וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו השליך את סרט הקפטן, בפורטוגל זועמים: "הוא עוצר אותנו"

הכוכב המתבגר איכזב מול ספרד, הגיב בכעס וספג אש בתקשורת המקומית: "הוא ימשיך לפתוח, לא חשוב כמה עלוב הוא". גם פרננדו סנטוס מודה: הוא כבר לא מה שהיה

נבחרת ספרד ניצחה אתמול (שלישי) 0:1 את נבחרת פורטוגל החזקה ועקפה אותה בדרך למקום הראשון בבית 2 וחצי גמר ליגת האומות. הספרדים שבים למעמד אחרי שבקמפיין הקודם של המפעל היא הגיעה עד לגמר, בו הפסידה 2:1 לצרפת בסן סירו שבמילאנו. הפעם, התחושה שהספרדים יכולים ללכת עד הסוף ולהוסיף תואר נוסף לגביע המונדיאל וגביעי היורו בהן הלה רוחה כבר זכתה בעבר.

הנבחרת של לואיס אנריקה התקשתה במחצית הראשונה להגיע למצבים מסוכנים מול ההגנה הנהדרת של פרננדו סנטוס, אבל חילופים התקפיים של המאמן הספרדי, ובראשם, ניקו וויליאמס הצעיר של אתלטיק בילבאו, סייעו לספרדים לנצח. וויליאמס בישל לאלבארו מוראטה את שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-88 ואת פסגת הבית בדרך לשלב הבא. האווירה בספרד אחרי המשחק הייתה מלאה באופטימיות לקראת חצי הגמר והמונדיאל שיפתח בעוד כחודשיים.

זה היה משחק קשה ועשינו הכל כדי להצליח לעבור את המשוכה המתאגרת הזאת שנקראת נבחרת פורטוגל", אמר כובש שער הניצחון, אלבארו מוראטה, "ניקו וויליאמס היה המפתח לניצחון. הוא הראה שהוא יודע להתמודד במשחקים גדולים וזה חשוב. עכשיו יש לנו זמן להתארגן ולהתכונן למונדיאל, ובהמשך נתעסק במוקדמות היורו וליגת האומות. אנחנו נהנים מהדרך, אין לנו באמת לחץ".

סגל נבחרת ספרד. רויטרס
חזרו למעמד חצי הגמר בליגת האומות. סגל נבחרת ספרד בחגיגות/רויטרס

החילוף המנצח של אנריקה היה כאמור כניסתו של ניקו וויליאמס, שבישל למוראטה את השער המיוחל. זו הייתה ההופעה השנייה בלבד של השחקן הצעיר במדי נבחרת ספרד, כאשר אחיו אינאקי, בחר לייצג את נבחרת גאנה. וויליאמס התראיין בסיום והתרגש מהמחווה של לואיס אנריקה: "הוא אמר לי להיות אמיץ ושהוא סומך עליי. זה היה מזל שהמשחק התפתח ככה בדיוק כמו שרצינו. בחגיגות השער, מוראטה רץ אליי ואמר לי שהשער הזה שלי. ראיתי רק אותו מול הפנים וידעתי שאם אעביר אליו את הכדור הוא יכבוש".

כשנשאל לגבי המונדיאל בקטאר שיערך בנובמבר, ענה החלוץ הצעיר: "אני מקווה להיות שם. אני יודע שאני צריך לעבוד קשה בשביל זה, כמו שעבדתי עד עכשיו בספרד וכמו שאמשיך לעבוד בבילבאו. זאת החלטה של המאמן אם אגיע לשם"

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו משליך את סרט הקפטן. מתוך טוויטר, צילום מסך
כבר לא מה שהיה. רונאלדו/צילום מסך, מתוך טוויטר

אבל עם כל הכבוד לנבחרת ספרד, מי שעמד במוקד היה שוב כריסטיאנו רונאלדו. כוכב נבחרת פורטוגל הציג יכולת מאכזבת כמו בכל התקופה האחרונה, ואם לא די בכך - השליך את סרט הקפטן עם שריקת הסיום, במה שנראה כאקט של מחאה. בפורטוגל ביקרו אותו בחריפות, גם בשל היכולת הפושרת.

"אין שום הסבר לכך שכריסטיאנו רונאלדו פותח בהרכב של נבחרת פורטוגל בשנת 2022", כתבו בתקשורת המקומית. "לא כל עוד רפאל לאאו, פדרו נטו, ז'ואאו פליקס ועוד כל כך הרבה שחקנים מוכשרים מחכים בכנפיים. גם היום הוא לא היה מורגש. בסופו של יום, רונאלדו ימשיך לפתוח לא חשוב כמה עלוב הוא בשנת 2022. זה בגלל הפחדנות של פרננדו סנטוס. אבל העובדות הן שאין לו מקום בהרכב, והוא תופס את המקום של שחקנים אחרים שיכולים לתרום להתקפה. כריסטיאנו רונאלדו ופרננדו סנטוס מונעים מפורטוגל לממש את הפוטנציאל שלה, ושניהם כאן בגלל נוסטלגיה שהפכה לנאמנות עיוורת. הגיע הזמן לשינוי, למרות שיכול להיות שזה מאוחר מדי".

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. רויטרס
עוצר את פורטוגל? רונאלדו/רויטרס

גם פרננדו סנטוס הודה שרונאלדו כבר לא כתמול שלשום. "היו לו שלוש או ארבע הזדמנויות נהדרות, פנטסטיות. בדרך כלל הוא עושה מהן לפחות שער אחד, אבל הערב זה לא קרה. ככה זה בכדורגל - לפעמים יש צירופי מקרים", אמר המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully