וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מאושרת: "רק ההתחלה, רוצים להיות בכל הגמרים"

עודכן לאחרונה: 29.9.2022 / 7:18

האדומים עלו לגמר גביע ווינר אחרי ניצחון על הפועל ירושלים. ג'ורדן מקריי ישולב במשחק הכנה נגד גלבוע/גליל. תומר גינת שהצטיין: "לא באתי להיות הכוכב של הקבוצה. אני רק עוד שחקן"

מערכת וואלה

הפועל תל אביב העפילה אמש (רביעי) לגמר גביע ווינר 2022 בתום ניצחון 71:76 על הפועל ירושלים בחצי הגמר שנערך בחדרה. האדומים יפגשו בגמר שייערך ב-23 באוקטובר את המנצחת במשחק בין מכבי תל אביב להפועל חולון, וינסו לזכות בתואר הראשון של העונה. הערב תחגוג הקבוצה בחתונתו של בר טימור.

הקבוצה של דני פרנקו לא הייתה בפיגור לשניה אחת במהלך המשחק, ולמרות שלא הצליחה לברוח לפרקים משמעותיים, הייתה בשליטה מוחלטת בכל הנעשה על הפרקט. הפועל קיבלה משחק יוצא מן הכלל מתומר גינת שקלע 19 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים, כשחוץ ממנו רשמו גם ג'יי פי טוקוטו ואקסבייר מנספורד יכולת טובה עם 11 ו-10 נקודות בהתאמה. "ככה ראינו את הקבוצה הזאת כשבנינו אותה", סיפרו במועדון בסיום, "זאת רק ההתחלה. אנחנו רוצים להיות בכל הגמרים".

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
זה מתחבר, והעונה עוד לא התחילה. פרנקו/דני מרון
תומר גינת, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
"הכימיה משתפרת". גינת/דני מרון

"אנחנו מתרכזים בעצמנו, עשינו עבודה טובה מאוד ברבע הראשון, התחלנו את המשחק אגרסיבי מאוד, יש לנו נפילות שאנחנו מאבדים ריכוז בהגנה, מאבדים ריכוז במשחק, זה משהו שאנחנו צריכים לשפר כרגע. עשינו עבודה טובה ואנחנו שמחים מאוד על הניצחון", סיכם תומר גינת והתייחס להבדל במשחק זה לעומת ההפסד לירושלים לפני מספר שבועות בהכנה, "יש הבדלים בשתי הקבוצות, המשחק הקודם היה בנקודה שונה של ההכנה. הכימיה משתפרת, הגיעו שחקנים חדשים וצריכים להשתלב עם השלד של העונה שעברה. אנחנו מתקדמים כמו שצריך נכון לעכשיו. נגיע כמו שצריך לליגה".

גינת חזר הקיץ להפועל תל אביב עם שק גדול של ציפיות סביבו וסביב הקבוצה, "לא באתי להיות הכוכב של הקבוצה הזאת, לא יודע מה מצפים ומי מצפה. באתי לעזור לקבוצה לעשות צעד קדימה, המועדון לקח צעד קדימה עם אירופה והתנאים שהשתפרו. לפני שהגעתי לפה בקיץ, ראיתי לאן המועדון הזה הולך, זה היה נראה לי הדבר הנכון לעשות. לא באתי להיות פה הכוכב ולקבל את ההחלטות. אני רק עוד שחקן, רוצה לעזור לקבוצה".

ג'ורדן מקריי עם מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. GettyImages
"שחקן מדהים". מקריי/GettyImages

במקום גמר גביע ווינר שנדחה ל-23 באוקטובר תקיים הפועל ביום ראשון משחק הכנה נגד גלבוע/גליל. מי שיטול חלק במשחק הוא ג'ורדן מקריי שנחת שלשום בישראל, ואמש היה בהיכל בחדרה. גינת סיפר על חברו החדש ששיתף איתו פעולה בעונה שעברה בצרפת: "ג'ורדן הוא שחקן מדהים, נהניתי לשחק איתו בשנה שעברה. הוא חתיכת כישרון שלא מגיע לישראל בכל יום, מקווה שישתלב כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully