וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון על הסטירה לזיו מורגן: "אין קשר לאלימות, רציתי לדרבן אותו"

מאמן הנבחרת הצעירה התייחס בתכנית הספורט של 103FM לרגע שעורר סערה: "בסרטון רואים שהוא מחייך". וגם: החילופים של גלוך ועבדה

אלון חזן מתארח בתכנית סערה בממלכה, חלק א/ספורט1

הנבחרת הצעירה של ישראל העפילה אמש (שלישי) לאליפות אירופה בפעם השלישית בהיסטוריה, אחרי דרמת פנדלים בה כיכב דניאל פרץ. על החגיגות הגדולות העיב רגע אחד שנתפס במצלמת הטלוויזיה ועורר סערה תקשורתית עצומה, כאשר המאמן גיא לוזון תועד סוטר למגן זיו מורגן.

בריאיון לתכנית הספורט של 103FM, התייחס לוזון לאירוע ואמר: "היחסים שלנו הם מאוד קרובים, רציתי לדרבן את זיו לקראת ההארכה. לא זו הייתה כוונת המשורר. יצאה סטירה על קצות האצבעות, בסנטר. מי שיסתכל בסרטון, יראה שהוא מחייך. זו לא הייתה כוונתי, אין קשר לאלימות. זה היה בלהט האמוציות, במטרה לפקס אותו".

האזינו לריאיון

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון. דני מרון
בלהט האמוציות. גיא לוזון/דני מרון

על הקדנציה השנייה שלו בנבחרת הצעירה, אליה הגיע באמצע הקמפיין כמחליפו של אלון חזן שעבר לאמן את הנבחרת הבוגרת, אמר לוזון: "המשחק הראשון שלי לא היה טוב, הפסדנו בו וכמעט פספסנו את הפלייאוף. בסופו של דבר עלינו מהמקום השני והמשימה הייתה להגיע ליורו. שיחקנו לא מספיק טוב לטעמי באירלנד, לא הייתי מרוצה מצורת המשחק, אבל עשינו את השיפורים והתיקונים לקראת המשחק בבלומפילד. היינו ראויים לנצח אחרי 90 דקות ואחרי 120 דקות, ובסופו של דבר ניצחנו בפנדלים".

לוזון התייחס גם להוצאתם של אוסקר גלוך וליאל עבדה בהארכה: "הייתה שליטה מצוינת שלנו ואז הייתה רבע שעה שהם התחילו לשלוט במרכז השדה. הרגשתי שליאל ואוסקר התעייפו ואיבדו כוח, ואיבדנו את השיטה שלנו. אז הכנסתי שני שחקנים רעננים שהחזירו את שיטת המשחק והיריבה לא עברה את החצי. רוב החילופים היו בגלל עייפות ולא על בסיס מקצועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully