וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסאנו קוטל: "כריסטיאנו רונאלדו צריך לעשות לעצמו טובה ולפרוש"

שחקן העבר קרא לכוכב הפורטוגלי "לדעת לעצור" ותקף את חבריו לשעבר מרומא: "באטיסטוטה היה קמצן וגס רוח, לטוטי אמרתי שיילך לעזאזל"

תקציר ה-0:3 של ארגנטינה על ג'מייקה, כולל צמד של ליאו מסי/ספורט1

לאורך כל הקריירה שלו, אנטוניו קסאנו עשה ואמר ככל העולה על רוחו. גם אחרי הפרישה הוא מנצל את הזמן כדי לחלוק מרשמיו וזיכרונותיו, ובריאיון לפודקאסט "דה ויילד מוס" מצא לעצמו קורבן חדש: גבריאל באטיסטוטה, אותו הגדיר כ"קמצן וגס רוח".

קסאנו כונה "היהלום של בארי הזקנה" כאשר עשה את הפריצה בקבוצה של עיר הולדתו וב-2001 הפך לבן העשרה היקר בתולדות הכדורגל העולמי, לאחר שרומא שילמה עליו כ-30 מיליון יורו. בגיל 19 הצטרף הילד הסורר לאלופה המכהנת ונדרש להיאבק על מקום בהתקפה עם מרקו דלווקיו ובאטיגול. "זה היה נורא להיות איתם", אמר קסאנו. "בעיקר עם באטיסטוטה, כי הוא היה מגיע לטריגוריה (מתחם האימונים של רומא) ולא היה מוכן לשלם על הקפה או לברך בנימוס את המלצרים. וזה בתקופה שהוא הרוויח 10 מיליון יורו, 10!".

"פנטאנטוניו" לא חסך שבטו גם מהסמל הרומאי פרנצ'סקו טוטי. "הגעתי לרומא למענו", טען קסאנו. "בחרתי ברומא על פני יובנטוס רק בשביל טוטי. אהבתי לשחק איתו והיה לנו קשר נפלא, אבל אחרי שנתיים, כשהייתי בן 20, רבנו ואמרתי לו שיילך לעזאזל. חבר שלי, שסמכתי עליו, סיפר לי: 'פרנצ'סקו לוקח 100 אלף יורו על כל 10 אלף יורו שלך".

גבריאל באטיסטוטה עם פרנצ'סקו טוטי במדי רומא, 2000/01. Alessandro Sabattini, GettyImages
שני קורבנות טריים של אנטוניו קסאנו. גבריאל באטיסטוטה עם פרנצ'סקו טוטי ברומא/GettyImages, Alessandro Sabattini

בריאיון אחר ל"קאבין דספורטיבה", קסאנו קטל את כריסטיאנו רונאלדו: "בשלב הזה, הוא צריך לעשות לעצמו טובה ולהבין שאם אתה לא מסוגל להגיע לרמה מסוימת, אתה צריך לפרוש. הוא זכה בכל תואר אפשרי, הוא היה פנומן. די! אתה צריך לדעת לעצור, אחרת תרוץ אל הספסל". כזכור, אתמול גם בפורטוגל קטלו את כריסטיאנו, ועל רקע יכולתו ה"עלובה" בנבחרת המקומית.

בחודש שעבר סימן קסאנו את פאולו דיבאלה ועקץ: "אם היית שחקן גדול, יובנטוס לא הייתה משחררת אותך בגיל 29. ארבע או חמש הקבוצות הגדולות באירופה לא חשבו עליו אפילו כמחליף, גם לא מנצ'סטר יונייטד וארסנל. אינטר אולי חשבה, אבל אז החזירה את רומלו לוקאקו ודיבאלה נשאר בבית. עם כל הכבוד, הוא הלך לרומא עבור 5 מיליון כשביקש 10 מיליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully