וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קסאנו: "הייתי מכור לסקס ואוכל. הבחורות רצו את בקהאם, אבל הסתפקו בי"

אנטוניו קסאנו שוב מפציץ: "היה לי חבר שעבד בבית מלון. אחרי הסקס הוא היה מביא לי קרואסונים ומלווה את הבחורות החוצה"

רויטרס

בווידאו: ריאל מדריד וברצלונה חוזרות להתאמן

אנטוניו קסאנו, אחד מה"ילדים הרעים" של הכדורגל העולמי עד לפני כמה שנים, שוב התראיין באיטליה - ושוב דיבר על התקופה המפוספסת שלו בריאל מדריד. לפני כשלושה שבועות חלוץ העבר אמר ש"החרטה הכי גדולה שלי היא שלא מיציתי את ההזדמנות במועדון הכי גדול בהיסטוריה כשהייתי בן 23", וכעת הוא מספר עוד על החיים שלו בבירת ספרד.

"בשנות ה-20 לחיי הייתי מכור למין ושכבתי עם אינספור נשים", סיפר האיטלקי, "הייתי אנטוניו קסאנו, שחקן ריאל מדריד! אם הייתי עובד במשהו אחר, אף אחת מהנשים הללו לא הייתה מסתכלת עליי. אני חייב להודות שאף פעם לא הייתי יפה תואר".

קסאנו המשיך: "היה לי חבר שעבד בבית המלון בו הקבוצה התאכסנה לא מעט והתפקיד שלו היה להביא לי 3-4 קרואסונים אחרי שהייתי עושה סקס. היינו נפגשים בחדר המדרגות ומבצעים החלפות: הוא היה מלווה את הבחורות החוצה ואני הייתי מקבל את הקרואסונים ובולע אותם. סקס ואוכל, השילוב המושלם".

האיטלקי סיכם: "כל הבחורות רצו להיות עם דייויד בקהאם, אבל הוא היה נשוי והבן הבכור שלו בדיוק נולד. אז ניצלתי את המצב והבחורות שרצו את בקהאם, נאלצו להסתפק בי. הסקס לא עזר ליכולת שלי במדריד, אבל ברומא זה דווקא עבד לי טוב".

אנטוניו קסאנו עם דייויד בקהאם במדי ריאל מדריד. AP
חילופים בחדר המדרגות. קסאנו עם בקהאם בתקופת מדריד/AP

בריאיון לפני כשלושה שבועות, אמר קסאנו: "בזבזתי הזדמנות אדירה בריאל. הייתי מחליף טוב ללואיס פיגו ומייקל אואן, אבל עשיתי צרות בצרורות. פאביו קאפלו הגיע לאחר מכן, הורדתי 16 ק"ג באימונים וכבשתי שני שערים בשלושה משחקים, וברביעי הוא הוריד אותי לספסל. איבדתי את זה, וכשאתה לא מכבד את קאפלו אז הוא מנפה אותך. הוא נתן לי עוד צ'אנס למרות הכול, הוא עשה המון עבורי, אבל נתתי לו מעט מאוד בחזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully