וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה נכנעה 2:1 בעפולה וספגה הפסד בכורה בלאומית

מוליכת הטבלה נקלעה לפיגור כפול משערים של הבראן והירש, בן חיים עם שערו החמישי העונה רק צימק. עכו ניצחה ברמת השרון, 0:0 בין כפר קאסם לבני יהודה. עאמר התפטר מנצרת

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:1 על הפועל ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

אחרי שישה מחזורים של משחקים בשעות הערב, הליגה הלאומית חזרה לצהרי ימי שישי ובמוקד היום הפסדה של מכבי פתח תקווה, שנכנעה בחוץ 2:1 להפועל עפולה שכבר ניצבת במקום השלישי. מ.ס. כפר קאסם עדיין ללא ניצחון אחרי 0:0 ביתי בנס ציונה מול בני יהודה והפועל ניר רמת השרון הופתעה בביתה על ידי הפועל עכו.

הפועל עפולה - מכבי פתח תקוה 1:2

שבוע וחצי אחרי הרביעייה המרשימה בדרבי, המדורגת הראשונה יצאה למשחק לא פשוט בעפולה ובסיומו היא עם הפסד בכורה העונה. רומאן הבראן העלה את המקומיים ליתרון מהיר בחלוף 10 דקות משריקת הפתיחה ושחר הירש הכפיל בדקה ה-40, שערים שהספיקו לניצחון ראשון שלהם על המלאבסים לאחר למעלה מעשור - וכאמור עבור היורדת מליגת העל זהו הפסד ראשון. טל בן חיים צימק בדקה ה-59 ובמאזנו כבר חמישה שערים בלאומית, ואמנם היה זה השער הביתי הראשון שעפולה סופגת העונה, אבל מעבר לכך מכבי פתח תקוה לא השיגה.

טל בן חיים, מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
שוב כבש, אבל גם חווה הפסד ראשון בלאומית. טל בן חיים/מאור אלקסלסי

מ.ס. כפר קאסם - בני יהודה 0:0

שלוש פעמים ניצחה כפר קאסם בעונה שעברה את בני יהודה, אבל הפעם היא תסתפק בנקודה אחת בלבד וזהו התיקו הרביעי שלה העונה. כפר קאסם התחזקה לפני סיום בחלון ההעברות בחלוץ עבדאללה חליחל, אבל הוא עדיין לא עלה בהרכב, בעוד אצל הכתומים פתח ב-11 החלוץ הברזילאי מייקל תיקה שערך הופעת בכורה וגם הוא לא סייע לחבריו החדשים להבקיע, כמו גם אמיר עגייב ששוב לא עלה ב-11. זהו משחק שלישי ברציפות שאורי גוטמן ובני יהודה לא מצליחים לנצח.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל עכו 2:1

המארחת מהשרון הגיעה למחזור השביעי כשהיא במקום השלישי, אבל הפסד ביתי לעכו הוריד אותה לעת עתה עד המקום השישי, כשעל פניה חלפה גם יריבתה. רמת השרון ספגה עד היום שני שערים בלבד והפסידה רק למכבי פתח תקוה, אבל זה לא היה המשחק שלה בלשון המעטה - זה החל עם שער שכבש זאהי אחמד (26), נמשך עם החמצת פנדל של דודי תירם (37) ורווה אסיג המשיך ביכולת הטובה כשקבע 0:2 בדקה ה-65. אם לא די בכך, איתי בן חמו הורחק בשורות המקומיים ושבע דקות לאחר מכן, בדקה ה-72, הורחק גיא אביב מעכו. בתוספת הזמן רק צימק אביאל בן חמו, שלא מנע מעכו ניצחון חמישי ברציפות על רמת השרון, אך לראשונה ברצף לא על האפס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רווה אסייג שחקן הפועל עכו. מאור אלקסלסי
מוביל את טבלת המבקיעים יחד עם טל בן חיים ומוחמד במבה. רווה אסייג/מאור אלקסלסי

הפועל ראשון לציון - מכבי אחי נצרת 0:2

איסמעיל עאמר הגיע למשחק חוץ מול האקסית, אבל דווקא החזיר את הכתומים מעיר היין למסלול הניצחונות ובסיום הודיע על התפטרותו בעקבות ההפסד. אחרי 2:0 לביתי לרמת השרון, אחי נצרת קיוותה לשחזר את ניצחונותיה בראשון לציון בעונה שעברה, אז חזרה עם 0:1 משני ביקוריה בהברפלד, אבל הפעם היו אלה אלפא קונטה (44) ויובל ששון (83) שכבשו והעניקו להפועל ראשון לציון שלוש נקודות יקרות. כאמור, עאמר הודיע בסיום המשחק להנהלה על סיום דרכו בקבוצה.

הפועל אום אל פאחם - הפועל אדומים אשדוד 0:2

אדהם האדיה סיים בתיקו את שני משחקיו הראשונים כמאמן הפועל אום אל פאחם, שכיוונה לעליית ליגה בתחילת העונה וצריכה כעת לפצות על אובדן של לא מעט נקודות. לשמחתו של האדיה, קבוצתו פגשה את הפועל אדומים אשדוד ומול נועלת הטבלה היה לה קל הרבה יותר והיא השיגה את שלוש הנקודות עם שערים של אנס מחמיד (52) וריף מסיקה (54) תוך שתי דקות.

משחקי יום שני:

מכבי קביליו יפו - הפועל כפר סבא
הפועל פתח תקוה - עירוני טבריה
הפועל רמת גן - הפועל נוף הגליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully