וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר גינת: "ככה אנחנו רוצים להיראות בליגה, יהיה תואר העונה"

28.9.2022 / 22:32

כוכב הפועל תל אביב לאחר העלייה לגמר גביע ווינר: "המטרות שלנו גדולות מזה". מאמנו דני פרנקו: "אם ניצחנו ביום כזה, אפשר להיות מרוצים". דז'יקיץ': "אולי איחרתי בכמה חילופים ואני לא מרוצה מההתקפה, אבל קל למצוא את הדברים הגרועים בספטמבר"

הפועל חולון מציגה את המדים החדשים/הפועל חולון

הפועל תל אביב העפילה הערב (רביעי) לראשונה בתולדותיה לגמר גביע ווינר, אחרי ניצחון 71:76 על הפועל ירושלים בחצי הגמר בהיכל אנרבוקס בחדרה. הגמר יהיה גם הוא בחדרה, ב-23 באוקטובר, והפועל תל אביב מחכה למנצחת במשחק מחר בין מכבי תל אביב להפועל חולון.

תומר גינת, שחזר להפועל תל אביב בקיץ והצטיין עם דאבל-דאבל של 19 נקודות ו-10 ריבאונדים: "אני מנסה לעשות הכי טוב שאני יכול בשביל הקבוצה. עשינו ניצחון גדול, במיוחד אחרי שנראינו פחות טוב נגדם בטורניר באילת. ככה אנחנו רוצים להיראות בליגה, כיף גדול. עשינו עבודה מדהימה היום וזה היה צעד חשוב בדרך. יש פה ארבעה שחקני נבחרת ישראל, זרים מדהימים, אנשים מדהימים וכיף להיות חלק מהקבוצה הזו. יהיה תואר, אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים בשביל זה. כיף לשחק בגמר גביע ווינר, אבל המטרות שלנו גדולות מזה".

דני פרנקו ושחקני הפועל תל אביב. דני מרון
משחק פיזי שמכין את הקבוצה לאירופה. דני פרנקו עם שחקניו/דני מרון

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב: "היה משחק פיזי מאוד וזה חשוב לנו כי נקבל את זה באירופה. צריך לדעת לנצח משחקים של 70 נקודות ולהחזיק יריבות על סקור נמוך. העבודה הלא טובה שעשינו בריבאונד ניכרה במשחק ולא היינו מספיק מסודרים בהתקפה, אבל ניצחנו ביום כזה ולכן אפשר להיות מרוצים. אני שמח שתומר משתלב נהדר, הוא פשוט ממשיך מאותה נקודה שהוא עזב. כיף להיות בפעם הראשונה בגמר גביע ווינר. אנחנו נערכים לליגה ויש לנו זר חדש להכניס לעניינים".

המאמן גם התייחס לשחרור לוטן אמסלם: "אני מאוד רציתי שהוא יהיה בקבוצה. הקבוצה שלנו קצת השתנתה, טראוויס ווריק תוכנן להיות פה, זה לא יצא ואדם הגיע והוא שחקן בווליום יותר גבוה. לא בנינו להיות עם שישה זרים, ברגע שהחלטנו להשאיר את ג'יילן זה פוגע בלוטן. אני רוצה שלוטן יתקדם ויצליח. בשנה שעברה הוא שיחק מספר דו ספרתי של דקות, לא יכול להבטיח לו שזה יקרה. מקווה שאם הוא החליט שזאת הדרך שלו, שישחק ויתקדם ויחזור אלינו יותר טוב".

אלכסנדר דז'יקיץ', מאמן הפועל ירושלים, נשאל מה לא עבד והשיב: "הם שיחקו מצוין, היו קשוחים בהגנה כפי שציפינו ואנחנו לא הצלחנו להגיב לזה בדקות מסוימות. בסוף זה היה משחק של שני פוזישנים, כך שזה היה משחק טוב עבורנו שמראה לנו מה עלינו לשפר לעתיד. היו לנו זריקות חופשיות שהחטאנו, עשינו טעויות בלתי מחויבות והם פשוט שיחקו טוב. אני חושב שקצת יצאנו מהקצב, אבל אני לא מודאג, אלא רוצה לסדר את הדברים. עלינו להישאר חיוביים, אין טעם להתמקד בשלילי".

הסרבי הוסיף במסיבת העיתונאים: "אני לא מרוצה מהצורה ששיחקנו בהתקפה, אנחנו קבוצה יותר טובה מזה. זו אשמה שלי, לא מצאנו את האיזון בין משחק הפנים למשחק החוץ. זה לא שהופתענו מהלחץ שלהם על הכדור, הם היו מאוד מאוד קרובים אלינו בלחץ, ננסה לשחק יותר פנימה והחוצה. במשחקים כאלה צריך ללכת לפי מה שקורה על המגרש. אולי איחרתי בכמה מהחילופים. אני צריך לעשות עבודה יותר טובה, ועדיין היינו קרובים. קל מאוד למצוא את כל הדברים הגרועים בסוף ספטמבר, זאת לא תהיה הגישה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully