם בעניין החוזה של גלוך, שהוא כזכור תפוח האדמה הלוהט מאחר שחוזהו מסתיים בעוד 15 חודשים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully