וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך מתנהג מאמן לאומי? הרשת לא נרגעת מה"מופע" של גיא לוזון

גם ההעפלה ליורו לא גרמה לגולשים לשכוח את הסטירה לזיו מורגן. ואז הגיעה ההתבטאות המפוקפקת בנוגע לחופשה בבוקרשט. מיטב הציוצים והתגובות, כולל ה"בושות" בחו"ל והמתקפה מהממשלה

תקציר ה-0:3 של ארגנטינה על ג'מייקה, כולל צמד של ליאו מסי/ספורט1

הנבחרת הצעירה של ישראל השלימה אמש (שלישי) הישג נהדר, כשגברה על אירלנד 1:3 בדו-קרב פנדלים והעפילה בפעם השלישית בתולדותיה ליורו הצעירות. דניאל פרץ כיכב כשעצר שלושה פנדלים של היריבה, אך בסיום המשחק, לא מעט מהעיסוק היה דווקא במאמן, גיא לוזון, ולאו דווקא בהחלטות טקטיות יוצאות דופן, כי אם בשני אירועים עיקריים - הסטירה לזיו מורגן, וההתבטאות המפוקפקת הבאה: "סידרתי לישראלים חופשה בבוקרשט עם אליבי".

הרשת, מיותר לציין, לא נותרה אדישה - וכך גם אתרי הספורט ברחבי העולם שחלקם דיווחו על התקרית של לוזון ושיתפו את הסרטון החריג. מ"מארקה" הספרדי, דרך "ספורט24" היווני דרך אתרים נוספים באיטליה וגם באירלנד, כולם שיתפו את הסרטון ותיארו את שיטות החינוך של לוזון כ"מיושנות" ו"ארכאיות".

בשעות הצהריים הצטרפה למתקפה על לוזון גם השרה מירב כהן, שכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "'סידרתי לישראלים בוקרשט, עם אליבי'. רמיזה דוחה של מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון. רוב עולם הספורט ורוב האוהדים כבר התקדמו לשנת 2022 אבל כנראה שבהתאחדות לכדורגל - שם לא רואים בעיה באמירה של לוזון או בהתנהגות של עומר אצילי - היחס לנשים תקוע איפשהו במאה הקודמת".

יורו הצעירות ייערך מה-21 עד ה-8 ביולי בקיץ הבא, ברומניה וגאורגיה שיארחו אותו יחדיו. מלבדן ומלבד ישראל, יהיו בטורניר גם בלגיה, ספרד, גרמניה, פורטוגל, אנגליה, הולנד, צרפת, איטליה, נורבגיה, שוויץ, אוקראינה, צ'כיה וקרואטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully